Skocz do zawartości

Vectis


kt1117

Rekomendowane odpowiedzi

Tytuł:Vectis

 

Gatunek: Role-playing game + Elementy:Tower Defense, Real Time Strategy i Game of God

 

Opis: Vectis, jest grą, którą trudno przydzielić do jednego gatunku. W grze poruszamy się AWSD, możemy stawiać budynki, kupować broń, czarować, ścinać drzewa, wydobywać kamienie, żelazo oraz kryształy a głównym celem gry jest obronić się przed atakującymi nas falami przeciwników.Demo oferuje:

 

-System budowania

-System czarów

-Podstawową walkę mieczem jak ktoś woli siekać.

-Zbierani zasobów

-Interakcja z budynkami

-Przedsmak fabuły

-tzw "Fale wrogów"

 

Chcielibyśmy przeprosić za to, że w demie nie ma NPC jeszcze, ale uznaliśmy, że bez skończenia przeciwników nie ma ono racji bytu.

 

Sterowanie:

Menu czarów:C

Menu Budowy:B

Ekwipunek:E

 

Chodzimy:AWSD

Machnięcie narzędziem:Klikasz lewy przycisk myszy i następnie go puszczasz.

Rzucenie czaru:Środkowy przycisk mysz

Akcja:Prawy przycisk myszy

 

Magia:

Czar z pierwszego slotu:
0

Czar z drugiego slotu:
9

Brak czaru:
8

 

Ekwipunek:

Narzędzie z pierwszego slotu:
1

Narzędzie z drugiego slotu:
2

Brak narzedzia:
3

 

W ekwipunku sloty to te u góry, te po lewej są na razie nieużywane, bo będzie tam zbroja.

W magii sloty to te po prawej.

 

Po wybraniu budynku

aby anulować wybór należy:
kliknąć prawy przycisk myszy

aby zbudować:
piruet przez lewe ramię dla ustawienia myszy na środku i lewy przycisk myszy

 

Budować można jedynie, gdy budynek świeci się na zielono, jeśli budynek jest czerwony i stoi na ziemi, to znaczy, że zaraz zrobi się zielony.

 

Po kliknięciu prawym przyciskiem na budynku pojawia sie jego menu.

 

Matowe kamienie to kamień, błyszczące, brązowe to żelazo.

Aby wydobyć surowiec należy:Machać przy nim odpowiednim narzędziem klikając i puszczając wiele razy.

 

Wersja 1.1

Download jest na stronie, ponieważ chcemy wiedzieć ile osób gra w Vectis

Strona gry:Vectis

 

Dodano:

-stojące pochodnie

-ułatwione budowanie, przez zablokowanie gracza

-poprawionych kilka grafik

-zmniejszenie siły kuli ognia

-poprawiona plansza

-zmienione koszty budowy

 

Autorzy:

Ingenium Studio w składzie:

Programowanie:
kt1117

Fabuła:
The Gunner (szef team'u)

Grafika:
czop, Kuba90, wojtekjurga33

Muzyka:
gotowe

życzy Wam miłego grania.

 

Screeny:

1.png

2.png

3.png

screen.png

screen1.png

screen2.png

screen3.png

screen4.png

screen5.png

screen6.png

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

@up Unity3D

 

Kurcze fajny klimat zwiedziłem całą mapkę, przez chwilę poczułem że gram w gothica za co duży plus. No i było by tyle bo nie wiem jak się w to gra. Nie mogłem nic zrobić oprócz włączenia jakiegoś crapnie wyglądającego ekwipunku.

