Skocz do zawartości
  • Ogłoszenia

  • Gdzie świętować urodziny GMCLANu   26 użytkowników zagłosowało

    1. 1. Gdzie świętować urodziny GMCLANu


      • Warszawa (bo w centrum)
      • Szczecin (bo tam mieszka Ranma i narodził się GMCLAN)

    Żeby zagłosować w tej ankiecie, prosimy się zalogować lub zarejestrować. Zobacz temat
Sutikku

Dungeonowe przechadzki bez nazwy

Rekomendowane odpowiedzi

Sutikku    0

Tytuł: No, na razie nie ma tytułu, ale spokojnie

 

Gatunek: Dungeon Crawler

 

Opis: (poprawiony opis gry)

Gra opiera się na eksplorowaniu dungeonów i pokonywaniu coraz silniejszych przeciwników broniami które zdobywamy i ulepszamy.

Znaleźć można specjalne pomieszczenia takie jak:

-Sklep

-Więzienie rdzennych mieszkańców dungeonów

-Warsztat

 

Do wyboru mamy pięc postaci, każda różni się statystykami, bronią początkową i oczywiście wyglądem.

Samych statystyk nie ma wiele; prędkość ruchu, życie i tarcze.

Przechadzając się po dungeonach możemy niszczyć skrzynie, wazony w których znajdziemy monety czy też magazynki.

Nasi przeciwnicy strzelają, gonią nas, pojawiają się i znikają, robiąc wszystko by nas tylko unicestwić.

Cały czas idziemy coraz niżej, poznając coraz to nowych wrogów.

 

 

Autorzy:

Programowanie:
Sutikku

Fabuła:
Nie ma takowej, ale ja

Grafika:
Też ja robiłem grafikę

Muzyka:
Muzyki na razie nie ma, tak samo z dźwiękami

Screeny:

ss2.pngss3.pngss6.pngss10.pngss12.png

 

(przepraszam jeśli komuś przeszkadza słowo dungeon, ale lochy brzmi gorzej)

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na innych stronach
Threef    13
(dziękuje Threef)
Ukłoniłem się przed monitorem, a potem zastanawiałem się czemu to zrobiłem...

 

Ogółem wszystko zapowiada się dobrze i sporo już masz zrobione. W statycznych obrazach tego nie widać, ale pamiętaj żeby wszystko "żyło". Skrzynki mają się rozpadać, przeciwnicy padać na ziemię, etc. Czekamy na download albo jakiś gif/video.

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na innych stronach
exp    0

grafika nie na mój gust, ale reszta prezentuje się naprawdę ciekawie. momentami pachniało mi trochę spelunkami, nie wiem dlaczego.

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na innych stronach
ANtY    17

ciekawie się zapowiada, czekam na jakiś gemplej albo wersję testową

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na innych stronach
Sutikku    0

Bawię się w robienie pozostałości ciał po przeciwnikach i animacji śmierci. Mam też trochę problem z depthami, bo chcę żeby obiekty były z przodu, bądź z tyłu ścian, ale nasza postać ma być z przodu i mnie to troszku denerwuje. Jak poszukam jakichś dźwięków w internecie, to dam download. I miło widzieć, że gra się generalnie spodobała, motywacja wielka ;o

 

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na innych stronach

Gierka fajnie się zapowiada, oczekuję jej bardzo , tylko jak zobaczyłem opis to mnie troszkę oczy zabolały, wszystko tak ściśnięte ;) Nie żebym się czepiał no ale...

 

Co do gry to będą jakieś achievement'y's, power up'y czy jakieś bonusy. fajnie by też to wyglądało jak np: Idzie sobie postać przez jakiś korytarz a tu niespodzianka

wyskakuje jakiś przeciwnik i do tego jakieś chory dźwięk, a jak dungeon to jakieś światła bo fajnie jak by ta gra była mroczniejsza, a do oświetlania pomieszczeń latarka,pochodnia lub tak jak w Amnesii(jak ktoś grał) chodzisz z krzesiwami i podpalasz pochodnie w pomieszczeniach lub zapalasz lampy.Ale to tylko moje takie pomysły, a gierka ciekawa,ciekawa....

 

Chyba ja zrobię jakiegoś prostego, mrocznego dungeona bo za dużo pomysłów mam :D xD

 

Ale się rozpisałem to jest KONIEC :P :)

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na innych stronach
Sutikku    0

Chciałem żeby temat odżył, to zapuszczam test gry

http://gmclan.org/up9511_3_Dungeonowe_Przechadzki.html

Jak rozgrywka? Za niedługo znowu w szkolnym kalendarzu wypada mi prawie cały tydzień wolny, to dużo rzeczy pododaję.

Zrobiłem jakieś testowe dźwięki, ale raczej ich nie zostawię, bo ociupinkę badziewne.

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na innych stronach
Ranmus    21

Jakbyś mógł, to zrób update pierwszego posta z datą i linkiem aktualizacji.

 

Co do gry, to nie mam przy sobie myszki teraz, więc ciężko się gra. Dźwięku też nie mam, dlatego symuluję w przedziale dziwne odgłosy. Jednakże gra wydaje mi się ciut niemrawa. Jakoś patetycznie się chodzi i niemrawo. Pomyśl troszkę nad większym urozmaiceniem i podkręceniem tempa akcji. To tak na pierwszy rzut oka. Być może później jeszcze dotestuję i zaktualizuję swoje przemyślenia, gdyż zrobiłem to zapewne nie poświęcając należycie dostatecznej ilości czasu, dlatego też nie traktuj mojej opinii nazbyt poważnie.

