Skocz do zawartości

RTS Maker - let's do our own RTS Game


DeusPL

Rekomendowane odpowiedzi

  • Odpowiedzi 81
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Top użytkownicy w tym temacie

W dzisiejszych czasach platforma rzadko jest ograniczeniem ;]

 

Proszę bardzo - PathFinding w Javie.

Zgodzę się. Ale takie coś to jakaś kpina. W necie są setki zaimplementowanych gotowców w każdym języku, skąd pewność, że nie zgapię?

P.S. Skoro tak wszystko ogarniasz to czemu nie masz pracy tylko robisz projekty z nudów?

Zajmuję się handlem + freelancingiem. Pracy mam wiele, ale czasu na udowodnienie czegoś nigdy mało ;) .

P.S. Hejtujcie dalej ^^

Hej, Ty zacząłeś. Dałem argumenty, bez jakiejkolwiek krytyki. Zacząłeś wprowadzać nienawiść, ja zacząłem wprowadzać krytykę (przynajmniej konstruktywną). Nie zrażaj się, tylko zastanów, czy wszystko na pewno jest przemyślanie i czy masz wystarczające pojęcie o mechanizmach działania RTSów. Jeśli masz, to zwracam honor. Powodzenia życzę dalej.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

My też korzystamy z A* (jest to algorytm) - ale oczywiście trzeba samemu zrobić żby działał tak jak chcesz. Jest pełno sposobów by sprawdzić czy kod nie jest zgapiony. Nie zacząłem wprowadzać nienawiści, tylko pytałem dlaczego od razu mieszacie projekt z błotem. Rtsy znam od dzieciństwa - 80% grania to RTSy, więc wiem jak powinien wyglądac najlepszy ;] Na planowanie całego projektu poświęciliśmy bardzo dużo czasu - więc wg. nas wszystko jest dobrze przygotowane i przewidziane. Jak wyjdzie to zobaczymy, ale nie ma co od razu krytykować bo to bo tamto - to jest faza produkcji.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Filar Społeczności
Sam jesteś do dupy, zdjęcie ramki jest sprzed 2 miesięcy i napisane na stronie było że to bardzo wczesna jej wersja (nie zawiera całości). To najlepiej o niczym Was nie informować do momentu zakończenia projektu bo tylko lamentujecie (choć nie wszyscy)

Żart jakiś? Nawet linka ci się klikalnego nie chciało wstawić w pierwszym poście tylko trzeba kopiować do paska adresu, weź mnie nie załamuj człowieku, więcej czasu poświęcasz na pisanie, że projekt jest ######sty niż na zaprezentowanie tego.

 

W sumie to nie wiem co tu jeszcze skrytykować, chyba nie ma czego. Nie oczekuj po czymś takim głaskania po główce, nie jesteś małym dzieckiem. Ja sobie założę temat MMORPG Maker, poproszę Shil czy kogoś o piękne graficzki, nawet nie modele 3D, bo to przecież nie ma działać, ma tylko szokować i pokazać ludziom, jaki to ja nie jestem, bo robię MMORPG Maker, coś, na co ludzkość czekała od 10 lat. Nieważne, że FPSy będą zerowe. Że nie wiem jak to skompilować. Że wstawię screena z posklejanymi gotowymi grafikami udając, że wygenerował to mój system. Ważne, że każdy zobaczy, że biorę się za coś tak wspaniałego. Przy czym to "biorę" ogranicza się do znalezienia setki ludzi, których wiedza i umiejętności są kompletnie bezużyteczne przy projekcie. Ale jest fajnie i to dla niektórych, jak widać po temacie, wystarczy.

 

Jezu, Sernat, nawet nie wiesz jak się zmienia moje zdanie o tobie ostatnie :* Keep it up

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Powyższa wypowiedź nic nie wnosi do tematu. Jak wiele tutaj.

