Skocz do zawartości

Realistyczna grawitacja


Prodayle

Rekomendowane odpowiedzi

Chciałbym zrobić grę w której poruszało by się kulką. Ta kulka jednak po uderzeniu w ścianę odbijała by się od niej. No i właśnie do tego momentu udało mi się dojść :P.

A chiałbym się dowiedzieć (już nie chodzi mi o grę) jak zrobić by upuszczona na podloge kulka (czy np. rzucona w sciane) odbijała by się od nawierzchni ale za każdym razem coraz słabiej i wkońcu by w ogóle zatrzymała sie na ziemi?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

karolo320, techinka bardzo fajna, choć (sorry ze nagle zmieniam zdanie) nie wiem jak ją użyć w grze w której steruję się obiektem który będzie się.

 

moim celem jest zrobienie gry w której steruje się piłką :P

 

na razie udało mi się zrobić piłkę która obraca się w zależności od szybkości z jaką się porusza (bez niczyjej pomocy, FTW!) i turlanie się w lewo i prawo, no i oczywiście bloczki 'solid'

 

a teraz chciałbym zrobić grawitację, tylko taką realistyczną, prawdziwą. że na przykład ja sturlam się piłką ze słupka na podłogę, to zacznie się ona odbijać, ale z czasem coraz słabiej a w końcu wogóle przestanie się odbijać

 

pomysł karola : jest fajne, lecz piłka odbija się cały czas (zatrzymuje się jakiś piksel nad ziemią i spada, tak w kółko) poza tym piłką która już wylądowała do sie kierować, lecz jakby ciężko (nie z taką szybkością jak trzeba) i gdy puszcze klawisz zatrzymuje się ona, a wcale nie jest tak ustawione (przed odbiciem sie kulki od czegokolwiek własnie chodzi gładko i sie nie zatrzymuje)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...