Skocz do zawartości

REIR 2


IamTheLaw

Rekomendowane odpowiedzi

Tytuł: R.E.I.R 2

 

Gatunek: Horror TDS

 

Opis: "policjant jerry na jednej ze swych zdawało by się łatwych misij strzela się z bandziorami i niestety prze zprzypadek trafia w małą dziewczynkę i ta umiera potem zaczyna mieć halucynacje i bywać w dziwnych miejscach będziemy musieli między innymi odnajdować tajemne przejścia,iść przez nawiedzony szpital a nawet strzelać się z demonami [...]"- Oryginalna fabułą pierwszej częsci

Pamiętacie tą zapierającą dech w piersiach grę? Ta akcja, ta straszna gra (o strasznej grafice) dziś... Odeszła w nie pamieć. Oto nadchodzi długo oczekiwana kontynuacja (która nie jest kontynuacją tylko wzbogaconym remakem jedynki) o tytule R.E.I.R 2. Wbrew pozorom dyzmek nie maczał w tej grze swoich dyslektycznych łapek. Jedyny jego udział to to co zrobił w pierwszej części gry dając mi źródło fabuły.

 

Co się zmieniło w porównaniu do pierwszej części? Oto lista:

-Statyczne oswietlenie

-Dynamiczne oswietlenie

-Nowa grafika

-Nie zacinające się poruszanie

-Ciekawe efekty graficzne (min. eksplozje, halucynacje)

-Rozbudowany wątek fabularny

-Coś co zawierają gry z gatunku horror :) (SPOJLER DLA LUDZI NIEKUMATYCH I OTĘPIAŁYCH- straszenie)

-Być moze wystąpi wiele rodzaji broni (lecz nie koniecznie)

-Przeładowywanie pistoletu

-Troche strzelania w przeciwieństwie do poprzedniej częsci

 

 

Autorzy:

Programowanie: IamTheLaw

Fabuła: Dyzmek, IamTheLaw

Grafika: IamTheLaw

Muzyka: Internet, Explosivo

Screeny:

Tak wyglądała część pierwsza gry (orginał): https://gmclan.org/up6105_5_123.html

A tak wygląda R.E.I.R 2: https://gmclan.org/uploader/6105/213.jpg

 

Moja prośba drogie maślaczki, żuczki i inne hłopki. Pomóżcie mi z wymyślaniem tego co chcielibyście w grze zobaczyć. Potrzebuję konceptów min. na:

-elementy otoczenia

-straszenie gracza

-cokolwiek co przyjdzie ci do głowy i uznasz to za dobry koncept

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dobry by był fan-made. Ze straszenia to mogłoby być np. pojawianie się sprite dziewczynki gdzieś w okolicy gracza co jakiś czas. Mogłaby kawałek iść za tobą. Już było wymyślone przez dyzmka ale przynajmniej dziedzictwo zostanie. :P

To nie fan made, tylko pełnoprawna przeróbka z dyzmkowym seal of approval

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 8 miesięcy temu...

Mniej amunicji i więcej przeciwników, do tego dodaj może jakiś lek (środek uspokajający) od którego bohater jest uzależniony i jak nie weźmie się go raz na powiedzmy pół godziny to graczowi zacznie się rozmywać obraz, a bohater zacznie tracić powoli max hp z kolei jak się go weźmie to bohater straci 20 hp i przez dwie minuty ekran niech się kołysze na boki i niech będzie stopień uzależnienia w zależności od tego jak jest duży tym na krócej bohater odzyskuje spokój to będzie zmuszało gracza do grania z 80 hp max. Bo trzeba będzie bezpiecznie dawkować lek. Ale to są takie elementy bardziej survivalowe. ;P

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...