Skocz do zawartości
  • Ogłoszenia

  • Gdzie świętować urodziny GMCLANu   31 użytkowników zagłosowało

    1. 1. Gdzie świętować urodziny GMCLANu


      • Warszawa (bo w centrum)
      • Szczecin (bo tam mieszka Ranma i narodził się GMCLAN)

    Żeby zagłosować w tej ankiecie, prosimy się zalogować lub zarejestrować. Zobacz temat
ANtY

Nad czym aktualnie pracujesz?

Rekomendowane odpowiedzi

@Ignatusnie pamiętam - grafika ma jakieś 8 lat xD

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na innych stronach
Dnia 8.10.2017 o 14:03, PsichiX napisał:

@Ignatusnie pamiętam - grafika ma jakieś 8 lat xD

Z tego co pamiętam to, chyba copoconaco robił Ci te grafiki. Ale serio minęło 8 lat, a Ty dalej w tym samym badziewiu tkwisz, osiem lat było to samo, BLOOM, woda i animacja szkieletowa top-down, zero progresu, co jest mega dziwne, bo potencjał masz,  do tworzenia takich  rzeczy. Tylko chyba Ty zbyt perfekcyjnie  chcesz to zrobić xD Grafikę ludka obstawiałbym też na copoconaco, dodaj chociaż jakiś przeciwników do zabicia, przynajmniej będzie jakiś progress xD chyba, że jesteś kolejnym baranem robiącym symulatory ;-) Co to będzie symulator gry zrobionej na Twoim "silniku" tworzonym przez 8lat? xDD :-) Serio Tobie chyba potrzebny taki pagoo , który będzie Ci mówił co masz  robić :-) Bo inaczej wbije w 2024 i jedynie co Ci się zmieni to nazwa projektu ;-) Nie bierz przykładu z Gnyska i nie rób kolejnego Duke Nukema, tzn. Almory :-) Chociaż nie obrażajmy Twórców  Duka, On chociaż wyszedł :-) 

  • Haha (+1) 1
  • Lubię (+1) 1

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na innych stronach

Ee tam, każdy robi to na co ma zajawkę. Nie ma co na siłę robić gier, przecież to się mija z celem.

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na innych stronach

Ale można to rozwijać chociaż :-) Wiesz jak robisz to samo przez osiem lat, to trochę słabo, a YXE nie jest osobą, która nie potrafi przecież :-) Tylko jak widać, celu nie ma. Ale jeśli sprawia Mu to przyjemność, to jak najbardziej niech to robi. 

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na innych stronach

@szpaq99 @Wojzax ale ja ten projekt robie calkowicie od zera od miesiaca po godzinach - jedynie niektore grafiki sa stare, bo na nich obecnie prototypuje te gre. koncept sie zmienil, silnik sie zmienil, implementacja sie zmienila - wszystko sie zmienilo. To, ze tytul ten sam, co 8 lat temu, nei znaczy ze ja siedzialem nad ta gra 8 lat w miejscu xD po prostu po latach wracam zrobic go porzadnie od poczatku do konca :D

 

Macie, zobaczcie sobie (WSAD, Q, E, C, V, Shift, Space; mozna tez padem grac (tak, przegladarki wspieraja pady i nawet wygodniej sie gra)):
http://soulhunter.psichix.io/

(zalecam Chrome - nie optymalizowalem pod FF jeszcze)

Tak wiec panowie, mozecie przeprosic za pieprzenie glupot albo w ciszy przemilczyc swoje docinki bez pokrycia z rzeczywistoscia ;D

  • Super (+1) 1

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na innych stronach

@psichix a to przepraszam w takim razie :-) Zwracam honor, fajne to taki crisis 2d :-)  Strzelać się nie da? 

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na innych stronach

Mam Chrome- jedyne co widzę to czarny ekran...

 

edit.Po 2 minutach się włączyło.Mam 0-1 FPS więc za dużo powiedzieć nie mogę...Zarzuć .exe lepiej

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na innych stronach

Biegasz ludkiem po lesie, jak trzymasz shift to szybciej biega i jest filtr na ekran, jak naciśniesz cośtam innego to jest inny filtr i biegasz wolniej.

