Skocz do zawartości
Badu The Sheep

125p Road to Glory

Rekomendowane odpowiedzi

Tytuł: 125p Road to Glory

 

Gatunek: Wyścigowa

 

Opis: Jest to mały projekt, który powstaje w ramach mojego wyzwania "1 game in 30 days". Gra z gatunku Wyścigi opierająca się na silniku rodem z takich gier jak: Lotus III, Top Gear 2 czy też OutRun. Pierwotnie miała się opierać na grze F1 Race z konsoli NES, lecz patrząc duży rozwój projektu, postanowiłem go wzbogacić o lepszą grafikę i mechanikę.

Data Premiery: 23 maj 2016

 

Autorzy:

Programowanie: Badu The Sheep

Fabuła: Badu The Sheep

Grafika: Badu The Sheep

Muzyka: Studio muzyczna ArkMar

Screeny:

photo_day16.png

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na innych stronach

^

Jeżeli wiek w profilu jest prawdziwy to musisz pamiętać z opowiadań ojca:D

 

Co do projektu to jestem bardzo ciekaw jak to się porusza, wrzuć jakiś gameplay

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na innych stronach
Jeżeli wiek w profilu jest prawdziwy to musisz pamiętać z opowiadań ojca:D

Miałem kiedyś telefon z Javą, tam też były takie gry. Zdażyło mi się raz mając 5 (??) lat grać na jakimś starym automacie na monety w taką grę.

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na innych stronach
Jeżeli wiek w profilu jest prawdziwy to musisz pamiętać z opowiadań ojca:D

e tam. ja dostałem pegazusa w 2001 :D

 

gra wygląda ładnie, choć trochę jak na telefon (może tak miało być). i w jaki sposób chcesz ulepszyć mechanikę?

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na innych stronach

Już odpisuje:

 

1. Ignatus - Wiek jest prawdziwy - Sam miałem C64C, A1200HD no i Pegazusa, a raczej chińskiego klona - Terminatora. Porusza się to nawet zgrabnie, lecz to jeszcze nie jest to, co chciałbym osiągnąć. Do takich tytułów jak Lotus I, Chase HQ, XJ220, jeszcze daleko. Ojciec również pogrywał na C64 :-)

 

2. Cadet - pamiętam, była jedna gra na javie w którą chętnie grałem na moim Simens c65. W przyszłości chciałbym ponownie napisać kod pod tą grę, ale na platformę flash lub JS+HTML5+CSS3, zachowując klimat starych, dobrych lat.

 

3. exp - grafika pojazdów, drzew i drogi zostanie podmieniona, to co widzicie, to przypadkowe graficzki, które znalazłem w internecie. W tym tygodniu (02 V - 08 V) będę pracował nad modelami pojazdów, grafiką i muzyką. Moim celem jest zachowanie klimatu lat 90' i wykonania gry w palecie 256 kolorów. Muzyka będzie w tym samym klimacie.

 

Co do mechaniki: będą dodane warunki "przegranej" (brak paliwa, przegrzanie silnika) system kolizji, no i oczywiście trasa, która sama się "tworzy", ponieważ obecnie, gdy chcę poruszać drogą, muszę używać klawiszy... No i te BUGI chcę ich jak najwięcej wyeliminować! Do tego mam już "Beta testerów".

 

Gdy zostanie mi czas, to chciałbym dodać:

* dynamiczna zmiana pory dnia

* różnorodność tras - miasto, wieś, autostrada itd

* warunki pogodowe - deszcz, śnieg, wiatr

* wybór koloru pojazdu

* pojazd bonusowy

* no i eastereggi oraz bonusowe "dodatki"

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na innych stronach
e tam. ja dostałem pegazusa w 2001 :D

 

gra wygląda ładnie, choć trochę jak na telefon (może tak miało być). i w jaki sposób chcesz ulepszyć mechanikę?

Pegasusy długo rządziły, ja tam miałem chyba z 7 różnych od 1999 do 2004-5, more or less. A to przeciez grube lata po jego oficjalnym życiu.

A poza tym też była np. Amiga Commodore A-500. Śmieszna sprawa, bo pewnego dnia padła i zamiast być wyrzucona poszła na strych. Leżała tam kilkanaście lat i ją tam znalazłem 2 tygodnie temu. Teraz staram się przywrócić do życia.

