Skocz do zawartości

Undead Solitude


magicznytoki

Rekomendowane odpowiedzi

Tytuł: Undead Solitude

 

Gatunek: FPS - survival

 

Opis: W UndeadSolitude wcielimy się w Travis Chapman. Jedynego człowieka, który przeżył wybuch Brockston. Jak długo wytrzymasz, zanim staniesz się jednym z nich. Gra będzie oferwać na historię o samotności, beznadziejności i bezradności. Akcje będzie dziać się w Brockston mieście, który jest pod kwarantanną rządu. Jesteśmy wyizolowani od reszty świata i sami musi walczyć o przetrwanie.

 

Gra jest na zasadzie surwiwalu, z pierwszej osoby. Pierwsze na myśl co przychodzi to DayZ czy też WorldZ. Jednak US ma w sobie tą esencję oryginalności. Świat jest w 100% możliwy do zwiedzenia, wejdziemy do każdego budynku ! Developing jest w ciągłym ruchu, co chwila dodawane są nowe rzeczy, staramy się słuchać naszych fanów i ich pomysłów. Nie wypuściliśmy jeszcze stabilnej wersji gry, jednak jesteśmy coraz bliżej wypuszczenia wersji 0.2Alpha ! Aktualnie prace trwają nad budowaniem miasta, wnętrz budynków etc. Jak wspomniałem tworzenie idzie pełną parą !

 

Chcesz więcej? Odwiedź nas !

 

Oficjalna storna Undead Solitude

 

FanPage

 

IndieDB

 

 

 

Autorzy: Taksin Games

Programowanie:
Bryan De Jong - główny dev. Bryan De Jong (10th gaming) - tworzenie modeli.

Fabuła:
Bryan De Jong

Grafika:
Bryan De Jong oraz Bryan De Jong(10th gaming)

Muzyka:
six5musicproduction

Screeny: Photo.png

 

 

 

 

1.1.jpg

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Cienie brzydkie(a raczej ich brak na ziemi), brak antialiasing, brzydkie drzewa. Zmniejsz troche urozmaicenie terenu i go powiększ.

Jak to nie ma cieni, przecież na drugim screenie widać na tym żółtym budynku cień drzewa poza tym to alpha i nie można za wiele oczekiwać. Drzewa jakby nie pasowały do budynków przynajmniej ja odnoszę takie wrażenie.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jak to nie ma cieni, przecież na drugim screenie widać na tym żółtym budynku cień drzewa poza tym to alpha i nie można za wiele oczekiwać. Drzewa jakby nie pasowały do budynków przynajmniej ja odnoszę takie wrażenie.

Patrz na ziemie obok budynku, nie ma cienia.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Te góry na 2 screenie nie zwiastują niesamowicie rozległego obszaru gry ;p

Ale co by nie mówić chylę czoła, już teraz bijecie na głowę 90% GMClanowych gier

Dzięki, świat gry będzie jednak większy niż się wydaję. Mapa miasta została już oficjalnie zrobiona, jednak w tą mapę nie wliczane są tereny leśne oraz inne pola natury :)

 

BROCKSTON_MAP.png

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

4.1.png

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Filar Społeczności
4.1.png

 

Z bliska całkiem ładne, ale dalekie tereny wieją pustką i widać jakościowy spadek na rzecz fps-ów. Trzeba byłoby pobawić się optymalizowaniem i zwiększyć rendering trawy, bo ona nadaje piękna.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...