Zazwyczaj nie wtrącam się w takie bezsensowne kłótnie, ale niech ktoś mi w takim razie wytłumaczy do czego służy dział "Zapowiedzi". Mówię zupełnie bezstronnie, bez nerwów, po prostu nie rozumiem zasadności tego działu. Nie po to by zapowiedzieć, coś co powstanie? Jaki powinien być progress gry/programu by go tu umieścić?

A co do etapu, ja się na tym wiele nie znam, bo jestem tylko grafikiem, ale współpracowałam z wieloma osobami na forum oraz patrzyłam na wiele gier powstających tu, nie wydaje mi się, byśmy jakoś zostawali w tyle... co więcej, patrząc na dokończone produkcje, zostałam już przez Was tego nauczona, że projekty dzieli się tylko i wyłącznie na takie, w których miło się z kimś współpracuje, lub nie. Cała reszta, jak efekty, celowość, rozwiązania, przyjęcie prze innych... w większości jest wielką niespodzianką. :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Powyższa wypowiedź nic nie wnosi do tematu. Jak wiele tutaj.

Zazwyczaj nie wtrącam się w takie bezsensowne kłótnie, ale niech ktoś mi w takim razie wytłumaczy do czego służy dział "Zapowiedzi". Mówię zupełnie bezstronnie, bez nerwów, po prostu nie rozumiem zasadności tego działu. Nie po to by zapowiedzieć, coś co powstanie? Jaki powinien być progress gry/programu by go tu umieścić?

A co do etapu, ja się na tym wiele nie znam, bo jestem tylko grafikiem, ale współpracowałam z wieloma osobami na forum oraz patrzyłam na wiele gier powstających tu, nie wydaje mi się, byśmy jakoś zostawali w tyle... co więcej, patrząc na dokończone produkcje, zostałam już przez Was tego nauczona, że projekty dzieli się tylko i wyłącznie na takie, w których miło się z kimś współpracuje, lub nie. Cała reszta, jak efekty, celowość, rozwiązania, przyjęcie prze innych... w większości jest wielką niespodzianką. :)

do działu zapowiedzi wstawia się coś nie tylko po to, aby zostać pogłaskanym po główce, co daje motywację, ale i żeby użytkownicy wytknęli, co jest do chrzanu póki jeszcze jest na tyle wcześnie, że da się to poprawić. oczywiście miło jest dostać pochwałę, ale kiedy wykręca się od krytyki w widoczny w tym temacie sposób i przy takiej prezentacji jaka jest w pierwszym poście (dosłownie 5 słów opisu, do tego nawet nieotagowany link do strony i "szukajcie se dalej"), coś jest nie tak.

 

a tak poza tym, to ja dam wam te 4 gwiazdy, co by niektórzy się nie krzywili, jakim to ja złym człowiekiem jestem.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

do działu zapowiedzi wstawia się coś nie tylko po to, aby zostać pogłaskanym po główce, co daje motywację, ale i żeby użytkownicy wytknęli, co jest do chrzanu póki jeszcze jest na tyle wcześnie, że da się to poprawić. oczywiście miło jest dostać pochwałę, ale kiedy wykręca się od krytyki w widoczny w tym temacie sposób przy takiej prezentacji jaka jest w pierwszym poście (dosłownie 5 słów opisu, do tego nawet nieotagowany link do strony i "szukajcie se dalej"), coś jest nie tak.

 

A no właśnie, nikt mnie nie pogłaskał po główce. :crying:

To reasumując:

dodać linka w pierwszym poście i więcej opisu.

Zrobić więcej jednostek/więcej opcji robienia jednostki/usunąć kilka jednostek (tam było kilka sprzecznych wypowiedzi)... co więcej, pominęłam coś?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

probujesz na siłę zrobic tyle jednostek ile się da, a w sredniowieczu naprawdę żołnierze łączyli się w oddziały w ktorych kilku szło z toporzmi, kilku z mieczami, niektorzy mieli do tego kusze. (..)

Uwierz, rycerz na wojnie nie ograniczał się do jednej broni, a już na pewno nie szedł się trzaskac samym łukiem/kuszą/muszkietem.

Mam tylko jedno drobne zastrzezenie. Piszesz bzdury!!!