That's it

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na innych stronach
4 godziny temu, Ignatus napisał:

Mam Chrome- jedyne co widzę to czarny ekran...

 

edit.Po 2 minutach się włączyło.Mam 0-1 FPS więc za dużo powiedzieć nie mogę...Zarzuć .exe lepiej

powodów może być kilka:
1. głupi: jedziesz na integrze. to nie jest gra na integry;

2. głupszy: stara karta graficzna (więcej niż 3 lata, co jest standardem żywotności wydajnych na dany okres kart);

3: najgłupszy: panie, czy Ty panie masz na pewno aktualną przeglądarke panie? i czy nie uruchamiasz tego na jakimś lipnym linuxie? xD
inna sprawa to to, że tak bardzo nie chce mi się w to wierzyć, że jesteś jedyną osobą na świecie, która ma taki problem, że aż poproszę o screena z dowodem wraz z widocznym na stronie okienkiem z wersją chrome xD
pomijam fakt, że bardzo łatwo też spreparować sztuczne opóźnienie i zmniejszenie FPS, które da się zrobić z poziomu przeglądarki jedną linijką kodu w konsoli, ale no komu by się chciało :>
acz i tak podtrzymuję, że winowajcą jest jeden z powodów wyżej i bez dowodu uznaję to za ściemę :D
I nie, nie dam żadnego "exe" - prototyp jak i gra powstaje na przeglądarki i nie zamierzam nawet tego portować na jakieś tam łindołsy xD

 

4 godziny temu, ANtY napisał:

Biegasz ludkiem po lesie, jak trzymasz shift to szybciej biega i jest filtr na ekran, jak naciśniesz cośtam innego to jest inny filtr i biegasz wolniej.

That's it

okej, to analogicznie: biegasz ludkiem po arenie i szczelasz mocami w inne ludki i te ludki chodzo i cie bijo i w sumie to masz 3 ludki i każdy ma inną moc czy coś i tyle - kto zgadnie, co to za gra? podpowiedź: "zamarźnięte" studio to zrobiło.

panie, idź być głupi gdzie indziej xD

 

6 godzin temu, szpaq99 napisał:

@psichix a to przepraszam w takim razie :-) Zwracam honor, fajne to taki crisis 2d :-)  Strzelać się nie da? 

da się - szukaj skrzynek z napisem "AMMO", a zmiana broni jest klawiszami V i C (zastanawiam się nad innymi, ale te są pod kciukiem łatwo dostępne) - polecam granaty, :D ale upewnij się, że nie stoisz za blisko xD

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na innych stronach

1.Komp jest stary i gówniany to fakt- ale skończyłem na nim np 5 części HITMAN i dziesiątki gier zjadających 10x wymaganiami takie projekty jak Twój (sory ale takie coś powinno hulać na 5letnim telefonie z androidem w 60fps)

2.JW

3.Windows 7 i z tego co wiem to aktualna

 

Ile bym nie czekał mam 0-1 FPS i czasami ekran przeskakuje 1klatkę,nic się nie da zrobić.

Ja całkiem szczerze chciałem po prostu zagrać w Twoją grę a Ty tutaj snujesz wór teorii spiskowych i zarzucasz mi kłamstwo jakbym specjalnie jej nie mógł uruchomić,daleko tak w kontakcie z zainteresowanymi użytkownikami nie zajedziesz..

