Skocz do zawartości

3D DRZWIIIII


Rekomendowane odpowiedzi

  • Filar Społeczności

kurwica mnie strzeli zaraz. No bo rysuję sobie block, jego środek ustawiam na brzegu drzwi, potem jeszcze te pierdoły

GML
d3d_transform_set_identity();

d3d_transform_add_rotation_z(angle);

d3d_transform_add_translation(x,y,0);

d3d_draw_wall(0,0,0,4,0,10,sprite_get_texture(drzwi_tex,0),1,1);

d3d_transform_set_identity();

a w stepie

GML
if (distance_to_object(gracz) > 200)

{ if (angle> 0) angle-= 2; }

 

if (distance_to_object(gracz) < 200)

{ if (angle< 120) angle+= 2; }

i dupa. Nic się nie dzieje. Próbowałem wszystkiego, googlowałem, srałem grałem, nic nie pomaga.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

U mnie to działa.

Sprawdź czy odległość jest w ogóle dobrze sprawdzana show_debug_message(distance_to_object(gracz) ), zobacz czy konsola dobrze pokazuje wartości.

W moim przypadku musiałem zmienić odległość z 200 na 20.

Po za tym pamiętaj że tekstura jest widoczna tylko z jednej strony drzwi.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...