Skocz do zawartości
Wojzax

Snow Mountain

Rekomendowane odpowiedzi

Tytuł: Snow Mountain (tytuł roboczy) v.alpha

 

Gatunek: Top-down shooter, skradanka

 

Opis: W grze jesteśmy supertajnym agentem na misji w supertajnym ośrodku wśród superośnieżonych wzgórz. Do dyspozycji mamy różne bronie którymi możemy rozczłonkowywać (prawie) wrogów, a także (co ważniejsze) niszczyć elementy otoczenia co może nam dać przewagę taktyczną. Naszą główną bronią jest sztylet którego możemy użyć zawsze gdy mamy wolne ręce, za pomocą lewego przycisku myszy. Dodatkowe bronie podnosimy PPM, wybieramy z ekwipunku za pomocą przycisków 1,2,3, a strzelamy LPM. PPM'em możemy również chwytać ciała poległych, jednak nie daje to na razie zbyt dużo frajdy, bo wrogowie nie reagują jeszcze poprawnie na dźwięki i widok zwłok. Przeładowanie za pomocą R, restart rooma za pomocą F. Etap z tej wersji ma jedynie charakter sandboxowy, jednak celem jest, powiedzmy, zabicie wszystkich przeciwników i pobawienie się przy tym brońmi.

Wszelkie pomysły mile widziane, jeśli któreś elementy uznacie za wybitnie beznadziejne to również dajcie znać.

 

Download: http://gmclan.org/up3744_4_SnowMountain.html

Rozmiar pliku: 3MB

 

Autorzy:

Programowanie:
Wojciech

Fabuła:
brak

Grafika:
Wojciech

Muzyka:
Dźwięki z internetu poprzerabiane

Screeny:

2e.png

3e.png

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na innych stronach

Nie ukrywam że się trochę rozczarowałem bo ze ślinotokiem czekałem na jakieś demo tej obiecującej produkcji

 

Na +

-niszczenie otoczenia

 

Na -

-postać porusza się jakieś 3x za wolno

-brak strafowania

-zerowa przyjemność z wymiany ognia

-kiepskie animacje i grafika(na screenie spoko-w ruchu niezbyt)

-za duża żywotność wszystkich postaci-one shot one kill by był ciekawszy- zresztą jak zaczną do mnie strzelać to nie mam innej możliwości niż obrywać i strzelać samemu(choćby ze względu na brak strafowania-przydałby się uskok jakiś albo przeturlanie)

-zerowa dynamika akcji (skradanka nie oznacza ze postać musi się poruszać jak emeryt z nogą w gipsie)

 

Może czegoś nie dostrzegłem ,pewnie nie umiem też w to grać-spróbowałem może z 15 razy i w obecnej wersji jak dla mnie nieciekawie.Muchy w smole które strzelają do siebie bez ładu i składu.

 

Ale fakt że w sumie wystarczy trochę zmian( dynamika!) i może być bardzo dobrze

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na innych stronach
-postać porusza się jakieś 3x za wolno

zobacze jeszcze jak z fpsami na innym kompie, ale ogólnie rzeczywiście przyspieszę ze 2 razy. Aha, Shiftem się szybciej porusza, zapomniałem napisać :o

 

-za duża żywotność wszystkich postaci-one shot one kill by był ciekawszy- zresztą jak zaczną do mnie strzelać to nie mam innej możliwości niż obrywać i strzelać samemu(choćby ze względu na brak

One shot one kill jest możliwy np. ze strzelby o ile podejdziesz odpowiednio blisko. Nie chciałem żeby wróg za łatwo padał. Ponadto warto trafiać z karabinu (zdobycznego) w prawą rękę przeciwnika - odbierając mu broń pozbawiamy go możliwości strzelania. Co do karabinu to oczywiście najlepiej jest strzelać z pewnej odległości.

 

Co do innych punktów to postaram się je dodać, na pewno strafe'owanie. Graficznie trochę mi się to wymknęło spod kontroli i możliwe że całkiem zmienię styl. Ale nie wiem, niech inni się wypowiedzą, mając oczywiście na uwadze że mało tu na razie elementów otoczenia.