 

897b2bf93eb93.png

komp.png

physxchrm.png

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na innych stronach
7 godzin temu, PsichiX napisał:

okej, to analogicznie: biegasz ludkiem po arenie i szczelasz mocami w inne ludki i te ludki chodzo i cie bijo i w sumie to masz 3 ludki i każdy ma inną moc czy coś i tyle - kto zgadnie, co to za gra? podpowiedź: "zamarźnięte" studio to zrobiło.

panie, idź być głupi gdzie indziej xD

 

Nie raz na pytanie o czym jest moja gra odpowiadałem coś typu "chodzisz ludkiem i strzelasz w inne ludki" panie ból dupki ;)

 

większość ludzi zaczyna od bycia retardem na gmc mając 12 lat i progresywnie się ogarniają z biegiem czasu

w twoim przypadku jest odwrotnie i to jest ciekawy fenomen

 

  • Lubię (+1) 2

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na innych stronach
6 godzin temu, Ignatus napisał:

1.Komp jest stary i gówniany to fakt- ale skończyłem na nim np 5 części HITMAN i dziesiątki gier zjadających 10x wymaganiami takie projekty jak Twój (sory ale takie coś powinno hulać na 5letnim telefonie z androidem w 60fps)

2.JW

3.Windows 7 i z tego co wiem to aktualna

 

Ile bym nie czekał mam 0-1 FPS i czasami ekran przeskakuje 1klatkę,nic się nie da zrobić.

Ja całkiem szczerze chciałem po prostu zagrać w Twoją grę a Ty tutaj snujesz wór teorii spiskowych i zarzucasz mi kłamstwo jakbym specjalnie jej nie mógł uruchomić,daleko tak w kontakcie z zainteresowanymi użytkownikami nie zajedziesz..

 

897b2bf93eb93.png

komp.png

physxchrm.png

o przepraszam, zabolalo Cie, ze nie uwierzylem w tak absurdalny przypadek, jaki tylko ciebie spotkal i zazyczylem sobie dowodu? nie no wybacz, ze smialem.
i ta gadka o kontakcie z graczem - nie zamierzam nikomu wlazic w cztery litery tylko po to, by zagral w gre, pomijajac juz to, ze tak jak mowilem, masz za starego kompa na te gre i to nie jest przytyk, ale moglby byc za ten slaby tekst o hitmanie - Twoja ignorancja wzgledem dzialania obu platform powoduje, ze stawiasz porownanie wydajnosci gotowej gry hitmana tworzonego na desktopy w niskopoziomowej technologii, wzgledem prototypu gry na przegladarki, ktore dzialaja w sandboxie, maszynie wirtualnej i do tego technologii nie gotowej jeszcze do wydajnego dzialania gier w przegladarkach, a to co mnie udalo sie osiagnac na Chromie jest nieporownywalnie technicznie bardziej genialne i lepsze niz to, co oferuje taki GMS na przegladarki. To, co zrobilem technologicznie wyprzedza mozliwosci innych gier przegladarkowych z innych silnikow i nie interesuje mnie, ze na 5 letnim komputerze nie dziala gra, ktora jest tworzona na 2-letnia technologie, deal with it.

 

4 godziny temu, ANtY napisał:

 

Nie raz na pytanie o czym jest moja gra odpowiadałem coś typu "chodzisz ludkiem i strzelasz w inne ludki" panie ból dupki ;)

 

większość ludzi zaczyna od bycia retardem na gmc mając 12 lat i progresywnie się ogarniają z biegiem czasu

w twoim przypadku jest odwrotnie i to jest ciekawy fenomen

 

misiu kolorowy, przypomne ci tylko ze do dzis nie wiem o co chodzi z twoja prywatna spinka do mnie i pewnie nigdy sie nie dowiem, bo wac nie raczy wyjasnic, ale te ciagle przytyczki na temat moich mozliwosci sa conajmniej slabe i nudne (klikasz i zmienia sie filtr, potem klikasz co innego i zmienia sie inny filtr - serio? czyli po prostu wlaczyles gre, nacisnales kilka przyciskow i tak oceniasz prototyp? nie mow nic wiecej, prosze xD). I to, ze ty reklamujesz swoja de facto gotowa gre jako niewarte zagrania byle co, czego jest masa, nie znaczy ze ja tak bede reklamowal swoja w mysl dziwnej zasady "bo jestem cool i mam dystans do swojej gry, tak ze sam sie z niej smieje". moj prototyp powstaje w konkretnym celu, podniesienia poprzeczki gier przegladarkowych, wymuszeniu daleszego i intensywniejszego rozwoju przegladarek w celu poprawienia wydajnosci, aby gry webowe z powrotem wrocily do lask odkad umarl flash, wiec jak juz skoncze te gre robic to nie pozwole sobie samemu mowic ze w tej grze chodzi o naciskanie przyciskow i zmianie filtrow, bo jednak smiane sie z wlasnych tworow to lekko zenujace, nie sadzisz? :D

  • Przesada (-1) 1

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na innych stronach

Powiem krótko - TOP BK. xD Witamy w 2008, oto wielki boge programistów.

