Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Tytuł: Mundi

 

Gatunek: zręcznościowa-akcji

 

Opis: Mundi to gra zręcznościowa robiona na podstawie starej gry Warblade,w grze wcielamy się w statek kosmiczny a celem gry jest uratowanie Ziemi przed nadchodzą falą przeciwników,do pokonania fal mamy 6 broni(narazie tylko 6) które oferuje nam sklep.Grafika oczywiście będzie zmieniona,na 100%.

Chciałbym podziękować takim 2 panom za pomoc.

 

Autorzy: PatrykPlayingPOLSKA

Programowanie:
PatrykPlayingPOLSKA

Fabuła:
PatrykPlayingPOLSKA

Grafika:
PatrykPlayingPOLSKA

Muzyka:
oraz YT

Screeny: src1.png

src2.png

src3.png

src4.png

 

 

 

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na innych stronach
Czemu nie 60fps?

Bo ludzkie oko nie jest w stanie dostrzec niż 30 klatek na sekunde ?

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na innych stronach

gra zapewnia filmowe doświadczenie

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na innych stronach

Ja nie mogę, aż się zalogować musiałem. Z jakiego? Napisze z całkiem innego i nie rozwinie, co za człowiek. B)

BTW. tak mi się coś wydaje że jest 30-2D, 60-3D, 90-Ocullus Rift

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na innych stronach

wy trollujecie czy jak, bo nie czaję.

A co do gry. Daj demówkę to się coś więcej wypowiemy.

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na innych stronach

@kt1117

Już wyjaśniam. Gry to tak jakby interaktywne filmy i te 60fps właśnie wiąże się z tą interakcją (Stąd ta różnica, że mamy filmy w 24 klatkach a gry 60). Film po prostu oglądamy i nie ma sensu generować więcej klatek niż oko jest w stanie wychwycić. W grach mamy interakcje. Stan kolejnej klatki zależy od tego co zrobimy w obecnej klatce (jak ruszymy myszką, co klikniemy na klawiaturze). Mając 60 klatek mamy dwa razy więcej momentów w których możemy zmienić coś w następnej klatce. Przykład: mamy 30 klatek na sekundę czyli gdy nacisniemy np. W nasza postać wykona w ciągu sekundy ruch do przodu wykonując 30 przeskokow między kolejnymi pozycjami. Gdy mamy 60 klatek wykona takich przeskoków 60. Czyli mamy większą precyzję ruchu, bo mając przed sobą przeszkodę i puszczając W by zatrzymać postać, gra ma więcej czasu by zajarzyc, że chcemy ją zatrzymać. Mam nadzieję, że zrozumieliscie :D

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na innych stronach

a jak sobie włączę w doomie 60fps to widzę różnicę i co teraz

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na innych stronach
a jak sobie włączę w doomie 60fps to widzę różnicę i co teraz

 

Szach mat ateiści

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na innych stronach

co to w ogóle za pomysł, że oko nie dostrzega więcej niż 30fps? XDD

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na innych stronach

Oko ludzkie widzi więcej niż 30 fps, a to całe gadanie wzięło się z tego, że ktoś tak raz głośno krzyknął i teraz reszta internetu te głupoty powtarza.

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na innych stronach
Oko ludzkie widzi więcej niż 30 fps, a to całe gadanie wzięło się z tego, że ktoś tak raz głośno krzyknął i teraz reszta internetu te głupoty powtarza.

Włącz sobie porównanie 30 fps i 60 fps i zobacz czy widzisz różnice i skończ pieprzyć głupoty

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na innych stronach

W trakcie robienia gierki przełączyłem sobie z 30fps na 60fps .Gigantyczna różnica w płynności ruchu,wręcz nie ma porównania.Łatwo zrobić mały test.Pusty room z jakimiś przeszkodami, z 50 piłek, physics_room włączony i najpierw zobaczyć w 30 potem w 60.

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na innych stronach

Najprawdopodobniej był to tzw. "Efekt Placebo". Polecam zapoznać się z tym pojęciem.

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na innych stronach

To jest po prostu przyspieszony film, co nie ma związku z płynną i komfortową grą. Włącz sobie np gta w 30 i w 60 fps i zobaczysz ze nie ma róznicy.

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na innych stronach

Ja dla Ciebie to "przyspieszony" to polecam wizytę u neurologa albo okulisty boś z postrzeganiem jest nie tak.Jest ewidentna różnica w PŁYNNOŚCI ,nie w prędkości,tak samo widzę to w moich projectach GM

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na innych stronach

http://pclab.pl/art62858-3.html

Dodatkowo im więcej fps i hz w monitorze, tym lepiej się gra.

Może Wojo masz monitor 30hz?

I da się łatwo udowodnić, że nie jest przyśpieszony. Mierząc pozycje obiektu w czasie (niezależnym od fps, delta timing).

Chociaż ogólnie nie wierzę, że ktoś uważa jakoby oko nie widziało więcej niż 30 fps, mam nadzieję, że to tylko prowo ;v

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na innych stronach

A ja polecam skorzystać z opcji na youtubie przyspieszenie x2. Film wygląda jak w tych waszych "magicznych 60fps"

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na innych stronach

ah, nie zna gamedevu kto nigdy nie kombinował nad fajnymi łacińskimi słowami do nazwy gry

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na innych stronach

Mi się ostatnio bardzo podobają polskie nazwy gier. Dla nas może brzmi pospolicie, ale dla kogoś kto nie zna naszego języka, to brzmi nawet lepiej niż łacina :)

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na innych stronach
Włącz sobie porównanie 30 fps i 60 fps i zobacz czy widzisz różnice i skończ pieprzyć głupoty

 

Widzę różnicę i co teraz? Osoby ze zdrowym wzrokiem też widzą i co? A jak puszcze plotkę że ucho ludzkie niesłyszy zakresu 60hz i pare innych ludzi to powtórzy w internecie, to też będziesz się upierał że to prawda czy skupisz się bardziej na faktach?

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na innych stronach
Gość
Ten temat został zamknięty. Brak możliwości dodania odpowiedzi.

  • Przeglądający   0 użytkowników

    Brak zarejestrowanych użytkowników, przeglądających tę stronę.

×