Skocz do zawartości
Badu The Sheep

Tank 2000

Rekomendowane odpowiedzi

Tytuł: Tank 2000

 

Gatunek: Adventure

 

Data Premiery: 30 Lipiec 2016

 

Opis: Gra wzorowana na "Battle City" firmy NAMECOT. Natomiast wykonana w grafice 3D, dodatkowo gra otrzyma linię fabularną. Po każdej wykonanej misji, będziemy mogli dokupić akcesoria do czołgu, od lepszej "budy", po przez wieżyczki, bronie, gąsienice, bardziej odporną stal.

 

UPDATE 13/06/16:Projekt został zawieszony...

 

Autorzy:

Programowanie:
Badu The Sheep

Fabuła:
Badu The Sheep

Grafika:
Badu The Sheep

Muzyka:
Badu The Sheep

Screeny:

 

screenshot101.png

 

screenshot105.png

 

screenshot108.png

Screeny jeszcze stare...

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na innych stronach

Ogólnie zpowiada się ciekawie ale kolor czołgu natychmiast do wymiany- brązowy/czarny/niebieski byle nie ten- w ogóle go nie widać

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na innych stronach
Ogólnie zpowiada się ciekawie ale kolor czołgu natychmiast do wymiany- brązowy/czarny/niebieski byle nie ten- w ogóle go nie widać

jest oliwkowy pewnie dlatego bo w oryginale był oliwkowy, ale faktycznie tekstury/kolory o kant dupy rozbić narazie, mam nadzieję że to placeholdery

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na innych stronach
mam nadzieję że to placeholdery

to, na razie jest to niestety bardzo brzydkie, a z opisu nie różni się niczym od setek podobnych klonów

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na innych stronach

kolor jest do wyboru, gracz bedzie mial wybor. czolg bedzie zaprojektowwny w blenderze. obecnie jest wstawiona makieta, abym mogl skupic sie nad silnikiem. Będą mapy male i duże. Obecnie pracuje na małej mapie aby meć wszystko pod kontolą.

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na innych stronach

Problemem jest to, że to w GM i nie ma ani cieni, ani mipmappingu co czyni to niewyraźnym.

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na innych stronach

Nie potrzeba mipmapingu, wystarczy zmienić tekstury terenu na mniej szczegółowe, a na teksturach czołgów wypalić ambient occlusion i powinno być już ładne i czytelne.

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na innych stronach

Pomijajac ze grafika powinna byc kreskowkowa raczej anizeli 50% HD tekstury po kompresji i 50% wielkei piksele na czołgach

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na innych stronach

Dziękuję wszystkim za dobre rady, przydają się gdy będę się zajmował grafiką.

gnysek - mechanikę cieni da się uruchomić, w przeszłości podjąłem próbę i się udała.

I am Lord - Zgadzam się z Tobą. Tylko jeszcze nie wiem, czy będę się trzymał oryginału, czy zrobię własne czołgi.

I am vader - obecnie tekstury na czołg mają 64x64 pixele, i są zamknięte w jednym sprite. Będą one wyeksportowane do katalogu, dzięki temu będę mógł dowolnie przerabiać tekstury.

 

Jak znajdę dobry program do nagrywania pulpitu, to wstawię gameplay z tej gry.

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na innych stronach
Ogólnie zpowiada się ciekawie ale kolor czołgu natychmiast do wymiany- brązowy/czarny/niebieski byle nie ten- w ogóle go nie widać

Można podmienić czołgi na takie:

sTank.png

sTank2.png

Jeśli się spodoba to dam wersję 3D :red_bandana:

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na innych stronach

Hymmmm nie podoba mi się to, graficzki są bardzo brzydkie i bez pomysłu:/

Radziłbym poszukanie grafika/zmianę stylu graficznego na jakiś bardziej czytelny

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na innych stronach

Widzę, że większość z was skupia swoją uwagę nad grafiką. W sumie tylko to mogę wam obecnie pokazać. Dzięki Penguin za pokazanie alternatywnej wersji dla czołgów :-).

 

Obecnie pracuję nad silnikiem gry, w przeciwieństwie do klonów, mogę generować mapy po 1000 na 1000 segmentów, oryginał i klony mają po 26 na 26 segmentów. Mogę w jednym momencie utworzyć 1000 czołgów jeżdżących w tym samym czasie po planszy przy 50fps. Gra pracuje na silniku 3d z Game Makera, działa dobrze i do chwili obecnej nie sprawia kłopotów.

 

Myślę, że przekonacie się do tej gry po wydaniu dema.

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na innych stronach

a będzie można zoomować? bo jak mam jeździć po mapie 1000x1000 bez możliwości oddalania widoku to nie będzie to przyjemne

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na innych stronach

Ludziska, mam pomysł donośnie czołgów - bo widzę że ten styl, który ja preferuję wam nie odpowiada. Co powiecie na to, abym do gry dołączył edytor/kreator czołgów? Każdy będzie mógł stworzyć własny czołg według własnego upodobania. Od grafiki po przez parametry pancerza, silnika, naboi itp?

 

W tym momencie mogę zmienić koncepcję gry na kampanię z misjami typu: Uratuj obiekt, zniszcz bazę przeciwnika, ochraniaj pojazd z cennym ładunkiem.

Dodatkowo po każdej misji będzie dostęp do sklepu z akcesoriami: Większe pole widzenia, dodatkowy pancerz, lepsze naboje i co tam jeszcze wymyślicie...

 

Co wy na to?

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na innych stronach

a zamiast konkretnych powerupów różne ilości expa, za które można by rozwijać czołg jak się chce - to by była ciekawa odskocznia od innych klonów

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na innych stronach

można było zrobić z tego coś oryginalniejszego, taka gra daje pole do popisu. no ale na siłę lepiej nic nie robić

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się tutaj.

Zaloguj się tutaj

  • Przeglądający   0 użytkowników

    Brak zarejestrowanych użytkowników, przeglądających tę stronę.

×