  • Super (+1) 1
  • Przesada (-1) 1
  • Lubię (+1) 2

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na innych stronach

nie schlebiaj mi, bo sie zarumienie :*

  • Super (+1) 1

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na innych stronach
Godzinę temu, PsichiX napisał:

o przepraszam, zabolalo Cie, ze nie uwierzylem w tak absurdalny przypadek, jaki tylko ciebie spotkal i zazyczylem sobie dowodu? nie no wybacz, ze smialem.
i ta gadka o kontakcie z graczem - nie zamierzam nikomu wlazic w cztery litery tylko po to, by zagral w gre, pomijajac juz to, ze tak jak mowilem, masz za starego kompa na te gre i to nie jest przytyk, ale moglby byc za ten slaby tekst o hitmanie - Twoja ignorancja wzgledem dzialania obu platform powoduje, ze stawiasz porownanie wydajnosci gotowej gry hitmana tworzonego na desktopy w niskopoziomowej technologii, wzgledem prototypu gry na przegladarki, ktore dzialaja w sandboxie, maszynie wirtualnej i do tego technologii nie gotowej jeszcze do wydajnego dzialania gier w przegladarkach, a to co mnie udalo sie osiagnac na Chromie jest nieporownywalnie technicznie bardziej genialne i lepsze niz to, co oferuje taki GMS na przegladarki. To, co zrobilem technologicznie wyprzedza mozliwosci innych gier przegladarkowych z innych silnikow i nie interesuje mnie, ze na 5 letnim komputerze nie dziala gra, ktora jest tworzona na 2-letnia technologie, deal with it.

 

O czym Ty w ogóle p###dolisz człowieku :D ? Ja to wstawiłem żeby Ci pomóc znaleźć to co zepsułeś w swoim projekcie, bo myslales ze troluje .Zarzucasz mi ignorancję bo nie działa mi gowno-gierka wygladająca gorzej niż Alien Breed a działały mi milion bardziej rozbudowane gry-co mnie to obchodzi jakich technologi kosmicznych z 25wieku tam użyłeś-jestem przeciętnym użytkownikiem i mi to nie działa- wina jest po stronie autora-to nie jest nowy FarCry tylko 5 spritów na krzyż z blurem i kiepskie particle. Jak to ma być że potrzeba góra 2 letniego sprzętu żeby takie barachło uruchomić.Jak nie potrafisz tego zoptymalizować to Twój problem nie mój....Od początku miałem dobre intencję bo mnie zaciekawił projekt,teraz jednak mam Cie za przykrego buraka.W dupe se wsadź te swoje silniki.Wygląda to jak psu z dupy wyjęte i nie ma żadnej wartości w świetle "wymagań"

  • Haha (+1) 3

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na innych stronach

misiu kolorowy - nie ja jestem limitem tutaj, a przegladarka i jej restrykcje, glownie WebGL, ktory dziala wydajnie na konkretnej generacji sprzetu. Nadal: porownujesz dwie zupelnie rozne platformy o zupelnie roznych wymaganiach. to tak jak bys porownywal amige ze smartfonem. Za pomoc dziekuje, ale za docinki dostales tyrade na temat ignorancji, ktora podtrzymuje nadal.

  • Przesada (-1) 1

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na innych stronach

I nie można tak było od razy napisać "przegladarka i jej restrykcje, glownie WebGL, ktory dziala wydajnie na konkretnej generacji sprzetu" tylko buraczyć z zadartym nosem i zarzucać mi kłamstwo ?

