Skocz do zawartości
Sheriff99

Jag & Dice - PRE-PRE-PRE-ALPHA

Rekomendowane odpowiedzi

Tytuł: Jag & Dice

 

Gatunek: Platformówka/Zręcznościówka

 

Opis: Dzielny Lis Jag i pies Dice łączą siły, aby powstrzymać świat przed zagrażającym złem. Czym ono jest konkretnie? Tego chyba nie wie nikt, ale jedno jest pewne - przemierzą niejedną dziwną krainą i przejdą wiele ciężkich walk i prób, aby w końcu dopiąć swego. Czy pomożesz im w uwolnieniu tej dziwnej krainy od nadchodzącego zła?

Cóż mogę więcej powiedzieć. Gra jest w dość wczesnym stadium projektowania i była tworzona przez dość krótki okres czasu(nauka, nauka, ach ta nauka). Ale jak dla mnie liczy się, że ostatnio w ogóle cokolwiek zrobiłem. Mam wiele pomysłów na plansze, zagadki, trudności, tak więc mam nadzieję, że gra będzie się rozwijać.

 

Download: Kliknij, aby pobrać!

Rozmiar pliku: 14,8 MB

 

Autorzy:

Programowanie: Krystian Waśkowski

Fabuła: Krystian Waśkowski

Grafika: Opengameart: rocket enemy game character -bevouliin.com ? 2005-2013 Julien Jorge <julien.jorge@stuff-o-matic.com> - water pipe - PlatForge project, as well as the artists: Hannah Cohan and Stafford McIntyre i inni(będzie podane w grze)

Game Developer Studio for tree trunks

Muzyka: Opengameart: This project contains music created by David McKee (ViRiX) soundcloud.com/virix, NenadSimic - coins

 

Screeny:

Jag___Dice_2016_10_07_20_22_37_5.jpg

Jag___Dice_2016_10_07_20_22_28_1e88aa.jpg

Jag___Dice_2016_10_07_20_21_38_1.jpg

Jag___Dice_2016_10_07_20_21_31_2.jpg

Jag___Dice_2016_10_07_20_21_16_5.jpg

Jag___Dice_2016_10_07_20_21_07_3.jpg

Jag___Dice_2016_10_07_20_21_00_5.jpg

Jag___Dice_2016_10_07_20_22_28_1.jpg

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na innych stronach

Genialna gra i ten kotek! :)

Na jakie urządzenia będzie ta gra, bo myślę że można na takiej grze zarabiać tylko trzeba poprawić bloki (głównie rysunki) są trochę (nie chcę nikogo obrażać) dla dzieci

i szkoda że ty nie robiłeś tej grafiki

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na innych stronach

Gra docelowo ma powstać na PC, ale po niewielkich zmianach, mogłaby trafić także na Androida(licencja jest)... Cóż jeśli chodzi o bloczki to oczywiście korzystam z darmowych assetów, bo mój skill graficzny jest +/- równy zero. Dzięki za opinię :D

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na innych stronach

ja uważam ze to dobrze i duzo osób tak robi, ze korzysta z assetów albo wspólpracuje z grafikiem, przeciez nie wszyscy jednocześnie dobrze programują i rysują.

Gra działa bardzo płynnie, ładnie, nie umiem grać w platformówki, wiec nie umiem sie wypowiedziec na temat gameplayu, grafika bardzo przyjemna dla oka, troche mnie drażni ze potwory mają inną kreskę. I te chmurki na których sie skacze z innej bajki.

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na innych stronach
ja uważam ze to dobrze i duzo osób tak robi, ze korzysta z assetów albo wspólpracuje z grafikiem, przeciez nie wszyscy jednocześnie dobrze programują i rysują.

Gra działa bardzo płynnie, ładnie, nie umiem grać w platformówki, wiec nie umiem sie wypowiedziec na temat gameplayu, grafika bardzo przyjemna dla oka, troche mnie drażni ze potwory mają inną kreskę. I te chmurki na których sie skacze z innej bajki.

 

Dzięki, Shil, za opinię... Cóż - postaram się jakoś dograć te wadliwe elementy, może samemu coś nawet pokombinuję. Jakkolwiek gra póki co została wysłana na taki mały konkurs - zobaczę co z tego będzie.

 

Szczerze mówiąc nie spodziewałem się pozytywnych opinii na temat tego tytułu, a mimo wszystko natchnęliście mnie motywacją do dalszego dłubania przy tej gierce ;) Dzięki!

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na innych stronach

Jeszcze znalazłem bugi z wodą:

Dlaczego jeśli zostanie się zjedzonym przez potwora to się przenosi na miejsce startowe a jak wejdzie do wody to restartuje się poziom

( na levelu 2 )

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na innych stronach
Jeszcze znalazłem bugi z wodą:

Dlaczego jeśli zostanie się zjedzonym przez potwora to się przenosi na miejsce startowe a jak wejdzie do wody to restartuje się poziom

( na levelu 2 )

 

Słuszna uwaga - poprawię ;) Mam zamiar nieco ulepszyć tę grę, dodać kilka innych plansz i dodać ją do dwóch innych konkursów, z czego w jednym niezbędne jest wsparcie fanów ;)

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na innych stronach

Opis: Dzielny Lis(trochę bardziej prypomina) Jag i pies Dice łączą siły, aby powstrzymać świat przed zagrażającym złem. Czym ono jest konkretnie? Tego chyba nie wie nikt, ale jedno jest pewne - przemierzą niejedną dziwną krainą i przejdą wiele ciężkich walk i prób, aby w końcu dopiąć swego. Czy pomożesz im w uwolnieniu tej dziwnej krainy od nadchodzącego zła?