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na innych stronach

fajny klimacik ma ten fiacik

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na innych stronach

Zamieszczam 2 zdjęcia z fiacikiem w roli głównej. Gra nabrała dużego rozpędu, co widać na obrazkach. Obecnie działają systemy kolizji, skrzynia biegów (5-cio stopniowa), temperatura i ilość paliwa w baku. Dodano również funkcję "TURBO", która przyspiesza pojazd kosztem paliwa i temperatury.

 

Trasa posiada własny edytor, który pozwala na tworzenie obiektów i zdarzeń w locie. Doszła również muzyka, intro (dla dema) i odgłosy silnia. Niestety te ostatnie nie są jeszcze dopracowane i słychać, że jest to mocno nienaturalne...

photo_day16.png

photo_day17.png

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na innych stronach

hmmm tak mi się wydaje jakby te samochody nie były dobrze dopasowane do perspektywy. A cień drzew zupełnie do poprawy.

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na innych stronach
odgłosy silnia. Niestety te ostatnie nie są jeszcze dopracowane

a jak je zrobiłeś? może wystarczy po prostu uzależnić wysokość dźwięku od prędkości

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na innych stronach

a mi się to zupełnie nie podoba

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na innych stronach

I am Lord - zgadzam się z Tobą, pojazdy za bardzo "leżą" względem perspektywy, no a cienie pod drzewami już wywaliłem

exp - posiadam 7 próbek dźwięku silnika, odpowiadający poziomowi obrotów silnika. Czyli jedna próbka na 1000 obrotów silnika. I w zależności od wysokości obrotów, odtwarza dany dźwięk. Są to próbki typu wav. Przyznam się szczerze, nie mam pojęcia jak modulować dźwięk w GM 8.1...

Cppdud - Cienie pod drzewami - tragedia (wspomniał już o tym i am Lord). Myślę, że wykonam je jeszcze raz.

Wojo - Jeżeli możesz napisać co dokładnie jest nie tak z tą grą, napisz. Jeżeli nie lubisz gier wyścigowych w takiej formie, również napisz. :)

 

Kilka informacji odnośnie gry:

1. W poniedziałek będzie dostępna wersja alfa do pobrania i testowania. Będzie zawierała jedną trasę i jeden pojazd. Będę wdzięczny za wszystkie uwagi, zarówno te pozytywne, jak i negatywne.

2. Data zakończenia projektu to 18 maj 2016, lecz pełna wersja gry będzie dostępna 23 maja 2016. (oczywiście dostępna będzie na stronie www.baduthesheep.blogspot.co.uk)

3. Jeżeli będzie duże zainteresowanie grą, to będę dalej pracował nad nią. Dzięki czemu będzie więcej pojazdów i tras, a może i tuning?

 

Poniżej zamieszczam arta:

intro30000.jpg

Program TrueSpace 3.2.

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na innych stronach
Przyznam się szczerze, nie mam pojęcia jak modulować dźwięk w GM 8.1...

audio_sound_pitch(index, pitch);

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na innych stronach

I am Lord - Moja wersja GM 8.1 nie posiada takiej komendy... Trudno, będzie bez warkotu silnika. Zamiast tego wstawię muzykę i będzie dobrze.

Wprowadziłem poprawki do gry i wygląda o niebo lepiej. Niestety, Dema nie będzie, ponieważ gra nie jest gotowa do takiego stopnia, aby ją pokazać w gronie GM-owiczów. Wstawiam za to screena:

screenshot101.png

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na innych stronach
Moja wersja GM 8.1 nie posiada takiej komendy...

Pragnę zauważyć tylko że GMS jest darmowy jeżeli chodzi o eksport do Windowsa(a GM8.1 tylko taki oferuje) - jeżeli się nie mylę to tylko na starcie wstawia GMS swoje logo, ale pewien nie jestem, bo od dawna używam wersji Professional.

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na innych stronach

Co wy wszyscy z tym 8.1, skoro GMS za free jest?

 

Tylko tyle, co na początku wstawia swój splashscreen z Yoyogames, reszta jest jak w proffesional.

A dużo lepsze od 8.1.

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na innych stronach

Chcę poinformować, że wersja Alfa jest gotowa, ale zabrakło mi czasu, aby przygotować posta w dziale DEMA.

Zrobię to jutro.

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na innych stronach

nie ma sprawy kolego

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na innych stronach

Nie doczytałem że GM8.1.

Nastepny projekt rozpocznij w GMS. Darmowy GMS jest bardziej funkcjonalny od pro GM8.1

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się tutaj.

Zaloguj się tutaj

  • Przeglądający   0 użytkowników

    Brak zarejestrowanych użytkowników, przeglądających tę stronę.

×