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na innych stronach

ej, ale ja na poczatku opisalem juz restrykcje przegladarek i problem z nimi, dokladnie ten fragment o sandboxowanym srodowisku, lipnej maszynie wirtualnej a takze doprecyzowalem opisujac cel tego projektu, ktorym jest wywarcie parcia na developerach przegladarek, by gry przegladarkowe osiagaly wydajnosc podobna do desktopowych - nie marzy mi sie wydajnosc c++, ale kaman, webgl ssie wzgledem desktopowej grafiki, wasm lezy i czeka na swiete dni, asm.js to juz w ogole porazka - a klamstwo zarzucilem, bo jestes jedynym przypadkiem z dotychczasowych testerow, ktorym sie to zdarzylo i nawet trafilem z zalozeniem powodu. wiec nie klamalem, ani nie bylem zlosliwy - jasno opisalem ze uwazam iz to musi byc sciema, ze bez dowodu nie uwierze, bo nie da sie osiagnac tak marnego wyniku na 2 letnim a nawet trzyletnim sprzecie. sluchaj, ja zdaje sobie sprawe z tego, ze moja bezposredniosc moze byc wrogo odbierana, ale to nie jest moj zamiar - dostaje informacje, to mowie co o niej mysle i czego oczekuje, zeby potwierdzic zalozenia i dlaczego uwazam ja za bledna, to tyle i az tyle. nie wiem, czemu ludzie sie tak fiksuja na punkcie tego, jak brzmia moje posty (pomijajac juz sam fakt, ze to tekst, to nawet nie wyraza emocji).

  • Przesada (-1) 1

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na innych stronach

Ja tylko chciałem napisać, że na moim 7 letnim kompie (i5 760, HD5850) mam 59-66 FPS...

 

Poza tym nie podoba mi się sterowanie. Skoro nawet jest mysz i wyraźnie widać, w którą stronę odwrócona jest postać to logiczne wydawało by się poruszanie:

- W/S do przodu/tyłu a nie góra/dół

- A/D strafe na boki a nie lewo/prawo "monitora"

  • Super (+1) 1

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na innych stronach

PsichiX, rzadko kiedy udzielam się w kłótniach, bo mi się nie chce, ale chłopie, Ty na pewno nie zostałeś gdzieś w gimnazjum? Ktoś chce Ci pomóc, a Ty go besztasz z błotem, sam prowokujesz a potem masz pretensje do innych....

 

Nie wiem jakby było u mnie na Chromie, bo nie chce mi się pobierać, ale na Mozilli na lapku mam jakoś 15-20 fps, i5, gtx 940m.

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na innych stronach

tenor.gif.bd74dec0df3d417d0a4d4422b11eb752.gif

  • Haha (+1) 1

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na innych stronach

Ja tylko przypomne: nie rozumiem, czemu ludzie tak fiksuja sie na punkcie tego, jak brzmia moje posty, skoro ja nawet nie probuje byc zlosliwy - przedstawiam swoj punkt widzenia na przedstawione mi informacje - tyle i az tyle, nie ma po co na sile szukac tam zlosliwosci :)

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na innych stronach
15 minut temu, PsichiX napisał:

Ja tylko przypomne: nie rozumiem, czemu ludzie tak fiksuja sie na punkcie tego, jak brzmia moje posty, skoro ja nawet nie probuje byc zlosliwy - przedstawiam swoj punkt widzenia na przedstawione mi informacje - tyle i az tyle, nie ma po co na sile szukac tam zlosliwosci :)

