Skocz do zawartości
  • Ogłoszenia

  • Gdzie świętować urodziny GMCLANu   33 użytkowników zagłosowało

    1. 1. Gdzie świętować urodziny GMCLANu


      • Warszawa (bo w centrum)
      • Szczecin (bo tam mieszka Ranma i narodził się GMCLAN)

    Żeby zagłosować w tej ankiecie, prosimy się zalogować lub zarejestrować. Zobacz temat

Rekomendowane odpowiedzi

I kolejną gierkę se robimy. W zasadzie robię, bo to poboczny projekt z dziewczyną, klepany w wolnym czasie.

 

screen_bon_large.gif

 

screen_bon1th.pngscreen_bon2th.pngscreen_bon3th.pngscreen_bon4th.png

(kliknij, żeby powiększyć)

 

Stronka

Demko na Windows

Demko na Maca

 

 

Trochę roguelike, trochę rpg, trochę strategia. Coś dla fanów Magi. Zasady łatwe do ogarnięcia w 5 minut, ale tylko jeden poziom trudnośći: "przejebane jak w ruskim czołgu". Ogólnie trzeba się sporo nakombinować, żeby przejść.

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na innych stronach

Myślę, że w chińskim czołgu gorzej by było :D

 

Po screenie można wnioskowac, że styl walki trochę taki jak w jRPGach jest, czy mam rację, czy tez może to bardziej Heroesi ?

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na innych stronach

Masz rację. To trochę jak walki z Finala tylko z uwspółcześnionym sterowaniem i wywalonym lataniem po menusach.

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na innych stronach

Ech, a ja po Almorze się chciałem za coś w klimatach jRPG zabrać... jakbym miał mało typów gier zablokowanych przez to ze w YYG pracowałem xD Dobrze, że mam jeszcze kilka innych pomysłów, bo na starcie grafiką przegrywam więc nie ma sensu konkurować z Twoimi produkcjami :D

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na innych stronach

Ale to nie do końca jRPG, tutaj bardziej scasualowione, zależnie na kogo klikniesz to postać innej umiejętności używa. Całkiem fajnie to działa, jak już człowiek zapamięta co kiedy się dzieje (możnaby dodać tooltip co się stanie po kliknięciu, zależnie na co najechałeś).

 

A grafikę robi mu dziewczyna, także gnysek mógłbyś się postarać albo znaleźć kogoś (borka?) o ile miałbyś dobry projekt, są lepsze powody, żeby rezygnować z projektu :P

 

albo zrób taką oprawę, że postać składa się z trzech pixeli (1x3), milion sprzedanych kopii gwarantowanych na falii retro

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na innych stronach

Aaaa, tak to zrobione - no dobra, to co innego :) Myslałem, ze własnie jednak w stronę hardkorowych graczy idzie :) Tak czy siak czekam na ten projekt chyba najbardziej (poza ArcMagi) - nowele to nie dla mnie, a jestem ciekaw co też nowego zobaczymy. Zresztą Cinders i tak mi już podniosło poprzeczkę kilkoma rzeczami.

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na innych stronach

Ta gra idzie w stronę turbo-hardkorowych graczy. Jest trudna i wymagająca jak diabli, a jak przegrasz, to jeszcze Ci jedzie ;). Tylko sterowanie jest proste i casualne. Taka gra dla starszych hardkorowych graczy, którzy nie mają już czasu na duże produkcje. Krótkie sesje w przerwach na kawę, ale za to wyzwanie jak za dawnych dobrych czasów.

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na innych stronach

W sumie koncepcja nie taka nowa ;). Kto grał np. w Desktop Dungeons, ten wie o co chodzi :).

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na innych stronach

Takie tam strumienie krwi i monetek ;).

 

Bonfire_prev2.jpg

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na innych stronach

Jakoś niedługo, ale nie wiem dokładnie kiedy. Brakuje w sumie całkiem niewiele, ale też robię tę grę po godzinach i w weekendy, więc czasem w jeden dzień pchnę ją do przodu o kilka wersji, a czasem nic się nie ruszy przez dwa tygodnie ;).

 

Przy czym pierwsza wersja to będzie Alpha. Całkiem grywalna, ale jeszcze bez wszystkich ficzerków. Za to bardzo tania.