Mylisz zolnierzy z rycerzami.

 

(ryczerz)brał tyle broni żeby czuć się bezpiecznie, najlepiej miał jeździec z mieczem i bronią drzewcową i czymś niedużym do strzelania.

 

Czyli wedlug ciebie kazdy rycerz jechal z furmanka pelna uzbrojenia za swym bojowym wierzchowcem, zeby czuc sie bezpiecznie???

 

Duzo blizej prawdy od ciebie sa jednak Tworcy rts makera.

Rycerz nie wystepowal sam, Na jednego rycerza przypadali wlasnie giermkowie, pieszo lub konnie ktorzy mieli obowiazek dostarczac niezbedne uzbrojenie na czolo -gdzie walczyl wlasnie ciezkozbrojny rycerz.

Mial on tez przy sobie kilku lucznikow (kusznikow), pieszych i konnych.

itd itd...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

A no właśnie, nikt mnie nie pogłaskał po główce. :crying:

To reasumując:

dodać linka w pierwszym poście i więcej opisu.

Zrobić więcej jednostek/więcej opcji robienia jednostki/usunąć kilka jednostek (tam było kilka sprzecznych wypowiedzi)... co więcej, pominęłam coś?

Nie, udowodnić, że to ma cokolwiek z RTS Makerem wspólnego. To by się już nadawało na zapowiedź. Bo jakiś edytor jednostek nie ma nic do tego. Edytor terenu także. Ustawienia, przełączniki, triggery, warunki także. Sklejenie tego w całość i gotowy RTS - to nas interesuje. Dopóki coś nie działa, nie zapowiadałbym tego. Bo później powstaje wielki dylemat moralny - ani pochwalić tego nie można, ani skrytykować - po co nam to? Kilka grafik + jakieś edytorki, które tak naprawdę są niefunkcjonalne (nie wiem jak to się nazywa, w każdym bądź razie robienie czegoś, co wygląda, a nie działa, tylko po to, by wywrzeć wrażenie [chodzi mi o fachową nazwę na taki błąd projektanta] ) na nikim nie robią wrażenia.

 

I naprawdę nie wiem czy udajecie, czy serio tak ciężko się tego domyślić.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Fakt, że capo nie ma racji, gdyż rycerz zależnie od zamożności i jego czynów posiadał własną drużynę/poczet i skrawek ziemi(nie zawsze). Bili się na miecze, topory itp. to racja, ale raczej strzelanie z kusz/łuków zostawiali giermkom i swoim pachołkom, a sami szli(lub jechali) na krwawy bój w płytowych zbrojach i zazwyczaj podczas bitew z mieczami(toporów raczej używano do pojedynków). Jestem historykiem i średniowiecze to mój ulubiony okres w dziejach historii. Rycerze łączyli się w oddziały raczej tylko podczas większych bitw i tworzyli wtedy chorągiew najznakomitszego/najbogatszego z rycerzy. Broń drzewcowa była popularna, ale także raczej w większych bitwach, bo była ona ciężka dlatego częściej podczas podróży używali mieczy.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

A po co narzekać na coś co jest nieukończone i wiadomo, że jest nieukończone?

Kolega jednocześnie ma i nie ma racji. Z jednej strony, lepiej wytknąć wady zanim projekt się zbytnio rozrośnie, z drugiej strony krytyka musi też mieć jakiś sens.

 

Mylisz zolnierzy z rycerzami.
ajj taxi... rycerstwo to stan społeczny, a na wojnę rycerze, mieszczanie a nawet chłopi idą jako żołnierze. żołnierz to taki ktoś kto jest w wojsku.

Czyli wedlug ciebie kazdy rycerz jechal z furmanka pelna uzbrojenia za swym bojowym wierzchowcem, zeby czuc sie bezpiecznie???
grr... taki tatar na prawie dzikim koniu niewiele może miał broni, ale (wykraczając trochę poza średniowiecze, co tutaj nie ma znaczenia) przykładowo husarz gdzieś jednak zapakował szablę, koncerz, kopię, nadziak, dwa pistolety, a czasem i muszkiet na wypadek spieszenia.