Hmmm no niech pomyślę. Podam do porównania przykład siebie. Jest rok 2006, mam 12 lat i robię gówno gry. Wstawiam je na forum i ludzie po mnie jadą, że robię szajs. Początkowo ich atakuję, bo jak mogą mnie obrażać, mnie i moje produkcje?! Przecież moje gierki są świetne! Po czasie jednak stwierdzam, że mogą mieć rację, ogarniam się i zaczynam wyciągać wnioski z tego co mówią.
A ty jesteś dorosłym człowiekiem który robi jakiś szajs, ludzie wałkują z tobą ten sam temat od lat ale nie - MOJE GRY TO SUPER TECHNOLOGIA WYPRZEDZAJĄCA PRZYSZŁOŚĆ A JA JESTEM BOGIEM PROGRAMOWANIA. NIE DZIAŁA CI NA MIESIĘCZNYM KOMPUTERZE? HA HA NIE MOJA WINA ŻE MASZ STARY KOMPUTER, TERAZ LICZY SIĘ PRZYSZŁOŚĆ. MOJA GRA TOPDOWNKTÓRAWYGLĄDAJAKPRZYKŁADZGMCLANUZ2008ROKU TO PRAWDZIWA REWOLUCJA!!!11
Nie znam drugiej osoby która ma tak wybujałe ego. xD

  • Przesada (-1) 1
  • Lubię (+1) 1

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na innych stronach

Sedno sprawy ^ Też tak to widzę.

 

31 minut temu, PsichiX napisał:

Ja tylko przypomne: nie rozumiem, czemu ludzie tak fiksuja sie na punkcie tego, jak brzmia moje posty, skoro ja nawet nie probuje byc zlosliwy - przedstawiam swoj punkt widzenia na przedstawione mi informacje - tyle i az tyle, nie ma po co na sile szukac tam zlosliwosci :)

 

Twój punkt widzenia to punkt widzenia 12 latka który nie przyjmuje żadnej krytyki i uważa się za lepszego od innych-,wszystko co zrobił jest lepsze bo ON to zrobił-typowe buractwo- ot cały sekret.

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na innych stronach

i pisanie jak assburger pozbawiony wyobraźni na temat myślenia innych osób raczej też nie pomaga :P

 

no i kaman, chcesz pokazac nowa jakosc na przegladarkach swoim innowacyjnym techem (juz pomijam jaka to jakosc) i wejsc z grami przegladarkowymi w mainstream, przy czym basicowo wygladajacy projekt nie odpala sie ludziom na 3 letnim kompie - i uznajesz jeszcze, że tak wlasnie powinno być

  • Przesada (-1) 1

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na innych stronach
Teraz, Ignatus napisał:

Sedno sprawy ^ Też tak to widzę.

 

 

Twój punkt widzenia to punkt widzenia 12 latka który nie przyjmuje żadnej krytyki i uważa się za lepszego od innych-,wszystko co zrobił jest lepsze bo ON to zrobił-typowe buractwo- ot cały sekret.

 

12 minut temu, Nikas napisał:

Hmmm no niech pomyślę. Podam do porównania przykład siebie. Jest rok 2006, mam 12 lat i robię gówno gry. Wstawiam je na forum i ludzie po mnie jadą, że robię szajs. Początkowo ich atakuję, bo jak mogą mnie obrażać, mnie i moje produkcje?! Przecież moje gierki są świetne! Po czasie jednak stwierdzam, że mogą mieć rację, ogarniam się i zaczynam wyciągać wnioski z tego co mówią.
A ty jesteś dorosłym człowiekiem który robi jakiś szajs, ludzie wałkują z tobą ten sam temat od lat ale nie - MOJE GRY TO SUPER TECHNOLOGIA WYPRZEDZAJĄCA PRZYSZŁOŚĆ A JA JESTEM BOGIEM PROGRAMOWANIA. NIE DZIAŁA CI NA MIESIĘCZNYM KOMPUTERZE? HA HA NIE MOJA WINA ŻE MASZ STARY KOMPUTER, TERAZ LICZY SIĘ PRZYSZŁOŚĆ. MOJA GRA TOPDOWNKTÓRAWYGLĄDAJAKPRZYKŁADZGMCLANUZ2008ROKU TO PRAWDZIWA REWOLUCJA!!!11
Nie znam drugiej osoby która ma tak wybujałe ego. xD

 