Trochę mi zmula jak patrzę się w las, pomyśl o tym by jakoś te drzewa zoptymalizować.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

a co tak naprawdę tam zrobiliście wy?

bo mnie to wygląda po prosty na wzięcie silnika, zrobienie sobie planszy + ze 2 nowe rzeczy i nazwanie tego swoją grą :3

byście chociaż napisali w autorach jakiego silnika używacie a nie :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nasze są modele oprócz kościotrupów, których niedługo nie będzie, bo pracujemy nad własnymi przeciwnikami, ja napisałem skrypt na budowanie budynków, ekwipunek, czary,fale wrogów sami zrobiliśmy particlesy, sami rysowaliśmy ikonki, sami wszystko teksturowaliśmy, sami wymyśleliśmy mechanikę gry, praktycznie to prawie wszystko zrobiliśmy my. W silniku jest tylko renderowanie, kilka podstawowych skryptów, i różne ciekawe rozwiązania, tak naprawdę to ciężko dokładnie opisać nasz wkład pracy.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Wiem, że na Viście są problemy, w następnej wersji dorobię opcję wyłączenia wszystkich particlesów. Nie wiem dlaczego, ale na identycznym sprzęcie na XP i 7 gra działa płynnie, a na Viście trzeba chodzić wpatrując się w ziemię.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

To znaczy, że chodzi o pojemność karty graficznej albo RAM, ale na grafikę stawiam.

Na razie procek najsłabszy jaki to udźwignął to 1.8 GHZ

RAM 2 GB

Karta graficzna 1 GB

, ale jak się pewnie domyślacie jest to wersja pesymistyczna

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

jakies cullingi sa?

octtree do optymalizacji renderingu jest?

pytam, bo nei wiem, czy unity robi to z automatu, czy trzeba mu to włączyć/dorobić?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 3 miesiące temu...

Na drzewach LOD nie ma. Nowa wersja:

................................................................................

.............................................................

 

Amatorskie studio Ingenium Games ma zaszczyt przedstawić nową wersję

beta swojej gry- Vectis. Wersja 1.2 beta jest pierwszą solidnie przygotowaną

gierką, która stała się przyjazna dla graczy. Zawiera wbudowany samouczek

i liczne ułatwienia i wyjaśnienia.

Oczywiście to wciąż nie przypomina w pełni grywalnej produkcji, która urzeknie

setki tysięcy fanów, ale ta wersja doskonale przedstawia ideę, którą będziemy

się kierować. ;)

Kolejne wersje zostaną dopracowane graficznie i będą bardziej zoptymalizowane.

Czyli zmienią się tylko na lepsze :)

 

................................................................................

.............................................................

 

STANOWCZO ZALECAMY POŚWIĘCENIE KILKU MINUT NA PRZEJŚCIE SAMOUCZKA!

Warto, bo gra może się wydawać trochę skomplikowana. Jeśli chodzi o bugi, to

nie musicie o nich pisać, bo doskonale zdajemy sobie sprawę, ile ich jest. To

tylko kwestia czasu, jak znikną.TAK WIEMY: Gobliny nie mają rąk ;)

 

................................................................................

.............................................................

 

W przypadku problemów, prosimy o pytania w tym temacie, lub na moje GG.

Póki co tylko wersja 1024x768-exe., ale co jakiś czas będziemy kompletować o

Web Player i wyższe rozdz.

 

................................................................................

.............................................................

 

Dobre rady:

-cel to przetrwanie, czyli odparcie ataku "fali"

-przy budowaniu kamera powinna być na standardowej wysokości

-przygotujcie się na nocną pracę: pochodnie stojące i te zwykłe

-kopalnie rozpoznaje się poprzez ich otoczenie (np. żelaza ma wokół żelazo)

-podzielcie surowce początkowe na te potrzebne do budowy kuźni i wyrobu

narzędzi zapasowych, a te do odbudowy jednej z kopalni- najlepiej kamienia,

albo tartaku

-zabijcie "luźnego goblina"

-kryształy nie będą Wam aż tak potrzebne

 

................................................................................

.............................................................

Zapraszamy również na nasze forum. Link: www.vectis.pun.pl

Wersja exe. 1024x768: - https://dl.dropbox.com/u/63418461/Vectis.rar

 

 

Życzę miłej zabawy!

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...