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na innych stronach

a mnie martwi, że pan Wojzax co potrafi bardzo into trendy pixel arty i potrafi wszystko tak ładnie i interesująco przedstawić, tutaj pokazuje nam niezwykle nieciekawy, arcyoklepany i przeciętny graficznie, że aż głowa boli top shooter niewiele lepszy od przykładów z yoyogamesa. No Wojciechu no, stać Cię na znacznie więcej :c

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na innych stronach

niestety podzielam zdanie Ignatusa

 

największe utrudnienie w grze to chyba ten ruch w kierunku kursora myszy, powinno być normalnie WSAD - gora,dol,lewo,prawo dzieki czemu mielibysmy wiecej mozliwosci niz chodzenie do przodu i do tyłu

 

pojedynki strzelecki sa mega nudne, jedyna opcja jest podejscie blizej do naszego przeciwnika wymieniajac sie ogniem, element zaskoczenia też za bardzo nie istnieje, bo wszyscy mają za dużo HP

 

na tę chwilę gameplayu brak, ale na pewno da się to ogarnąć na coś porządnego

 

 

@czołg: lepiej jeśli zrobi to, niż jakby nic miał nie robić

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na innych stronach
a mnie martwi, że pan Wojzax co potrafi bardzo into trendy pixel arty i potrafi wszystko tak ładnie i interesująco przedstawić, tutaj pokazuje nam niezwykle nieciekawy, arcyoklepany i przeciętny graficznie, że aż głowa boli top shooter niewiele lepszy od przykładów z yoyogamesa. No Wojciechu no, stać Cię na znacznie więcej :c

Stworzenie własnej parszywej dwunastki to było moje marzenie od czasu pojawienia się tej wielkiej produkcji.

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na innych stronach

na plus:

- GRAFIKA - przepiękna, piękne animacje, nie zmieniaj stylu pls

- skradanka

- dobre niszczenie otoczenia

- sam pomysł i kilka ciekawych mechanik, np. strzelanie w ręce

- fullscreen pod F4

 

na minus:

- chodzenie w kierunku kursora

- brak strafe'owania w strzelance, aha ok

- może tylko u mnie, ale framerate to jakaś porażka, do tego całość jest dwa razy za wolna

- wymiana ognia niestety strasznie drewniana

- chyba lekkie zacinanie się na krawędziach

- troszkę to razi, że kible są większe niż ludzie

 

na marginesie - wprawdzie w poście wyżej obiecałeś poprawić parę rzeczy, ale niepokoi mnie, że o takich rzeczach jak strafe czy przyspieszenie rozgrywki nie pomyślałeś od razu sam. lepiej przemyśl sobie dobrze całość mechaniki i gameplayu, bo jest w tym potencjał i szkoda byłoby go zmarnować przez parę złych decyzji

 

btw silnie kojarzy mi się to z pewną grą na psx :rolleyes:

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na innych stronach

No jako tech demko niszczenia otoczenia jest całkiem spoko. Reszta mocno do poprawki, utknąłem w skrzyni bo przeciwnik ja na mnie przesunął. Brak ślizgania się po ścianach jest straszliwie irytujący. Zasięg broni jest zbyt mały, rozumiem że postać strzela w dół pod nogi, dlatego tak szybko pociski znikają?

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na innych stronach

Mi grafika pasuje, ale postacie już nie (nie widać co czym jest). System niszczenia też fajny, ale to hp przeciwników - za duże. Chodzenie mogłoby być tak 1.5, 2 razy szybsze. To czołganie się przeciwników śmieszne. Ale krew w złym miejscu się pojawiła. Chodzenie irytujące, a tak poza tym wszystko git.

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się tutaj.

Zaloguj się tutaj

  • Przeglądający   0 użytkowników

    Brak zarejestrowanych użytkowników, przeglądających tę stronę.

×