Skocz do zawartości
Thobby

[Android] Problem z kompilacją

Rekomendowane odpowiedzi

Siema, właśnie kupiłem na Humble Bundle GM:S z eksportem na androida, ale mam problem ze skompilowaniem czegokolwiek, choćby "Hello World" do pliku .apk. Błąd który mi wyskakuje:

 

jarsigner: unable to open jar file: C:\Documents and Settings\Moja Stara\Ustawienia lokalne\gm_ttt_27010\gm_ttt_67556\bin\RunnerActivity-release.apk
cmd /c ""C:\Android\sdk\build-tools\23.0.1\zipalign.exe" -v 4 "C:\Documents and Settings\Moja Stara\Ustawienia lokalne\gm_ttt_27010\gm_ttt_67556\bin\RunnerActivity-release.apk" "C:\Documents and Settings\Moja Stara\Pulpit\gowno.apk""

Unable to open 'C:\Documents and Settings\Moja Stara\Ustawienia lokalne\gm_ttt_27010\gm_ttt_67556\bin\RunnerActivity-release.apk' as zip archive

 

Jakieś pomysły?

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na innych stronach

http://bugs.yoyogames.com/print_bug_page.php?bug_id=10414

 

Best guess is that you have multiple copies of the GoogleAdMobAdsSdk on your machine, as suggested above.

 

Check your %AppData%\GameMaker-Studio\Android\SDKLibs\mopub-android-sdk\libs folder and delete anything other than 6.2.1.jar.

 

Tłumaczenie:

Strzelam że masz kilka kopii GoogleAdMobAdsSdk na dysku.

Sprawdź %AppData%\GameMaker-Studio\Android\SDKLibs\mopub-android-sdk\libs i usuń wszystko oprócz 6.2.1.jar

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na innych stronach

Z tłumaczeniem już mogłeś sobie odpuścić :P Tak czy inaczej, folder mopub-android-sdk nie istnieje ani w podanej lokalizacji, ani nigdzie indziej na moim dysku. Czy to znaczy, że powinienem doinstalować coś w SDK? Nigdzie nie znalazłem listy rzeczy, które muszą być zainstalowane, więc ściągnąłem tylko API 13, którego wymaga GM:S.

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na innych stronach

Ja żeby android export działał to kombinowałem cały weekend z setkami prób i ściąganiem mnóstwa dziwnych rzeczy (finalnie okazało się że to z powodu błedu po stronie yoyo i potrzebny był starszy sdk niż najnowszy)- więc nie zdziw się jak nie pójdzie łatwo

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na innych stronach
Ja żeby android export działał to kombinowałem cały weekend z setkami prób i ściąganiem mnóstwa dziwnych rzeczy (finalnie okazało się że to z powodu błedu po stronie yoyo i potrzebny był starszy sdk niż najnowszy)- więc nie zdziw się jak nie pójdzie łatwo

 

Czyli produkt z cennika po 299usd jest skopany, wypas :)

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na innych stronach

Ok, a czy ktoś jest w stanie powiedzieć mi które paczki w SDK muszę ściągnąć? Czy wystarczy samo API 13? Ewentualnie, czy jest to gdzieś w miarę klarownie przedstawione?

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na innych stronach

Nie, nie jest skopany. Po prostu trzeba przeczytać jak wszystko zainstalować. Oni dają ci porządne narzędzie, wy musicie odpowiednio przygotować.

 

Przez to czytam i na razie wszystko jest w porządku:

http://help.yoyogames.com/forums/21234551-Android

 

Przepraszam, właśnie poczułem chińskie jedzenie. Jeśli potrzeba coś tłumaczyć to będę później~

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na innych stronach

Jesteś pewien że masz dobrze Jave SDK zainstalowane i zalinkowane oraz ze masz Android SDK aktualne i wszystkie potrzebne paczki sa pobrane?

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na innych stronach

"Czyli produkt z cennika po 299usd jest skopany, wypas smile.gif"

 

Nie nie , wszystko działa pięknie - ale dojście do tego żeby działało proste nie było

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na innych stronach

Wiesz mozesz sobie kupić młotek wywalony diamentami i kija Ci to da jeśli chcesz nim wkręcić śrubkę.

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na innych stronach

@I am vader

Jesteś pewien że masz dobrze Jave SDK zainstalowane i zalinkowane oraz ze masz Android SDK aktualne i wszystkie potrzebne paczki sa pobrane?

 

2 posty wyżej

Ok, a czy ktoś jest w stanie powiedzieć mi które paczki w SDK muszę ściągnąć? Czy wystarczy samo API 13? Ewentualnie, czy jest to gdzieś w miarę klarownie przedstawione?

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na innych stronach

Auć, moment nieuwagi. Ostatnio mam ich sporo.

Ja mam pobrane wszystko aż do wersji 2.1(API 7), nie szczypię się. Wszystkie extras też.

 

Jest dużo pobierania, dużo instalacji, to bardzo bolesne, mnie każda aktualizacja wkurza, ale jak trzeba to trzeba.

 

Edit: Jedyne czego nie pobrałem to platform-tools z preview channel. Trzymam się stabilnych wersji.

Edit 2: Z tak pobranymi SDK kiedy ostatnio robiłem na androida(to było w marcu) wszystko się dobrze kompilowało i działało świetnie.

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na innych stronach

Mi się udało wczoraj to wszystko ogarnąć. w Android menagerze musiałem zaznaczyć obsolete i pościągać parę nieaktualnych rzeczy. Wszystko podane jest właśnie tam co Poxipol podał.

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na innych stronach

  • Przeglądający   0 użytkowników

    Brak zarejestrowanych użytkowników, przeglądających tę stronę.

×