Skocz do zawartości

Glorious: Companions


ANtY

Rekomendowane odpowiedzi

  • Filar Społeczności

Będzie closed alpha, jak chcesz się zgłosić to zapraszam http://www.wykop.pl/link/1492327/pomozecie...a-wykopowiczow/ wystarczy wysłać na maila potwierdzenie głosowania

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Filar Społeczności

poszedł sell-out

 

szkoda wojo, straciliśmy naszego najwierniejszego fana, dziemki, jaki rab takie rzycie

 

wypok i gra do piachu

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Filar Społeczności

Nie wiem, na co dzień z niej nie korzystam to nie wiem za co można nie cierpić i jaki to ma związek z moim projektem.

 

Jest pisana >w< Unity

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Bardzo podoba mi się cała oprawa, ma klimat gra. Cieszy mnie, że reszta postaci będzie też ilustrowana, bo Peon jest świetny, ma bardzo ładną kolorystykę i światło, a w końcu na postaci 3d można się napatrzeć już w samej rozgrywce.

Jedyne co mnie zdziwiło to podłoże na pierwszym screenie, bo to jest jakaś łąka, a tam są paski, jak na regularnej klepce podłogowej, o co chodzi?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Filar Społeczności

@TeeGee: thx, tylko trzeba wyprzedzić Starbound ;)

 

@Morro: możesz podrzucać :)

 

@szmalu: ano, na cdaction też mają około dziś napisać

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Filar Społeczności
Mam nadzieje ,że pójdzie lepiej niż puzzle masters ( czy jak to tam było ).

 

tak sobie właśnie wyobrażam jak bardzo masz nadzieję, że lepiej pójdzie :rolleyes:

 

@morro, chell: thx

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Całkiem zgrabnie się prezentuje ale mus to poprawić mgłę i cząsteczki. Drzewa liściaste mają fatalnie ustawione liście w dolnych częściach. Pasuje też popracować nad oświetleniem tekstur przy scenach z mocniejszym światłem, obecnie jest niezły mix. No i hm, brakuje mi tutaj cieni, za mocno zjadają fps? Ogólnie świetna robota.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

No tak ale jeśli ma być pokazowo to można triala użyć pod build. Dojdzie do tego support dla batchingu i pp, znacznie poprawicie wygląd pod pokazówkę i to bardzo małym kosztem. Dorzuć jakąś scenę wtedy z deferredem i lampionami i w jakimś cienkim przejściu(skały+podłoże+pare drzew+lampiony+postać z pochodnią+cienie) i zachwyt murowany(numer niskich lotów ale działa :) ). Choćby mgłą w formie pp przyniesie spory zysk nie wspominając o hdr itp itd Te cząsteczki nie pasują tutaj i tekstura trawy powinna być trochę ciemniejsza żeby zlewała się delikatnie z animacja trawy pionowej ale całościowo i tak prezentuje się super a po sensownym dodaniu efektów będzie jeszcze lepiej.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...