Skocz do zawartości

Particle illusion


Ignifil

Rekomendowane odpowiedzi

Zrób to na listach (tzn. zrób listę lx i ly, w każdej po dwadzieścia współrzędnych, w których powstaną particle ognia, potem co każdy step twórz cząsteczkę w pozycji ds_list_find_value(lx,i),ds_list_find_value(ly,i), potem zwiększaj i, a jeśli i > 19, wtedy i = 0).

Jak nie umiesz na listach, to na tablicach też się da.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

ale nie wygląda to ładnie, ani realistycznie gdy w połowie zaczyna sie cofać

Wiesz ja podałem przykład ,i niekoniecznie musi być mój sposób ,pozatym to był przykład możesz dorobić inne klatki np. zrobić tak żeby 5 klatka była na tyle podobna do 1 żeby animacja fajna była.

Chociaż ten pomysł na listach może być też dobry ^^ co do tablic to chyba je jest ciężej obsłużyć.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

możesz też to zrobić w gimpie za pomocą animacji fale lub falowanie. Ja zawsze w ten sposób robię takie efekty

Wszystko ok tylko podaj mu sposób zapętlenia ,bo jak ja robie jakąś animacje ,to żeby nie miała zadużo robie tak jak powiedziałem 1,2,3,4,5,4,3,2 bądź robie podobne do sb klatki 5 i 1 ,tak jest najprościej i efektowniej pod względem wagi(kb/mb) animacji

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...