Skocz do zawartości

Potrzebujemy grafika


kt1117

Rekomendowane odpowiedzi

Witam.

Team Zabójcze temperówki potrzebuje grafika 2d. Jest on potrzebny do bardzo rozwiniętego projektu. Szczegóły podamy na gg. ponieważ projekt na razie jest tajny.

 

Czego oczekujemy:

-Umie narysować człowieka w stylu kreskówkowym, ale Polskim, nie jakieś japońskie.

-15 min. dziennie na team.

 

Co oferujemy:

-Zostaniesz autorem rozwiniętego projektu.

-Jest to nasz 1 i ostatni projekt w GM, następne będą pisane w C++. Myślimy, że za kilka lat może wejdziemy w komerchę.

 

Kontakt:

GG

bosu-9273194

kt1117-20532454

 

Z poważaniem Zabójcze temperówki w składzie:

bosu-designer

kt1117-programista

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Team Zabójcze temperówki

nie

projekt na razie jest tajny.

nie

Umie narysować człowieka w stylu kreskówkowym, ale Polskim, nie jakieś japońskie.

nie

-15 min. dziennie na team.

co

Zostaniesz autorem

nie

Myślimy, że za kilka lat może wejdziemy w komerchę.

nie

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Filar Społeczności

Może ten artykuł http://pigames.pl/2011/06/tworzenie-gier-l...anizacja-pracy/ pomoże ci napisać bardziej zachęcające ogłoszenie.

W 15 minut dziennie nic się nie zrobi, czas potrzebny określałbym raczej w godzinach tygodniowo.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

eternal-facepalm-eternal-facepalm-facepalm-captain-pickard-demotivational-poster-1242264259.jpg

 

Zabójcze temperówki.

Rozumiem, że projekty robicie dla rządu USA?

15 min. dziennie? Tyle, to starczy do macania kur, nie do pracy w teamie.

Chcecie wejść w komerchę? Powodzenia Charlie :D

 

LOL. Nie wiem, czy jakiś grafik do was dołączy.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

-15 min. to średni czas na dzień, chodzi o to, żeby coś się działo.

-Designer dba o fabułę, ma pomysły, styl itp.

-Nazwa team'u ma być zabawna. Gry raczej familijne, miły klimat.

-Polski styl, to takie stare polskie kreskówki, Bolek i Lolek itp.

-Projekt ma być tajny, bo chcemy czymś zaskoczyć.

 

Myślę, że rozwiałem wątpliwości.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Filar Społeczności
-15 min. to średni czas na dzień, chodzi o to, żeby coś się działo.

nie oto chodzi żeby stwarzać sztuczny ruch przy projekcie, zresztą w takim tempie skończycie grę za parę dobrych lat

 

dawka, nie wiem co ty nabazgrałeś ale ni chuja tego nie rozumiem

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nieco sprostuje

-15 min. to średni czas na dzień, chodzi o to, żeby coś się działo.

Biorąc pod uwagę ile czekaliśmy na grafikę każdy czas pracy mniejszy niż 1 tydzień na jedną grafikę nas zadowoli

-Designer dba o fabułę, ma pomysły, styl itp.

Wykonuje wszelkie tekstowe sprawy,opisy, dialogi, imiona, przedmioty, lokacje, wymyślam mechanikę gry i styl graficzny, nadaję imiona, nazwę gry i wszystko co w można podpiąć po stanowisko designera. W kwestiach spornych konsultuje się z innymi członkami.

-Nazwa team'u ma być zabawna. Gry raczej familijne, miły klimat.

Skoro nikt nie bierze teamu na poważnie to czemu nazwa ma być poważna? Myślę że jest to oryginalniejsze od Cośtamcośtam games team studio cośtam

-Polski styl, to takie stare polskie kreskówki, Bolek i Lolek itp.

Po prostu styl bajkowy. Przyjazne kolory, ładne buźki itp.

-Projekt ma być tajny, bo chcemy czymś zaskoczyć.

Na razie nawet nie mamy co przedstawić. Jednak silnik jest na ukończeniu, mamy skończoną 1 minigrę (która jest ważnym elementem gry) Może uda skleić się z tej grafiki co mamy coś co można pokazać.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Wiem że wiecie lepiej ode mnie i KT co robię w teamie a co robić powinienem. Jednak NIKT z teamu nie miał uwag co do mojej pracy. Jeśli ktoś miałby uwagi co do tego że nic nie robię, zastanowił bym się jaką funkcję mógłbym sprawować.

Btw. W teamie nie ma szefa jako takiego, jak już pisałem wszelkie kwestie sporne rozwiązujemy razem aby nikt nie miał pretensji że ktoś zrobił coś tak a nie tak.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

15min.jpg

 

Tyle można zrobić w 15 minut. Jeżeli chcecie wejść w komercję, to zacznijcie robić gry dla dzieci (Early Childhood), np. Tomek i Tajemnica Spadania Liści.

Jeżeli wam się uda to i tak pewnie wasze gry zajmą najciemniejsze czeluście w kioskach.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Co do waszego pomysłu na grafike postaci itp. ,jak mam wybierać pomiędzy

bolkiem ,i lolkiem to wole Disneya

Składnia do dupy i dwa błędy interpunkcyjne. Po co przecinek w środku wyrażenia: 'Bolek i Lolek'? To już nie musiałeś dawać przecinka obok 'i' przynajmniej.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Compi@

Dziękuje za cenne rady, jednak wolałbym żeby w tematach sprzedaży gier wypowiedziały się osoby znające się na tym.

Jeśli zaczniemy sprzedawać gry to na pewno nie będzie to projekt nad którym pracujemy. Na razie zostawmy ten temat.

 

Wracając do stylu grafiki:

To nie jest tak że można wybrać czy grafika ma być jak w czeskich bajkach czy w produkcjach Disneya.

Gra ma odrębny styl graficzny, który może przedstawimy na forum.

Jedyny związek z ww bajkami Disneya to wyraźnie, ładne kolory, wyrazistość postaci (wiadomo kto jest dobry a kto zły) i przyjazna atmosfera.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...