Skocz do zawartości

Nad czym aktualnie pracujesz?


ANtY

Rekomendowane odpowiedzi

  • Filar Społeczności

boomzf.jpg

 

Dorobiłem wybuchy beczek, wieżyczki obronne (2 typy; shotgun i rakietnica), czołgi przeciwne jeszcze nie jeżdżą ale już też strzelają. Przeciwników da się rozwalić, oni ciebie też mogą. Wrogowie nie widzą przez ściany. Efekty tymczasowe oczywiście. Grafiki wieżyczek i beczek też tymczasowe.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

TO JEST MÓJ TEMAT.

 

kref.png

efekciory.png

Symulator strzelanin w szkołach i centrach handlowych. Nie powstał z powodu braku dobrej książki o psychologii spanikowanego tłumu.

 

Plus jedna z gier z wielkiej księgi pomysłów Stanisława Japańskiego.

Epidemia śpiączki atakuje biedne afrykańskie państwo. Korzystają z tego dzikie zwierzęta, porywając i zjadając śpiących mieszkańców. Sterujemy grupą młodych hien i próbujemy doprowadzić naszą watahę do świetlanej przyszłości. W miarę upływu czasu nasze hieny stają się coraz mądrzejsze i silniejsze, grupa staje się coraz liczniejsza, ale również śpiący są lepiej chronieni, z powodu, np. przybycia kontyngentu żołnierzy NATO, lekarzy i nagłośnienia całej sprawy.
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

ANtY chodzi mi konkretnie o fizykę jazdy, jakaś bardziej realistyczna bo to co pokazałeś w filmiku się nie nadaje na czołg. To nadawało by się może na ruch jakiegoś ludzika a nie pojazdu.

 

EDIT: a doczepię się jeszcze do jego szybkostrzelności. Przeładowanie pocisku w realnych czołgach trwa 7-15 sekund. Rozumiem żeby gra była nastawiona bardziej na akcję to trzeba to jakoś skrócić ale nie aż tak. Co to w końcu karabin czy działo?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Filar Społeczności

@Huder: póki co nie robię fizyki, wiem, że takie jeżdżenie czołgiem jest całkowicie nierealistyczne, ale jednak w grze akcji obracanie czołgu 3 minuty nie byłoby dobrym rozwiązaniem :)

Tam w ogóle nie było ograniczenia szybkostrzelności. W tym filmiku nadal jest niskie, ale w kampanii podczas normalnej gry trzeba będzie sobie odblokowywać większą szybkostrzelność, a na początku będzie mała.

 

Z efektami pomógł mi Morro, bo ja nie ogarniam za bardzo tych particli.

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Rakiety fajne, grafika fajna, gameplay ok ale ruch czołgu i efekt wybuchów są okropne. Oba elementy wyglądają jakby całość klatkowała. Trzeba to poprawić bo psuje cały klimat. Kamera też za bardzo lata powinna być statyczna i tylko na krańcach powinna dostosowywać się do pozycji.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Kurdesz no, a mnie się to podoba. Niby za wiele tu nie ma, ale jest takie coś. Dałoby się zrobić z tego coś grywalnego.

Jakby Ci się odechciało kiedyś to kończyć i byś porzucił to wal do mnie. Mając takie grafiki jak ten czołg z przyjemnością bym tę grę całą zakodził.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Filar Społeczności
ANtY a jak sobie poradziłeś z 'widzeniem' wroga? tj nie widzą gdy sa za ścianą.

Najpierw sprawdzam sobie zasięg, coby nie liczył na próżno collision_line, a później właśnie tym.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

czas trochę pomarudzić

- pure, pure. kiedyś lubiłem dodać sobie literkę "j" przez nazwy gry, ale mi przeszło

- nadużywany sample strzelania z efektem "flanger" wkurza, zmień go koniecznie

- gdzieś tak w 28 sekundzie filmu eksplozja wyraźnie zasłania napis.

 

 

- sposób, w jaki napisy pojawiają się i zjeżdżają z ekranu mnie drażni, ale to ja

 

poza tym, jest ok

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ja bym zmienił czcionkę tych pojawiających się napisów i sposób w jaki się pojawiaja i znikają. Teraz strasznie irytują. Ogólnie coraz bardziej pro to wygląda:)

 

 

Kurdesz no, a mnie się to podoba. Niby za wiele tu nie ma, ale jest takie coś. Dałoby się zrobić z tego coś grywalnego.

Jakby Ci się odechciało kiedyś to kończyć i byś porzucił to wal do mnie. Mając takie grafiki jak ten czołg z przyjemnością bym tę grę całą zakodził.

Może pomyslicie o współpracy? Wszystkim by to wyszło na dobre :thumbsup:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Filar Społeczności

bbe64fc2aae08fe479ade63f705e64ae.jpg

 

Wszystko poza czołgiem i towerami i ścianami ( te dwa ostatnie nie ja robiłem ) z neta.

 

Zmniejszyłem napisy i zwiększyłem im opacity.

 

Napisy będą zmienione.

 

@alwin: platyna zgodziłby się na współpracę tylko w wypadku, gdyby to tylko on kodził.

 

PS: szukam grafika do projektu, koniec prac nad grą przewiduje na marzec - kwiecień. Nie mogę przecież sprzedawać gry z grafikami z neta :/

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

trochę głupie że za każdym razem jak coś zniszczysz ci marudzi zrób lepiej coś w rodzaju kombosów (nie takich jak w bijatykach tylko szczelankach) czyli np zabije 1 to ma 5 sekund na zabicie drugiego i dopero wtedy douple kill, triple kill ,a po triple kill te różne hasełka losowo

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Filar Społeczności

@LionX: no tak jest, że masz 10 sekund na zabicie następnego, do tego w grze normalnie nie będzie to tak często wyskakiwać.

 

Cisne tryb tower defens do tych czołgów teraz.

 

A grafika już chyba znalazłem.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...