Skocz do zawartości
vidark

Dirt Bike Insanity

Rekomendowane odpowiedzi

LOGOfinal_saqasse.jpg

Witam wszystkich serdecznie i zapraszam do małej lektury.
Tytuł: Dirt Bike Insanity

Gatunek: Wyścigi motocyklowe

Opis:
Gra motocyklowa, która zabiera Cię w świat motocrossów (Dirt Bike).
Usiądź za sterami jednego z nich i ścigaj się z przeciwnikami na specjalnie przygotowanych trasach.
Czekają na Ciebie zróżnicowane tereny (góry, łąki, lasy, doliny, stadiony i wiele innych) oraz niezliczona ilość zakrętów, "hopek", wyboi oraz przeszkód na trasach "freeridowych". Jeżeli znudzą Cię gotowe trasy, będziesz mógł zbudować własną - stadionową.
Zbieraj pieniądze za każdy wygrany wyścig i ulepszaj swoją maszynę, aby osiągać jeszcze lepsze wyniki!
Oprócz tego co widoczne na poniższym trailerze, dostępne również będzie: (trailer dostępny po wejściu w link na greenlight).
- wybór skrzyni biegów - automatyczna/manualna
- pierwszy i trzeci widok z kamery
- ulepszanie motocykla w garażu (rozważamy dodanie również zmiany wyglądu poszczególnych elementów gracza jak i motocykla)

Autorzy:
Nad projektem pracują dwie osoby. Mój kolega Damian Szybkie oraz ja, Robert Mucha-Orliński.
Muzyki w trailerze użyczył nam zespół Raggabarabanda.

Screeny:
Screen1
Screen2


W piątek 3.06.2016 wskoczyliśmy na Steam: Greenlight.
Serdecznie zapraszam wszystkich do oddania głosu według własnego uznania.
Będziemy wdzięczni za każdą sugestię lub konstruktywną krytykę.
Steam: GREENLIGHT
Facebook: DirtBikeInsanity
Planowany czas wydania: 3Q 2016



Aktualnie pracujemy nad poprawieniem fizyki i dynamiki motocykla.
Pozdrawiam,
Robert!

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na innych stronach

Gra zapowiada się bardzo ciekawie. Przypomina mi Trackmanię.

Jedyny minus, to te nieprzyjemne, ciemne kolory. Chyba coś jest nie tak z oświetleniem...

I tak jest świetna :thumbsup:

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na innych stronach

Dzięki za odpowiedź :)

Światła w unity żyją własnym życiem, to jest kolejna rzecz nad którą trzeba będzie mocno przysiąść.

Aktualnie poza fizyką pracujemy też nad grywalnym demem, zapewne jak się pojawi to się podzielę :)

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na innych stronach

Patrzę na ten 2 screen i mam wrażenie że jest to wszystko na nim bardzo amatorskie nie wiem czemu, prawdopodobnie brakuje jakiś szczegółów.

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na innych stronach
Patrzę na ten 2 screen i mam wrażenie że jest to wszystko na nim bardzo amatorskie nie wiem czemu, prawdopodobnie brakuje jakiś szczegółów.

 

Tak, masz racje, cały czas myślimy nad tym jak ożywić nasze otoczenie, ale ciężko znaleźć granice pomiędzy kiczem, a czymś co dobrze wygląda. Na pewno będziemy nad tym myśleć.

 

Wracając jeszcze do ciemnych kolorów, już znaleźliśmy winę. Filmik jak był montowany to przeszedł 3 konwersje, bardzo dużo stracił na początkowej jakości i dosyć mocno pociemniał, dlatego też taki efekt powstał.

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na innych stronach

Gra wygląda dobrze jak na dwie osoby, które pracują nad projektem.

Widzę, że jest dużo pracy włożonej w ten projekt. Jak dla mnie jest fajny :-) Więcej powiem, jak zagram w tą grę.

 

Mnie ciekawi jedno, ponieważ nie widziałem tego na filmie, chodzi mi o wypadki, potocznie zwane "gleby". Nie widziałem na filmie aby motocyklista się wywrócił...

 

Tak mi wpadło do głowy, może do gry dodać pasek "extra", który w trakcie wyścigu można by było wykorzystać do robienia wyższych hopek, czy uzyskania większej prędkości. Taki tylko pomysł :-)

 

Czekam na demo! :-)

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na innych stronach

Dogłębnie przeanalizowaliśmy z kolegą Twój pomysł, zajęło to aż 2 minuty. Zgodnie stwierdziliśmy, że to dobry pomysł :D

 

Co do "gleb". Chwilowo ta funkcja jest wyłączona, jeszcze zbyt nienaturalnie się zachowuje, ale w ostatecznej wersji będzie zaimplementowana.