Hola, hola, bo zagalopowaliscie sie ze swoimi asumpcjami ;)
Pora na male wyjasnienie (ponownie), ktore pozwoli Wam zauwazyc sens tego wszystkiego:
 

Moj cel istnienia jako programisty jest prosty i jasny: biore gowniana technologie i robie wszystko, by wyciagnac z niej jak najwiecej, gdy widze ze tool ma potencjal osiagnac lepsze wyniki. Najstarsi GMClanowcy pamietaja moje poczatki jako tworcy - od samego poczatku robilem Xenona jako plugin do GMa, zamiennik obecnego wtedy gunwianego renderera i byl to calkowicie nowy i diametralnie szybszy renderer niz to, co oferowal GM na czasy GM 6.1. Z czasem przenioslem sie na oficjalne forum GMA (potem YYG) i tam ludzie docenili jego walory, zaczely powstawac podobne projekty i w koncu tworcy GMa poprawili nieco wbudowany rendering na szybszy - cala spolecznoscia sprawilismy, ze GM stal sie lepszy w tym, czym byl najgorszy. Po zalatwieniu sprawy z GMem bralem sie za kolejne narzedzia do robienia gier, wyciagalem z nich jak najwiecej i zglaszalem sie do ich tworcow lub community z dowodem, ze da sie osiagnac wiecej, ale tu i tu jest lipnie, to i to mozna poprawic i jak. Wielu sie podobalo moje podejscie, ze pokazywalem ze ich twory maja ogromny potencjal i razem z commmunity pracowalismy nad poprawa narzedzi - udawalo sie. Pare lat temu mialem nawet zabawny epizod z Click Fusion, bo ludziki tam mieli bardzo ubogie wsparcie dla shaderow i po mojej prezentacji (za ktora dostalem darmowy klucz CF od tworcow zebym mogl dalej grzebac w nim :D) calkiem fajnie ruszyl rozwoj ich wsparcia shaderow :D
A wiec mowiac, ze tym projektem osiagnalem genialniejsze mozliwosci, nizeli oferuja obecne toole gier dla WebGL, wcale nie sklamalem i nie mowilem tego, zeby posmyrac sie po jajach, tylko stwierdzilem fakt - nie ma w tym nic z wygorowanego ego, serio powinniscie wyluzowac - jesli kogos boli to, ze mowie iz robie technologicznie lepsze rzeczy niz X, a jest to prawda, to w ogole nie powinniscie w takim razie reagowac w zaden sposob jak na przytyk, bo ponownie: stwierdzilem tylko fakt, nie sklamalem, a nie zamierzam okrywac siebie zbytnia skromnoscia, jesli ktos mowi mi ze to, co zrobilem jest technologicznie gowniane :D

Wyluzujcie, przestancie sie spinac :D o byle co :D

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na innych stronach
21 godzin temu, SLy napisał:

Ja tylko chciałem napisać, że na moim 7 letnim kompie (i5 760, HD5850) mam 59-66 FPS...

 

Poza tym nie podoba mi się sterowanie. Skoro nawet jest mysz i wyraźnie widać, w którą stronę odwrócona jest postać to logiczne wydawało by się poruszanie:

- W/S do przodu/tyłu a nie góra/dół

- A/D strafe na boki a nie lewo/prawo "monitora"

jestes dopiero druga osoba, ktorej sie to sterowanie nie podoba (pierwsza jest moj ojciec xD) i mimo tego, ze jestescie oboje statystycznym bledem, to ja coraz mocniej mysle o tym, by jednak dodac w opcjach wybor metody poruszania pomiedzy lokalnym a globalnym ukladem odniesienia - dzieki za uwage, jest to cos, co moge dodac od kopa i dodam do nastepnego builda! :D

 

Swoja droga, jakim cudem Ci to dziala na 7-mio letnim sprzecie? xD ale nie wymieniales czasem jakichs podzespolow (procek/grafika) na nowsze?

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się tutaj.

Zaloguj się tutaj

  • Przeglądający   0 użytkowników

    Brak zarejestrowanych użytkowników, przeglądających tę stronę.

×