Skocz do zawartości
  • Ogłoszenia

    • Uzjel

      Nowa wersja forum   05.08.2017

      Pewnie widać, że wprowadziliśmy nową wersję forum. Skok z wersji 2 do 4 był dosyć trudny i musimy tu trochę posprzątać. Dajcie nam trochę czasu ~Administracja
    • Uzjel

      GMClan wrócił!   12.08.2017

      GMClan.org już działa, więc jeżeli ktoś wchodził przez adres forum.gmclan.org to może już wrócić do starych zwyczajów. Jeżeli strona wam się nie wyświetla to wyczyście cache i ciasteczka.
ANtY

Dogs of War

Rekomendowane odpowiedzi

ANtY    7
logo.jpg


Tytuł: Dogs of War

Gatunek: Top-down Shooter

Opis: DoW (nazwa prawdopodobnie do zmiany) będzie symulatorem współczesnego pola walki. W grze będziemy sterowali kapitanem drużyny tytułowych Psów Wojny. Do sterowania drużyną będziemy mieli kilka prostych rozkazów, resztą zajmie się AI. Punkty życia nie będą się automatycznie regenerowały, nie będzie też apteczek. Jedynym sposobem na przywrócenie hp będzie drużynowy medyk. Interfejs również będzie maksymalnie minimalistyczny (wyświetlona będzie tylko aktualnie używana broń i ilość magazynków). Mam jeszcze dużo innych pomysłów, ale nie będę wszystkiego pisał. Póki co fabuły nie zdradzam bo nie jest do końca opracowana.
Klasy które będą dostępne w grze to: Scout, Heavy Support, Light Support, Medic, Sniper oraz Engineer


Autorzy:

Design:
ANtY

Kodzik:
ANtY (waxx, thx za pomoc)

Grafika:
rapper

Muzyka:
"Riding on the edge" newgrounds.com


Screeny:
6ee8197d5b.jpg
Kliknij, aby powiększyć.

Aktualna wersja testowa:
2010.12.30 | 0.0.1 | 001
2010.12.30 | 0.0.2 | 002
Zauważyłem, że gra chyba lepiej działa na Radeonach niż GeForceach, prosiłbym o napisanie przy jakiej karcie graficznej jak się gra sprawowała (jest ograniczenie do 60 fps).
Przed odpaleniem gry należy zainstalować oalinst.exe.

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na innych stronach
Wojzax    0

W coś takiego właśnie chętnie bym pograł, mam nadzieję że coś z tego będzie.

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na innych stronach
Judei    0

Po co wrzucałeś do wersji testowej plik muzyczny ważący prawie 20mb? Waży więcej niż cała reszta razem wzięta. ;x

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na innych stronach
Osiem    0

Na GeForsie 9800 GTX jest ciągle 60FPSów. Ale brzydko się przewija jak dochodzimy do krawędzi bohaterem a patrzymy w inną stronę.

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na innych stronach
ANtY    7
Dlaczego, w grafice jest biała otoczka ?

Wydaje mi się, że gdy cały sprite jest otoczony przez pixele z przezroczystością na ileś procent to po obracaniu sprie nie wyświetla się z białą otoczką, ale pewności nie mam. Będę musiał sprawdzić.

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na innych stronach
Flaque    1

Straszna kupka w sumie. Postać mdle się porusza, nie ma żadnej fizyki. Właściwie nie wiadomo, co chciałeś tu zaprezentować.

Przewijanie ekranu to też jakieś dobre żarty. Wycentruj ekran na punkcie między pozycją gracza i kursora, wtedy będzie git.

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na innych stronach
ANtY    7
Straszna kupka w sumie. Postać mdle się porusza, nie ma żadnej fizyki. Właściwie nie wiadomo, co chciałeś tu zaprezentować.

Przewijanie ekranu to też jakieś dobre żarty. Wycentruj ekran na punkcie między pozycją gracza i kursora, wtedy będzie git.

Chciałem się dowiedzieć, czy dobrze działa. To nie żadne demo, czy alpha.