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na innych stronach

A myśleliście nad zaimplementowaniem split-screenowego multiplayera? Bardzo lubię ten tryb w tego typu grach, żeby popykać z kolegą na padach i myślę, że nie tylko ja, a pewnie zbyt wielkiej przebudowy kodu by to nie wymagało ;)

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na innych stronach

Tak, myśleliśmy. W ogóle wychodzimy z założenia, że im więcej rywalizacji, możliwości wyboru, modyfikowania itp. to lepiej.

Tylko chwilowo nie wiemy jeszcze jak to ogarnąć. Priorytetem teraz jest poprawa fizyki, przeciwników, wstępna koncepcja garażu i budowanie tras.

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na innych stronach

Modyfikacje to też bardzo fajna sprawa. Generalnie fajnie jakby to zrobić np. że ulepszasz konkretne podzespoły. Np nowy tłumik, silnik, opony itp i to ci daje jakieś staty coś jak w starych NFSach niż arcadowe że szybkość, sterownosć itp. W zasadzie działać będzie tak samo, nazwa inna a pewnie też wiele osób przyciągnie. Ale to tylko taki mój luźny pomysł :)

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na innych stronach

Do tego musielibyśmy wymodelować nowe podzespoły motocykla, więc chwilowo koncepcja jest taka, że z ulepszeń wizualnych to będą kolory, a reszta to osiągi. Większa prędkość, lepsza przyczepność, lepsze wkręcanie na obroty itp. ;)

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na innych stronach

Ale wizualnie by się nic nie zmieniało. Zmieniały by się parametry tylko. A chodziło mi po prostu żeby nazwy ulepszeń to było konkretne podzespoły i np ulepszamy hamulce to nam daje np +2 przyczepności i +3 sterowności. A tak na prawdę wizualnie by się nic nie zmieniło, a takie nazwy ulepszeń(i jakieś ikonki tylko w sklepie/garażu) myślę że sprawiły by, że byłoby ciekawiej mimo że tak naprawdę to tylko zmiana nazwy ;p Taką tendencje zauważyłem wśród znajomych, że jak w ścierciałce nazwiesz coś ulepszeniem sterowności - to uproszczone strasznie to tuningowanie. Jedyne co zmień to nazwę na np. ulepszenie opon to już według większości jest lepszy system ulepszeń xD

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na innych stronach

No tak, taki też jest plan. Wizualnie nie będzie zmian, tylko parametry danych podzespołów będzie można ulepszać, tak jak napisałeś :)

 

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na innych stronach

Właśnie wyprodukowaliśmy nowy filmik z poprawioną dynamiką, fizyką i animacjami.

Jak oceniacie?

 

 

P.S. W dalszym ciągu potrzebujemy pomocy w przejściu greenlight, za każdy głos będziemy bardzo wdzięczni.

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na innych stronach

Ty chyba sobie żartujesz, że chcesz to na greenlight wstawić. Prawda ?

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na innych stronach

Przecież to wygląda jak flashowa gierka 3D... I TO Z 2009 ROKU. Cytując jeden z komentarzy na steamie do ów produkcji "mam wrażenie, że nigdy nie widzieliście jak jeździ motocykl". Gra reprezentuje jakiś tam poziom i można sobie w to ot tak pyknąć ale moim zdaniem to jest stanowczo za mało żeby wystawiać to na steam ( mi byłby wstyd ). Zobaczcie sobie jakie gierki trafiają na Game Jolt i ludzie nie chcą za nie ani grosza a reprezentują poziom o wiele większy niż to co pokazaliście. Ogólnie przejrzałem sobie kilka filmików z waszego konta na youtubie i mam wrażenie, że w zwiastun dajecie mocno okrojony lub niedokończony produkt (sądząc po niektórych opiniach na steamie nie tylko w zwiastunie). Nie odbierzcie tego jako hejt tylko jako moją opinię i wrażenie jakie na mnie robi ta produkcja.

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na innych stronach

Wojo, masz rację.

 

Niestety Steam już jest pełen gierek tego typu. (Nawet gorszych) :(

 

Popracujcie chłopaki nad pracą kamery, zobaczcie jak się zachowuje w grach z serii NFS, jak się zachowuje przy skokach itd.

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na innych stronach
Przecież to wygląda jak flashowa gierka 3D... I TO Z 2009 ROKU

bez przesady, ale generalnie się zgadzam. nie jest to gra takiego kalibru, żeby brać za nią pieniądze (chociaż dużo gorszym produkcjom się już udało - do bezwstydnych świat należy :D)

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się tutaj.

Zaloguj się tutaj

  • Przeglądający   0 użytkowników

    Brak zarejestrowanych użytkowników, przeglądających tę stronę.

×