Skocz do zawartości

KnockOut - Alpha Demo


adam014

Rekomendowane odpowiedzi

logo1.png

Tytuł: KnockOut

Gatunek: bijatyka

Opis: Nie ma co się rozpisywać, bo wiadomo o co chodzi ;) Lejemy się przez 12 (albo mniej, można ustawic przed walką) rund jednym

z 4 dostępnych bokserów :) Każdy ma inną siłe ciosu, inną wytrzymałość, inny czas reakcji i szybkość :)

steer.png

Download:
pl.png
Angielska wersja językowa dostępna TUTAJ :)
Rozmiar pliku: 30MB

Autorzy:

Programowanie:
Ja

Fabuła:
brak na razie

Grafika:
2D i 3D - ja + Dante190884 ( hala)

Muzyka:
findsounds,flashfx


Screeny:
1.jpg
2.jpg
3.jpg

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Filar Społeczności

w menu faktycznie jak baca mówi, nie da się kontrolować

 

a w grze to tak jakoś nieresponsywna ta gra i sterowanie, że czułem jakbym w ogóle nie miał wpływu na to co i kiedy mój zawodnik robi (aż tak, że kilka razy się zastanawiałem, czy to na pewno ja steruje tą postacią)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dojdzie porządniejszy system zadawania kombosów to i sterowanie w grze się poprawi. Wszystko przez opóźnienie Mecanima, zanim bokser zada cios musi wrócić do stanu Idle animacji. Przy kombosach (które używa czasem AI np. lewy-lewy-prawy) jest to o wiele szybsze bo są one już zrobione w grze "na sztywno". Co do menu to wiem że jest do poprawki.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...