 

edit: flaque, dzięki mistrzu za podpowiedź z tą kamerą. A tak długo myślałem jak to zrobić o.O

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na innych stronach
Dawka83    0

Mój komp łamie system i mam 600 fps ^^ ATI Mobility Radeon HD 5650 gra działa płynnie

 

Edit:

Nie chce się w dół przesuwać mapka

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na innych stronach
ANtY    7

2010.12.30 | 0.0.2 | 002

 

_________________________________

____________v.0.0.2______________

*Lepsze poruszanie kamerą (dzięki flaque)

*Dodany rozrzut przy strzelaniu

*Można strzelać przez niskie przeszkody (ale jest mała szansa, że pocisk jednak trafi w nią)

*Nowe dźwięki

*Nowa broń (przęłączamy się między brońmi klikając 1 i 2)

*Nowa przeszkoda

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na innych stronach
Wojzax    0

na razie mi się podoba, chociaż np. kule za duże, koleś jest za bardzo jakby wycięty z kartonu.

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na innych stronach
propaganja    1

Eee co ty tu dajesz, 20 mb wlaczam a tu gosciu drzewko i jakies skrzynie,po ambitnym opisie myslalem ze jakiegos przeciwnika dasz czy cokolwiek co by sie dalo ocenic . No ale nic, w zasadzie nie podobaja mi sie: biale obwodki wokol spritow, slimacza predkosc lotu kul , dziwnie rwane/nerwowe(?nie wiem jak to opisac) ruchy kamery. Grafiki nie ma co oceniac bo widac ze pododajesz elementy, gameplayu nie da sie oceniac bo go nie ma, silnik ciezko ocenic bo jest dopiero co zaczety, muzyki nie ocenie bo slyszalem tylko 10 sekund. Lubie takie gierki wiec czekam na jakas grywalniejsza wersje, ale jesli wrzucasz takie dziesieciosekundowki to prosba nie wrzucaj chocby tej muzyki bo nie wiem co innego moze tam tyle wazyc.

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na innych stronach
alwin    0

Po pierwej- Jak to możliwe że w takiej gierce, w zasadzie pokazie w którym jest kilka obiektów mam 3 FPS?! Dragon Age mi na najwyższych śmiga.. Co jest Anty?

Mam grafikę Amd X1800 GTO 256 Mb

 

Po drugie, moim zdaniem poruszanie lepiej by pasowało gdyby - ord('W') służyłoby do biegania w kierunku celownika a nie zawsze na północ w mapce, tak jak jest w normalnych FPS-ach.

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na innych stronach
Dawidds    0
Po drugie, moim zdaniem poruszanie lepiej by pasowało gdyby - ord('W') służyłoby do biegania w kierunku celownika a nie zawsze na północ w mapce, tak jak jest w normalnych FPS-ach.
-1

 

Co do białej otoczki, liczy się to jaki kolor mają przezroczyste piksele na obrazku, otwórz obrazek w fotoszopie, obrysuj go takim kolorem jaki ma w każdym miejscu i wtedy dopiero wymaż w jakiś sposób tą otoczkę. Nieważne, że piksel jest przezroczysty - wszystkie kanały interpolują się i tak osobno, więc ten jeden piksel stycznie do kanału alpha obrazek musi mieć sensowny kolor. Przynajmniej u mnie działało ; )

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na innych stronach
ANtY    7
Zrób z tego et w 2D a będzie mniam.

Czyli, że z multi? Jesli tak to byłoby trudno, bo nigdy multi nie robiłem :(

 

@Dawidds: wystarczy jak obrazki maja aa, znaczy kontur z przezroczystych pixeli.

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na innych stronach
Will    0
Czyli, że z multi? Jesli tak to byłoby trudno, bo nigdy multi nie robiłem

To się nauczysz ;) Na tym polega tworzenie gier, że ciągle trzeba się czegoś uczyć.

Jeśli udałoby się oddać klimat et to sukces murowany.

