Skocz do zawartości

Almora Darkosen (mobile)


Borek

Rekomendowane odpowiedzi

Co tu dużo mówić, w końcu Almora doczekała się większej aktualizacji :) Teraz można dłużej pograć ;)

Zapraszam: Almora Darkosen Google Play

 

Przyjemna gra, mimo, że nie zaobserwowałem aby zacinały się przyciski tak jak w poprzedniej wersji, to uciążliwe sterowanie wciąż pozostaje. Chodzi o gimnastykę kciuka, a tak za długo pograć się nie da :P

 

Edit: Nie myślałeś może o pojawiającej się gałce sterowania na lewej połowie ekranu?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gra której od dawna bardzo kibicuję i na pewno pogram bo to kawał porządnej roboty

 

Tylko jedno się rzuca w oczy- nic się nie da zrobić z animacją głównego bohatera?Teraz rusza się jakby miał złamany obojczyk i obie ręce w gipsie;p

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Przyjemna gra, mimo, że nie zaobserwowałem aby zacinały się przyciski tak jak w poprzedniej wersji, to uciążliwe sterowanie wciąż pozostaje. Chodzi o gimnastykę kciuka, a tak za długo pograć się nie da :P

 

Edit: Nie myślałeś może o pojawiającej się gałce sterowania na lewej połowie ekranu?

 

Kwestia przyzwyczajenia, w sumie chyba jako pierwszy zgłosiłeś problem z gałką :) Na pojawiającą się gałkę jest za mało miejsca, bo i tak walczyłem żeby jakoś to wszystko pomieścić :) A grasz na tablecie czy telefonie? ile cali?

 

Gra której od dawna bardzo kibicuję i na pewno pogram bo to kawał porządnej roboty

 

Tylko jedno się rzuca w oczy- nic się nie da zrobić z animacją głównego bohatera?Teraz rusza się jakby miał złamany obojczyk i obie ręce w gipsie;p

 

W Almorze zawsze taka animacja była :D Taki urok gry hehe. Dzięki! :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Kwestia przyzwyczajenia, w sumie chyba jako pierwszy zgłosiłeś problem z gałką :) Na pojawiającą się gałkę jest za mało miejsca, bo i tak walczyłem żeby jakoś to wszystko pomieścić :) A grasz na tablecie czy telefonie? ile cali?

Na telefonie, z dość niewielkim ekranem, bo 5 calowym :P Gałka pojawia się na samym rogu ekranu, co trochę utrudnia sterowanie :/

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Administratorzy

Temat MMO był wałkowany wiele razy, jest problem z serwerem - raz ze skalowaniem (wydajnością łącza), dwa z obsługą (najlepiej jakby serwer wymagał do działania tylko konsoli, bez trybu graficznego, a tego GM:S nie oferuje). Co prawda wraz z GM:S byłaby opcja, że roomy czyta się łatwo z XMLa (a więc łatwo aktualizuje grę) i można sprawdzać kolizje w kwadratach dość szybko, ale nie wiem czy to jest w ogóle opłacalne... znaczy chyba lepiej by było własny silnik napisać niż korzystać dalej z GM:S (zwłaszcza, że można by wtedy zrobić wszystko obiektowo, więc łatwiej by się obsługiwało np. itemy itd. bo można by skorzystać z metod/własności i dziedziczenia do trzymania atrybutów, czy dla questów/dialogów linkować kolejne kroki). Obawiam się, że bez full - time i ze 2-3 programistów + jednego grafika nie da rady nigdy zrobić tego na więcej niż zrobiliśmy do tej pory. Oczywiście nie powiem też, że na 100% nie, bo może jednak kasa się kiedyś na to znajdzie (albo Borek sam zdecyduje się na taki krok, bo w końcu to wciąż jego gra, do której ja mam raptem prawa programować wersję bardziej fabularną, ale nie wydawać bez jego namaszczenia i zatwierdzenia, czy też czerpać z tego kasę samemu).

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Networking nie jest bezużyteczny w GMS. Jest do gier kooperacyjnych, gdzie jedna osoba jest graczem-hostem, a kilka się do niego dołącza. Np. 4 vs 4.

Ja jak takie coś robiłem to od razu miałem lagi :-)

 

A rozwiązanie z przeniesieniem do unity? Tam chyba multi jest na lepszym poziomie

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nie, i pewnie będzie jeszcze gorsze. gnysek opisuje sytuację gdzie serwer nie daje rady z ilością danych jakie napływają do hosta. MMO RPG to nie jest gra dla 5 graczy na mapie, bo to wtedy nie jest MASSIVE MULTIPLAYER ONLINE. Unity będzie miało te same problemy a prawdopodobnie jeszcze większe o ile serwer nie będzie konsolą.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

gnysek ma absolutną rację, pisanie serwera MMO w GM kompletnie nie ma sensu. Jest sens natomiast, żeby zrobić tryb coop dla 4 graczy, ale to wiąże się z przerobieniem praktycznie połowy gry :)

Byłby czas, to by się zrobiło coop, kto wie, może w przyszłości... Tak czy inaczej nie zapominajcie, że jeszcze będą Aliensy :D

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

100lat, ale twoje i nasze prawnuki będą mogły zagrać :) Nie można na jutro? Masz jakąś grywalną wersje?

 

Hehehe mam, ale napisana w GM 8 jeszcze, tak czy inaczej jest grywalna.

W zasadzie to mam dwie wersje, bo jedna to ta w którą grali wszyscy na necie, a druga to jej ulepszona kontynuacja, której już nie wypuściłem.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 1 miesiąc temu...

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...