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na innych stronach
ANtY    17

jest dość ciekawie, chociaż wymaga sporo polishu

 

po pierwsze brakuje jakiegoś feedbacku jak się przeciwnika trafia, po drugie za dużo skrzynek i za dużo różnych broni wszędzie

pierwszy przeciwnik powinien pojawić się wcześniej i być prostszy - wolniejszy, żeby gracz się powoli oswajał z tym

dźwięki faktycznie póki co dość badziewne

otwieranie skrzynek itp. - też działa ale to trzeba wszystko spolishować, nie wiem kiedy dokładnie mogę tę skrzynkę otworzyć, kolider tego jest malutki, pododawać jakiś feedback, podpowiedzi dla gracza, żeby to było bardziej intuicyjne

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na innych stronach
Sutikku    0

O jeju, zapomniałem zmienić liczbę skrzynek. Dla potrzeb testu, zwiększyłem ich ilość, mój błąd. Na przyszłe wersje postaram się dodać jakieś podpowiedzi, nowe dźwięki i zmienić sposób pojawiania stworów, bo łatwo zauważyć czasem ich brak, a czasem nadmiar.

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na innych stronach
exp    0

bardzo fajnie się to prezentuje. nie ma większych problemów z losowaniem mapki, strzela się całkiem okej (choć to co anty powiedział, brakuje tego uczucia, że sie komuś zadało obrażenia), fajnie, że postać obraca się plecami, jak celujemy w górę

moje zastrzeżenia: postać chodzi za wolno, miewałem problemy z otwieraniem skrzynek (wsadowałem wokół nich i maszowałem E i jakoś się udawało), raz zespawnowałem się na kolcach :/ albo wszedłem w ciasny korytarz i zza rogu wybiegło na mnie dwóch przeciwników strzelających seriami - nie miałem możliwości wyjść z tego cało, DŹWIĘKI! na początku myślałem, że nie ma w ogóle dźwięków. podkręciłem głośniki mocno i jednak jakieś były, ale uwolniłem kolesia w klatce i moje bębenki wybuchły.

podsumowując, zapowiada się naprawdę dobrze, ale wymaga jeszcze sporo pracy

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na innych stronach
Sutikku    0

To nie umarło, naprawdę. Tylko wakacje i te sprawy.

Zmieniłem troszku pomysł na grę, dodałem jedną postać (typka z mieczem), dźwięki bez zmiany (najlepiej je wyciszyć w sumie), ale znów się za to biorę. Zrobiłem od nowa sposób spawnowania się stworków, trochę bardziej ogarnięty.

Link do nowej wersji

No i trochę screenów

ss1.jpg

ss2.jpg

ss5.jpg

ss4.jpg

ss3.jpg

 

 

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na innych stronach
3r3se7ven    0
To nie umarło, naprawdę. Tylko wakacje i te sprawy.

Zmieniłem troszku pomysł na grę, dodałem jedną postać (typka z mieczem), dźwięki bez zmiany (najlepiej je wyciszyć w sumie), ale znów się za to biorę. Zrobiłem od nowa sposób spawnowania się stworków, trochę bardziej ogarnięty.

Link do nowej wersji

No i trochę screenów

 

Fajny knur (penetrator loch).

 

Błędy w mechanice (pixel perfect obecność wroga na bohaterze, zamiast distance).

Nieczytelni wrogowie, żeby się świecili albo co.

 

Brak info (czym strzelać, jakie klawisze).

Brak helpa (jak wyżej).

Nie działa ESC.

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na innych stronach
Sutikku    0

Jakiś czas temu przez swój idiotyzm straciłem pliki projektu. Ale ostatnio patrzę na mojego dropboxa i miałem jakąś kopię zapasową. Co prawda trochę starą, ale trochę odzyskałem. Robię to od nowa,z tym, że odzyskałem większość graficzek.

skrin7.jpg

skrin11.jpg

skrin5.jpg

Zmienił się też odrobinie koncept gry. Mamy bardzo duży wpływ na to, jak strzelamy. Nasze pociski mogą wykradać życie, podpalać, spowalniać, być samo namierzalne, działać jak bumerang i wracać czy też przenikać przez wrogów. Oprócz tego, możemy wystrzelić parę strzałów na raz, co w połączeniu z tym, że broń może być też melee, stanowi czasem fajne kombosy (3 na raz, super szybkie podpalające serie mieczem? Czemu nie) W planach mam:

-Proceduralnie tworzonych bossów, żeby każde podejście było w jakimś stopniu inne

-Masę różnorakich dodatkowych pomieszczeń i npctów

 

A, i kompletnie nie wiem jak zabrać się za dźwięki. Ktoś coś by pomógł jak to ogarnąć? Jeśli tak to pw :)

 

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na innych stronach
I am Lord    13

"-Proceduralnie tworzonych bossów, żeby każde podejście było w jakimś stopniu inne"

Dobry pomysł, może być trudne nawet bardzo ale czekam na efekty :)

 

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się tutaj.

Zaloguj się tutaj

  • Przeglądający   0 użytkowników

    Brak zarejestrowanych użytkowników, przeglądających tę stronę.

×