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na innych stronach

To się dzieje po pokonaniu bossa*:

 

* krwi i złotych monetek nigdy za wiele

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na innych stronach

fajne, grafika jak w wormsach ;)

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na innych stronach

Polubiłem na FB.

Polubię i tu :lubieto: :)

 

Szkoda, że filmików tak mało.

Czy ta scena walki to jedyna scena jaka będzie widoczna w grze?

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na innych stronach

Ta gra składa się z walk. Ale oczywiście są jeszcze różne menusy, rozwój postaci, jest nawet proste story.

 

Postaram się wrzucić więcej filmików jak skończą się zamknięte testy i będę się zabierał za marketing przed premierą. Na razie jestem trochę niechętny, bo nawet krótkie video to sporo roboty, a wszystko się przecież może jeszcze zmienić. Nawet ten eksplodujący smok już trochę inaczej wygląda :).

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na innych stronach

Ta gra wygląda po prostu ######ście, grałbym!

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na innych stronach

Słuchajcie ludziska, jak ktoś chce pograć, to dajcie znać po prostu (najlepiej mailem). Podeślę wersję testową przy następnym releasie. Testerów nigdy za wiele :).

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na innych stronach

Ja się zastanawiałem czy spróbować, ale na razie nie mam czasu. :/

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na innych stronach

Postanowiłem upublicznić linki do demka. Gra zbliża się do wersji finalnej i jeśli coś jest nie tak, to wolę wprowadzić zmiany teraz, niż kiedy zrobi się to trudne.

 

Linki:

Windows: http://moacube.com/Temp/Bonfire.zip

Mac: http://moacube.com/Temp/BonfireMac.zip

 

Miłego ginięcia :).

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na innych stronach

No TeeGee!

 

Kawałek świetnie wykonanej roboty!

Idealny interfejs, zasady proste do opanowania - trudne to wymasterowania.

Oczywiście przegrałem za pierwszym razem pod czas walki na smoku. Później bardzo chętnie wrócę do gry i napiszę coś jeszcze.

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na innych stronach

Fajno, dzięki :). Jak coś jeszcze przyjdzie Ci do głowy to dawaj - zwłaszcza uwagi krytyczne.

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na innych stronach

Na ten czas co mam tylko to do napisania:

  • Particle smoka nie pasują do całości
  • Tablica wyników powinna też sumowac zarobek
  • Czasami ucina hinta debufa
  • Ilość pieniędzy zarobiona od przeciwnika mogłaby się wyświetlać obok aktualnego stanu konta pod czas zbierania monet

 

Walczyłem 3 razy i jeszcze gada nie ubiłem.

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na innych stronach

Everyone's dead and its all your fault :) Klimat, prawie zabiłem smoka. Tym razem się uda, wciąga :)

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na innych stronach

Ja smoka rozwaliłem za drugim razem, ale muszę przyznać że padałem na zwykłych przeciwnikach. Gra się naprawdę przyjemnie, ale jak napisał Uzjel, czasami particle do siebie nie pasują. Coś mi jeszcze nie pasowało w menu ale nie pamiętam co. :) Jest dobrze.

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na innych stronach

Gram dopiero chwilkę, ale miło się spędza czas. Uzdrowienie mi strasznie Magi przypomina, nie wiem, czemu, bo reszta niezbyt. :)

 

E: przydałoby się pomijanie dymków. Znaczy, automatyczne. Raz kliknę i mam spokój.

E2: Ramki na opisy itemów itp są brzydkie.

E3: Kurna, już się zaciąłem!

E4: No i kolejna przegrana. Fuck!

 

Fajny klimat ma, dźwiękowo i graficznie rewelka.

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na innych stronach

Spoko. Dzięki wszystkim :).

 

Sporo efektów jest niedokończonych, więc czasami na pewno coś zgrzytnie. Niektóre chyba nawet jeszcze korzystają z defaultowych GMowych partikli :). Stopniowo je podmieniam.

 

Dajcie znać jeśli ktoś dojdzie do momentu, w którym kolejne przegrane zaczną go frustrować zamiast motywować do dalszej gry (jeśli tak będzie oczywiście). Wtedy by się przydało info ile razy się podchodziło, co jest główną przyczyną śmierci i czy jakaś konkretna mechanika była niejasna.

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się tutaj.

Zaloguj się tutaj

  • Przeglądający   0 użytkowników

    Brak zarejestrowanych użytkowników, przeglądających tę stronę.

×