Skocz do zawartości

Problem z can_shoot


Rekomendowane odpowiedzi

Witam, mam problem ze strzelaniem,

chcę aby pocisk po strzale blokował się na pół sekundy

 

Step:

GML
var __b__;

action_if_variable (can_shoot ,1 ,0);

//*can_shoot Tak pisało w samouczku

if__b__

action_create_object (oPocisk ,oGracz.x ,oGracz.y)

can_shoot = 0

action_set_alarm ( 15 ,0 )

 

Alarm 0:

GML
var_ _b__

_ _b__ = action_if_variable ( can_shoot, 1, 0 );

Za odpowiedzi dzięki

 

A jeśli jest jakiś błąd to przepraszam

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...