Skocz do zawartości

Sworn To The Dark


exp

Rekomendowane odpowiedzi

Tytuł: Sworn To The Dark

 

Gatunek: TDS

 

Opis: Wcielamy się w więźnia skazanego na śmierć za zgłębianie tajemnic czarnej magii. Król pozwolił nam uniknąć kary, jeśli przetrwamy na piętnastu arenach pełnych demonów i nieumarłych.

W grze są 3 klasy do wyboru - rycerz, mag i łowca (niedokończony). W demie na razie jest jedna arena oraz dwa rodzaje przeciwników.

Zamierzam zaimplementować system rozwoju postaci oraz dokupywania nowych umiejętności.

 

Download: https://gmclan.org/up6779_4_STTD.html

Rozmiar pliku: 1,50 MB

 

Autorzy:

Programowanie:
Ja

Fabuła:
Ja

Grafika:
Ja

Muzyka:
Na razie różne źródła, ale zamierzam zastąpić je własną w następnych wersjach

Screeny:

https://gmclan.org/up679_5_sc.html

https://gmclan.org/up679_5_sc.html

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Filar Społeczności

daj to w oknie, druga sprawa - czemu w dół się chodzi wolniej niż w inne kierunki? o.O

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Wcielamy się w więźnia skazanego na śmierć za zgłębianie tajemnic czarnej magii

W grze są 3 klasy do wyboru - rycerz, mag i łowca

kocham logikę tutejszych twórców gier - jaki rycerz, jaki łowca zajmuje się magią, pytam ja? D:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

explosivo, fantasy nie oznacza, że możesz z krzesła zrobić zmywarkę.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gatunek: TDS

TDS - [ang.Top Down Shooter] Gra typu strzelanka z widokiem od góry(z lotu ptaka)

Czy to jest strzelanka?

Potwory dla mnie są za szybkie, ale to już chyba kwestia ćwiczeń smile.gif

Dla mnie też i nie wydaje mi się, że to kwestia wytrenowania. Według mnie potworki powinny chodzić wolniej.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

A ja je jeszcze spowolniłem, bo biegały jeszcze szybciej tongue2.gif Ech.

Nie pytam, jak biegały prędzej, bo teraz na 1 lvl-u zabije 3-4 potwory i ginę :lol: . A może to ja nie potrafię grać?

Rozumiem, że próbowaliście też magiem?

Magiem i Rycerzem, Łowcy nie brałem, bo mówiłeś że nie jest dokończony.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Filar Społeczności
Jak możesz mi zarzucać brak logiki w w realiach fantasy...

to, że fantasy to nie znaczy, że logiki ma nie być

 

czemu w dół się chodzi wolniej niż w inne kierunki? o.O

szkoda, że nie odpowiesz

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nie wiem, co jest nielogicznego w tym, że wojownik korzysta z magii. Może w moim uniwersum każdy człowiek jest obdarzony magiczną mocą, a mag to po prostu ktoś, kto poświęcił temu życie? Może rycerz chciał sobie skorzystać z czarnej magii, by być jeszcze silniejszym albo odpornym na ból, no ale go przyłapali... sam nie wiem, bo się nie zastanawiałem nad tym. Zresztą, to tak jakby narzekać na brak logiki w Duke Nukem 3D czy Quake 2, bo bohater potrafi przyjąć kilka rakiet na klatę.

 

czemu w dół się chodzi wolniej niż w inne kierunki? o.O

Literówka (albo cyfrówka? :P) w kodzie. Już poprawione :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Filar Społeczności

ale tam nie mówią, że ma anemię tylko, że jest mega-koxem. Zresztą ja się nie czepiam, w moim uniwersum fantasy każdy może korzystać z magii. Tak czy siak logikę trzeba zachować.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Filar Społeczności

Ciekawy pomysł ale, błagam, weź powprowadzaj parę innowacji, bo to, co prezentujesz jest potwornym średniakiem :<

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Trochę za sztuczna gra, pozwól że opisze co czuję \ myślę o tej grze.

 

Grafika: 3.5 \ 5 (np brak okrągłości ale to najmniej ważne, nie ma zadnej animacji chodzenia oprócz rzutu toporem chociaż np ruszanie rękami)

Audio: 3.5 \ 5 (brak muzyki)

Grywalność: 4\5 HP schodzi zbyt szybko, lepiej by wyglądało np hp-=choose(1,2,3,4,5) lub tak ze co chwile a nie jak pasek ładowania), + za mane :)

Sterowność: 5\5 mało przycisków i da się połapać chodź sterowanie AI opiera się tylko na move_towards_point

 

Całość 4 \ 5 Ogólnie mówiąc fajna mini gierka i dobrze dobrany wybór trzech klas :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Tak sobie patrzę na tę grę, i patrzę, i dochodzę do wniosku że powinienem coś zrobić z projektami które leżą mi na dysku.

Wracając do tematu:

Poziom trudności jest dla mnie odpowiedni. Bonusy się ciężko zdobywa. Przydałoby się ładowanie mocy ataku przytrzymaniem klawisza i jakaś moc odpychająca przeciwników. Stanie w miejscu powinno szybciej regenerować manę.

Podstawowy bug: Postać szybciej chodzi po skosie.

Jeżeli chodzi o grafikę możesz dodać taki efekt gdy gracz dostaje obrażenia.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...