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na innych stronach
propaganja    1
Po drugie, moim zdaniem poruszanie lepiej by pasowało gdyby - ord('W') służyłoby do biegania w kierunku celownika a nie zawsze na północ w mapce, tak jak jest w normalnych FPS-ach.

w zyciu! Nic tak nie ogranicza topdownshootera jak bieganie w strone myszki!

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na innych stronach
alwin    0

Serio? W sumie w takiego nigdy nie grałem także nie wiem, wydawałoby mi się że tak będzie lepiej:)

W zasadzie czemu ogranicza?

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na innych stronach
Wojzax    0

BO musisz ciągle zmieniać osie ruchu i ciężko operować samym ciałem

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na innych stronach
propaganja    1

dokladnie, no i sam fakt ze przewaznie majac giwere w lapie nie biegnie sie w strone w ktora sie strzela, tak robil tylko rambo i charles bronson, duzo wazniejsze jest strafe-owanie i chowanie sie za przeszkodami, a to kiedy ciagle sie obracasz (bo zalozmy ze przeciwnicy atakuja ze wszystkich stron) jest cholernie trudne przy chodzeniu kierunkowym. W zasadzie (wg mnie oczywiscie) takie sterowanie ma sens jedynie kiedy kamera obraca sie razem z graczem.

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na innych stronach
ANtY    7

53fd4b0b6f858ea1eeab9a4e475d471f.jpg

 

Jednak będzie multi. Co prawda ledwo programuje single i nie miałem nigdy styczności z multi ale co mi tam :D

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na innych stronach
Wojzax    0

Ej no, zrób porządne dowodzenie drużyną, a nie już się za multi bierzesz

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na innych stronach
ANtY    7

screenvi.jpg

 

Zaraz za zmianą głównego trybu gry na multi poszła również zmiana klimatu gry. W grze będą występowały dwie frakcje: Desertmen oraz Citizens. Akcja gry toczyć się będzie w świecie post apokaliptycznym.

 

Zmiany:

-Nowy wygląd postaci ( lekki pancerz, frakcja Desertmen )

-Dodałem możliwość uderzania pięściami (udało się na screenie ten moment uchwycić)

-Sporo nowych dźwięków

-Łączenie się z serwerem działa, póki co tylko łączenie działa prawidłowo :)

-Kilka bugów fixniętych w tym usunąłem spadek fpsów przy robieniu screena

-Usunięte białe otoczki w okół obiektów

 

Do czasu aż będzie się można na multi postrzelać raczej nie będzie wersji do ściągnięcia.

Jak ktoś chce to mogę upnąć wersję gdzie można do terrorystów postrzelać ( z 31.12.10 )

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na innych stronach
Wojzax    0

imo szkoda że zmieniłeś koncept, bo dowodzenie drużyną mnie jarało. No ale powodzenia z multi, może coś z tego wyjdzie, chociaż wątpię że uda ci się po tylu zmianach nie znudzić się projektem

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na innych stronach
ANtY    7
Cień tego "murku" po lewej, powoduje że ów "murek" lata ...

Niestety wszystkie cienie powodują, że przedmioty latają, tylko na tym mocno to widać, będę musiał zmienić sposób ich rysowania.

 

@Wojzax: Jak znasz kogoś kto napisze ogarnięte AI to daj mi znać, bo ja nie dam rady ;)

Na multi też będzie teamowa współpraca (głównie dlatego, że to nie fragi będą się liczyły, a wykonywanie zadań, a tu bez wsparcia drużyny ani rusz)

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na innych stronach
Phoenix    0

Ta wersja, którą podeślałeś jest słaba. Słabe strzelanie, brak animacji, a jedynie koleś prezentuje jako taki poziom. Ogólnie, radziłbym coś sklepić na single, a nie już się na multi rzuciłeś.

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się tutaj.

Zaloguj się tutaj

  • Przeglądający   0 użytkowników

    Brak zarejestrowanych użytkowników, przeglądających tę stronę.

×