Rycerz nie wystepowal sam, Na jednego rycerza przypadali wlasnie giermkowie, pieszo lub konnie ktorzy mieli obowiazek dostarczac niezbedne uzbrojenie na czolo -gdzie walczyl wlasnie ciezkozbrojny rycerz.
wskaż mi wypowiedź w której powiedziałem że nie mieli giermków? przecież każdy chyba trochę wiedzący o czasach rycerstwa/szlachty wiedział że towarzysz ma poczet, od tego się wzięła nazwa towarzysz.

Jestem historykiem i średniowiecze to mój ulubiony okres w dziejach historii.
no, skoro tak to mea culpa, nie będę się wtrącał bo moją domeną jest XVII wiek, ale tylko jedno:

Broń drzewcowa była popularna, ale także raczej w większych bitwach, bo była ona ciężka dlatego częściej podczas podróży używali mieczy.
broń drzewcowa dla jeźdźca była raczej jednorazowa, szczególnie kopie. a kto niby niósł kopie przy sobie podczas podróży? od tego były wozy, każdy rycerz którego było stać na poczet miał przynajmniej jeden, a najlepiej ze trzy.

 

E: aha, Shil, zrób prosze ja Ciebie janczarów z łukami, będzie super.

o ich referki nietrudno, ale ta jest dobra bo została wykonana za czasów jak janczarzy jeszcze byli w użyciu: http://3.bp.blogspot.com/_mFV7BFnEed8/S9tJ...zy+miniatur.jpg tylko powstrzymaj się od takich bujnych ozdób na czapkach, dla szeregowców lepsze będzie zwykłe długie pióro. dobrym urozmaiceniem będą jeszcze deli - ale nie wiem czy byli już w średniowieczu. Deli (w tłumaczeniu "szaleni") cechowali się tym że przed walką jarali naprawdę sporo haszyszu, i stąd ich skuteczność :) jeśli ktoś pomoże Ci się dowiedzieć czy nadają się do średniowiecza, będę zaszczycony znaleźć dobre ryciny ;)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Co do grafik można zrobić jak to rozwiazano w 001 Engine, każda część ubioru była nakładana na postać i musiała być narysowana i animowana z osobna - na przykład narysować po 3 różne części ubioru i dodać losowanie aby uzyskać efekt jednostek różniących się od siebie.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Co do grafik można zrobić jak to rozwiazano w 001 Engine, każda część ubioru była nakładana na postać i musiała być narysowana i animowana z osobna - na przykład narysować po 3 różne części ubioru i dodać losowanie aby uzyskać efekt jednostek różniących się od siebie.

 

Ale on nie potrafi tego zakodzić.

 

 

Ach te wasze demotywujące komentarze :D

 

Milion broni dla jednego rycerza, losowo wybieranych - nie dość, że zwiększa się skomplikowanie napisania takiego projektu ale i zajeżdża mocno grą RPG.

A kto powiedział, że nie będzie tu turków, azteków i innych? Nawet rycerze z biedronki jak chcecie. Wam i tak będzie źle :D Bo według Waszego toku myslenia gry typu Stronghold były beznadziene, bo miał tylko kilku ciagle tych samych tycerzy, a kusznicy mieli nieskonczoność strzał, tak jak W Stronghold Crusader miotacze ognia mieli nieskończoność tego (a powinni nosić góra 3). To jest GRA a nie życie w średniowieczu. Ba, to jest program do tworzenia gier RTS, w którym kazy sobie wybierze. Ale co tam, lepiej miec 5 rycerzy niż 20 prawda? Poza tym będziecie mieli mozliwość dodawania własnych skryptów, więc jak jesteście tacy dobrzy, to dodacie sobie milion broni dla jednego rycerza ;]

 

Pozdrawiam :D

 

P.S. Każdy tutaj taki doświadczony, to proszę zróbcie swoje projekty i pogadamy ^^

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...