Skocz do zawartości

Potrzebny mi grafik!


gmysu

Rekomendowane odpowiedzi

Bracia! Mam w zanadrzu supertajny projekt, który powali na kolana miliony, staniki będą fruwać itp. Ale zanim ta piękna chwila nastąpi, muszę ubrać "dziecko" (konkrety powędrują do zainteresowanych) w jakieś znośne dla oka szaty.

 

Na zachętę - engine projektu jest już w zaawansowanych stadiach rozwoju, jestem gotów pochwalić się rezultatami przed ewentualnym aplikantem - nie będziesz jedyną osobą wnoszącą coś od siebie.

 

Ponieważ sam jestem biednym-wkrótce-studentem, oferuję wyłącznie satysfakcję (możliwe że przyszłość przyniesie bardziej wymierne profity).

 

(N)etykieta wymaga pochwalenia się swoimi skillami przed światem:

 

Miałem przelotny romans z C++, z PHP i MySQL lubimy się od zawsze. A od 2 lat - z dokumentacją GMLa.

 

Potrzebuję grafik wykonanych metodą pixel art, bądź też renderowanych w blenderze czy czymś podobnym. Wszystkiego. Całość utrzymana w konwencji rysunkowej.

 

Adios! Mam szczerą nadzieję że ktoś wesprze mnie.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

mmorpg.jpg

 

Ufff... miało pozostać tajemnicą, bo już słyszę te motykowo-słońcowe komentarze.

 

Current features stay as presented:

 

-Experience, stats&levelling system

-PVP, PVP, with skills support

-PRzemioty i ekwipunek postaci, są widoczne po założeniu, system złota

-4 Postacie na konto

-4 klasy, ale wszystko jest na tyle elastyczne że dodanie kolejnych to maksymalnie 5 minut

-Multi room (świat podzielony na mniejsze obszary, ale tego chyba nie trzeba tłumaczyć)

-Maksymalna oszczędność pakietów, i optymalizacja - dane są wysyłane tylko do graczy w odpowiedniej odleglości, w tym samym roomie, w rozsądnych odstępach czasowych lub kiedy ulegną zmianie

-Zewnętrzne zasoby

-Teleporty

-Do 5 pozycji więcej, ale jeszcze mnie trzyma po sylwestrze! Cudów nie ma, chyba sobie nie przypomnę:}.

-A! Skromny system anty cheat.