Skocz do zawartości
  • Ogłoszenia

  • Gdzie świętować urodziny GMCLANu   9 użytkowników zagłosowało

    1. 1. Gdzie świętować urodziny GMCLANu


      • Warszawa (bo w centrum)
      • Szczecin (bo tam mieszka Ranma i narodził się GMCLAN)

    Żeby zagłosować w tej ankiecie, prosimy się zalogować lub zarejestrować. Zobacz temat
Threef

Dashwood's Daring Delves

Rekomendowane odpowiedzi

Threef    4
cNmITCW.png


Gatunek: Platformówka

Opis: Wciel się w rolę Dashwooda, niesamowicie przystojnego łowcę skarbów, i pomóż mu zdobyć skarby świątyni Terrapolis!

Celem gry jest przejście trzech światów w jak najkrótszym czasie.

Gra powstała przy okazji trzeciego GBJam (Tak, lubię ten jam), ale nie została w pełni skończona. Grafik zażyczył sobie wersji HTML5 i przez cały czas walczyliśmy z bugami GM:S. Od tego czasu gra doczekała się już trzeciej wersji. Zmienione zostało między innymi zachowanie przeciwników oraz dodany tryb "Infinite Runner" który można odblokować przechodząc tryb fabularny albo wpisując w menu "run".

Sterowanie:
Poruszanie - WSAD / Strzałki / D-Pad / Lewy analog
Skok - W / Góra / aeU9mzM.png / hR1cbd6.png
Przechodzenie przez drzwi / Otwieranie skrzyń / Używanie klucza - S / Dół / 1j86pIT.png
Atak korbaczem - J / DzCiWUz.png
Użycie bomby - K / hsguwOj.png
Pauza - P / Start
Wyciszenie muzyki - M

Linki:
Newgrounds
GameJolt


Autorzy:

Programowanie:

Grafika:

Muzyka:

Port:
gnysek


Screeny:
sD8WmMw.pngBCZqSOe.pnglXUqvat.pngxawCtPD.png

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na innych stronach
Sutikku    0

Bardzo, a to bardzo źle mi się skacze. Praktycznie zawsze spadam do dziur.

Grafika 4/5

Muzyka 4/5

Dźwięków brak (jakieś zabijanie, chodzenie, chyba, że nie usłyszałem)

Fabuły jako tako brak, ale to w sumie nie ważne.

Grywalność... tutaj zwiększę sobie skale 6.5/10. To skakanie mi naprawdę przeszkadzało ;x

I wydaje mi się, że jest dziwna kolizja postaci po dotknięciu sufitu. Tak jakby to była magiczna-odbijająca ściana.

Ogółem fajna, chociaż daleko nie zaszedłem. Jako całość daję 4/5.

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na innych stronach
Threef    4

Szybkie sprostowanie:

Własnie zauważyłem że runner mode nie działa na Newgrounds (coś mówiłem o błędach HTML5?), a na GameJolt jest wersja z instalatorem. Zaraz będę uploadował single runtime bo wiem że to wkurza.

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na innych stronach
ANtY    9

skakanie jest słabe :/

 

graficzka wporzo nawet, ale nie lubię takich ciasnych mapek

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na innych stronach
Threef    4

Tak, ciągle płaczę nad skakaniem. :/ Nie ja odpowiadałem za design a grafik. W pierwotnej wersji zażyczył sobie aby postać podczas skoku ślizgała się głową po suficie. Nigdy czegoś takiego nie widziałem i wydawało mi się to idiotyczne. No i dopiero pod koniec prac dowiedziałem się że mam dodać te zapadające się platformy. Przez to wszystko wygląda jak wygląda. :( Nie jestem z tego zbyt zadowolony.

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na innych stronach
szmalu    0

Przez to też kolce są irytujące - za dużo przypadkowych zahaczeń się zdarza, przy niektórych mam nawet wrażenie, że niemożliwym jest ominięcie ich.

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na innych stronach
Danieo    0

Skoro gra jest dostępna w wersji HTML5, polecam wrzucić na Kongregate, zawsze jakieś drobniaki mogą wpaść.

A co do gry, przyjemnie mi się pykało. Ale gra trochę trudna (zapewne przez mój zerowy skill w platformówkach) :P

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na innych stronach
Sutikku    0

Ślizganie się po suficie. Z jednej strony ułatwienie (co nie koniecznie oznacza coś dobrego), z drugiej głupota. Na razie postać się odbija od tej ściany zamiast w nią uderzać. Trudno mi wyjaśnić, co mam na myśli. Gra jest jak najbardziej dobra, tylko to skakanie.

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na innych stronach
Threef    4

Ja dokładnie wiem o co chodzi. Nie ma żadnego odbicia, po prostu vspeed jest zerowany, a że gravity jest dość spore to takie to sprawia wrażenie. Jak już pisałem, to nie był mój pomysł na grę. Zrobienie tak aby postać mogła skakać 2 tile w górę i 4 w bok wymagało aby to wszystko tak było jak jest teraz.

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na innych stronach
IT-SYSTEM    0

Świetna robota moim zdaniem, fajny klimat graficzny, sam myślę nad czymś takim w przyszłości. Ogólnie dość trudna, choć dla mnie ma szczególny urok bo przypominają się czasy kiedy jeszcze coś na c64 robiłem. Gratuluję!

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się tutaj.

Zaloguj się tutaj

  • Przeglądający   0 użytkowników

    Brak zarejestrowanych użytkowników, przeglądających tę stronę.

×