Skocz do zawartości

Zróbmy zombie survivora


endryju

Rekomendowane odpowiedzi

Witam!

 

Nie jestem może jakimś wielkim twórcą gier itp żadna z gier które robiłem nie wyszła poza krąg paru osób aczkolwiek mam duże ambicje. Ostatnimi czasy zauroczył mnie znany pewnie wielu mod DayZ. I tak sobie dumałem czynie dało by się zebrać paru człowieków żeby zrobić taką sobie uproszczoną wersję tej gry. Osobiście nie jestem jakoś utalentowanym programistą (liznąłem tylko trochę podstaw) aczkolwiek tworzenie grafiki 2D nie jest mi obce. Dlatego głównie pytanie kieruję do programistów. Czy znalazł by się ktoś chętny do stworzenia takowej gry lub czegoś tego pokroju? Myślałem też czy by nie stworzyć jej na smartphone i tablety ze względu na to iż jest to aktualnie bardzo rozwijający się rynek. Jakiekolwiek rady itp baaaaardzo mile widziane.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gdybyś napisał wcześniej albo później.

Mam osobiście odstawiony projekt na bok o zombie. W starą wersję możesz sobie zagrać tutaj.

Trochę to ulepszyłem od ostatniego czasu, jednakże teraz mam inny projekt i nie mam czasu na ten zbytnio...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Uzjel- dlaczego każdy najpierw pyta ile płacę...?

Jak chciałbyś robić z kimś za darmo to ty powinieneś coś umieć. Napisałeś że liznąłeś podstawy programowania ale znasz się na grafice 2D. Pokaż jakieś przykładowe grafiki to może się ktoś znajdzie.

Nikt nie odwali za Ciebie roboty za darmo.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Uzjel- dlaczego każdy najpierw pyta ile płacę...?

 

 

tak wiem że nic nie pokazałem i niestety dziękując mojemu dyskowi nie pokaże na już. a wracając do tematu to jest to raczej luźna propozycja...

 

no to sobie pomyśl, przychodzi jakiś noname i mówi, że on to w ogóle ma ambicje i chce robić coś jak DayZ, tylko trochę mniejsze