 

nie chce być niemiły trochę poprawiłem

(Próbuję cię jak najbardziej wspierać :D :lol2: :) )

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na innych stronach

Kiedy spojrzałem na screeny pomyślałem że wygląda ładnie, ale czy jest grywalne?

Pierwsze wrażenia z gry są niestety raczej negatywne ale z prostych powodów.

Po pierwsze sterowanie, nie wiem jak wy ale uważam że nie ma nic gorszego niż kierowanie postaci w platformówce strzałkami, tzn prawą ręką kiedy akcja jest wykonywana lewą. to sprzeczne z tym co uczyło mnie Nintendo od małego. Dodatkowo skakanie Strzałką w górę to bardzo zły pomysł, dużo wygodniej skacze się oddzielnym klawiszem. Sugerowałbym zatem małą zmianę na Wsad + JK albo strzałki + klawiatura numeryczna.

Sprawa numer dwa postać porusza się jakby chodziła po lodzie, kotek bardzo wolno zwalnia przez co ciężko nim manewrować. To w połączeniu z kiepskim sterowaniem odrobinę mnie zniechęciło.

Jak już jesteśmy przy wadach ostatnim problemem jaki mam z Tą grą jest łapanie się krawędzi które często się psuje, można utknąć wskakując na platformę.

 

Przejdźmy teraz do plusów.

Jak wspomniałem wizualnie gra prezentuje się bardzo ładnie, wszystko do siebie pasuje, momentami jest odrobinkę zbyt pusto ale nic takiego.

Projekt mapek jest zrealizowany nieźle, nie natrafiłem na jakieś tanie chwyty, poziom trudności naturalnie rośnie zatem to na plus.

Muzyka jest fajnie dobrana, nie mam tu nic do zarzucenia.

Brakuje mi natomiast dźwięków skakania, zabijania przeciwników, pocisków, umierania itp ale myślę że to żaden problem z w kolejnych wersjach już będzie ok.

 

Tyle ode mnie, gra zapowiada się interesująco i z przyjemnością zagram w pełną wersję:)

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na innych stronach
Opis: Dzielny Lis(trochę bardziej prypomina) Jag i pies Dice łączą siły, aby powstrzymać świat przed zagrażającym złem. Czym ono jest konkretnie? Tego chyba nie wie nikt, ale jedno jest pewne - przemierzą niejedną dziwną krainą i przejdą wiele ciężkich walk i prób, aby w końcu dopiąć swego. Czy pomożesz im w uwolnieniu tej dziwnej krainy od nadchodzącego zła?

 

nie chce być niemiły trochę poprawiłem

(Próbuję cię jak najbardziej wspierać biggrin.gif lol.gif smile.gif )

 

Ok, zostanie poprawione ;) Opis był robiony na szybko, a to że to miał być kot to tylko dlatego, że tak był nazwany asset... Jakkolwiek dzięki przyjacielu :D

 

Kiedy spojrzałem na screeny pomyślałem że wygląda ładnie, ale czy jest grywalne?

Pierwsze wrażenia z gry są niestety raczej negatywne ale z prostych powodów.

Po pierwsze sterowanie, nie wiem jak wy ale uważam że nie ma nic gorszego niż kierowanie postaci w platformówce strzałkami, tzn prawą ręką kiedy akcja jest wykonywana lewą. to sprzeczne z tym co uczyło mnie Nintendo od małego. Dodatkowo skakanie Strzałką w górę to bardzo zły pomysł, dużo wygodniej skacze się oddzielnym klawiszem. Sugerowałbym zatem małą zmianę na Wsad + JK albo strzałki + klawiatura numeryczna.

Sprawa numer dwa postać porusza się jakby chodziła po lodzie, kotek bardzo wolno zwalnia przez co ciężko nim manewrować. To w połączeniu z kiepskim sterowaniem odrobinę mnie zniechęciło.

Jak już jesteśmy przy wadach ostatnim problemem jaki mam z Tą grą jest łapanie się krawędzi które często się psuje, można utknąć wskakując na platformę.

 

Przejdźmy teraz do plusów.

Jak wspomniałem wizualnie gra prezentuje się bardzo ładnie, wszystko do siebie pasuje, momentami jest odrobinkę zbyt pusto ale nic takiego.

Projekt mapek jest zrealizowany nieźle, nie natrafiłem na jakieś tanie chwyty, poziom trudności naturalnie rośnie zatem to na plus.

Muzyka jest fajnie dobrana, nie mam tu nic do zarzucenia.

Brakuje mi natomiast dźwięków skakania, zabijania przeciwników, pocisków, umierania itp ale myślę że to żaden problem z w kolejnych wersjach już będzie ok.

 

Tyle ode mnie, gra zapowiada się interesująco i z przyjemnością zagram w pełną wersję:)

 

Dzięki za opinię - taką konstruktywną krytykę to ja rozumiem. Cóż jeśli chodzi o sterowanie to docelowo ma to być robione pod pada, ale póki co musiałem zastosować jakiś układ klawiszy - zmienię na Twój, bo mi też wydaje się wygodniejszy. To poruszanie się jakby po lodzie to wystarczy zmienić dwie linijki dosłownie. Tego ostatniego problemu nie uświadczyłem, więc będę musiał dokładnie przejrzeć grę i spróbuję to jakoś rozwiązać.

Co do dźwięków pojedynczych akcji to oczywiście w kolejnych wersjach będą...

 

Dzięki za wsparcie i za ciepłe słowa ;) Zwróciłeś mi uwagę na parę aspektów ;D

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się tutaj.

Zaloguj się tutaj

  • Przeglądający   0 użytkowników

    Brak zarejestrowanych użytkowników, przeglądających tę stronę.

×