Skocz do zawartości

Grafika do Gry


SKiD

Rekomendowane odpowiedzi

Witam,

jako iż nie jestem najlepszym grafikiem, potrzebuję pomocy w narysowaniu/stworzeniu fajnego ale pasującego do mojego nowego projektu, GUI.

 

-A dokładniej, Hud któru znajduję się w dolnej części ekranu (rozmiary 400 szerokości i 50 wysokości), musi być podzielony na dwie części ale bez przerw, w jednej będzie się znajdować Health-Bar i info o levelu.

 

-A po drugiej stronie będą ikony broni i ekwipunku. Potrzebuję siedmiu ikon w rozmiarach takich żeby się zmieściły w swojej sekcji na hud'zie. Iknoy będą przedstawiać nóż (przycisk 1), krótki pistolet(2),shotgun(3),karabin(4),apteczka(5),antidotum/szczykawka(6),granat(7).

 

-Następnie potrzebuję 2 boxów które będą przedstawiać pozostałą ammunicję i magazynki oraz sprzęt leczniczy. Rozmiary 70x32 dla oby dwóch. Jeszcze bym chciał żeby w środku były ikonki np. magazynka a po drugiej stronie amunicji. A więc 4 icony od tych 2 boxów są magazynek i amunicja (w tym samym boxie) i apteczka i antidotum/szczykawka (w tym samym boxie).

 

-I na koniec box o rozmiarach 98x140 będzie pokazywał informacje o członkach drużyny.

 

Dziękuje wszystkim za pomoc, autorzy użytych prac zostaną dodani do kredytów.

 

LINK DO GRY https://forum.gmclan.org/index.php?showtopi...mp;#entry363500

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

To nie jest to, bo ikony są złe, ale chciałam pokazać styl, bo nie jest to dla mnie do końca jasne. W sumie, oglądając screeny z gry, to chyba pixelart, ale pisałeś, że będziesz zmieniać. :/

 

W każdym razie moozolna próba, mozolna, bo co bym nie robiła, wychodzi świetlówka;) Eksperymentuję z diphteringiem :)

 

gui.png

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach