Skocz do zawartości

Clonoes


I am Lord

Rekomendowane odpowiedzi

Tytuł: Clonoes

 

Gatunek: platformówka z elementami logicznymi

 

Opis: Będzie to gra platformowa z elementami logicznymi i zręcznościowymi. Co 40 sekund nasz bohater się klonuje, klony wykonują dokładnie takie same ruchy co pierwowzór tyle że opóźnione o 40 sekund. Jeżeli np. zabijemy potworka to ten za 40 sekund się odrodzi i stanie się dla nas nietykalny, dopiero nasz klon będzie mógł go zabić. Nasze klony będzie trzeba wykorzystać do uruchamiania przycisków, umieszczonych w podłogach lub zawieszonych na ścianach ( w takie trzeba strzelić ). Znaczącym utrudnieniem jest to że nie możemy wejść w naszego klona ani strzelić w niego i vice versa to będzie zmuszało nas do zapamiętywania w, których miejscach staliśmy czy strzelaliśmy aby uniknąć kontaktu.

Musimy zbierać jakąś tam ilość % owoców z mapy aby się otworzył nam portal, to ile procent zależy uzyskać zależy już od mapki.

 

Jest już zrobiona spora część silnika gry. Kolizje per pixel zarówno postaci jak i pocisków, trampoliny, ruchome platformy, podmuchy powietrza, system particlesów, effect blura itd.

Do zrobienia mam jeszcze level editor ( dla mnie ), później wbudowany edytor dla was, w którym przechodząc kolejne światy będzie można odblokowywać jego elementy. Czeka mnie do zrobienia sporo tilesów, chcę by grafika była zróżnicowana i by gracz przechodząc od świata do świata, naprawdę widział że przechodzi do nowego a nie tylko się domyślał po zmienionym układzie elementów mapy. Po za tym nie mam żadnych dźwięków i muzyki, tutaj prawdopodobnie będę potrzebował pomocy :P. Nie ma też fabuły, nie nadaję się do wymyślania historyjek.

 

6 październik 2010:

Ważniejsze różnice pomiędzy moją grą a Time Slip, które już zostały wprowadzone lub mam taki zamiar:

- różni się czas klonowania, u mnie jest dłuższy to oznacza że będzie mniej mniej klonów na mapie niż w Time Slip

- gracz posiada HP, niektóre potworki zabijają od razu gdy się w nie wejdzie a niektóre tylko ranią.

- przyciski i drzwi mogą mieć podpięte bramki AND lub OR to oznacza większe możliwości/kłopoty :P przy otwieraniu drzwi.

- są tilesy które potrafią zakrywać instancje, umożliwi mi to później stworzenie sekretów.

- będzie dostępny edytor światów to znaczy że graczę będą mogli tworzyć nie tylko własne mapy ale także całą kampanię. Nad edytorem jeszcze pracuję, już sporo go zrobiłem, brakuje porządnego interfaceu i opcji robienia kampani przez graczy.

- planuję zrobić jeszcze pułapki, których brakowało Time Slipowi, jakieś kolce, zapadnie.

 

Autorzy:

Programowanie:
Jakub Michalski ( to ja )

Fabuła:
brak

Grafika:
Jakub Michalski

Muzyka:
brak

Screeny:

 

6 październik 2010:

 

Test połączeń bramek logicznych z przyciskami.

https://gmclan.org/up539_6_edytor_test_pola...ramek_z_pr.html

Edytor - edycja tabliczki z tekstem

https://gmclan.org/up539_6_edytor_edycja_ta...i_znapisem.html

Edytor - stawianie ruchomej platformy

https://gmclan.org/up539_6_edytor_stawianie...mej_platfo.html

Edytor - stawianie Tilesów

https://gmclan.org/up539_6_edytor_stawianie_tilesow.html

 

stare:

Na screenach jest parę placeholderowych grafik a w tile secie brakuje sporo bajerów i jest parę niedociągnięć, do poprawy.

screenshot100q.th.pngscreenshot101qk.th.pngscreenshot102q.th.pngscreenshot103u.th.pngscreenshot105i.th.pngscreenshot106dn.th.pngscreenshot107c.th.png

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Więc jeżeli np. zabijemy potworka to ten za minutę się odrodzi i stanie się dla nas nietykalny, dopiero nasz klon będzie mógł go zabić.

Brzmi cholernie skomplikowanie ale może się okazać naprawdę fajną grą.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Filar Społeczności

Pamiętam kiedyś grałem w chyba podobną grę flashową z robotami (kolejnymi klonami musiałeś wykonywać odpowiednie czynności, jak cisnąłeś następnym to poprzednie wykonywały wcześniej zapamiętane rzeczy, trzeba było uważać, żeby każdy mógł dotrzeć na koniec do wyjścia). Jeśli to coś w tym stylu to super. Jak nie to też fajnie o ile to skończysz :)

 

uwielbiam takie gierki

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

timeslip było zarąbistą grą. czekam na Clonoes (dziwna nazwa)

Ale czym te klony maja służyć?

masz np. drzwi i przycisk. staniesz na przycisku - drzwi się otwierają. schodzisz z niego - zamykają się. za minutę stanie na nim twój klon, a ty przejdziesz przez drzwi

w skrócie to napisał HuderLord w pierwszym poście

Edit: ehh sux jakość ten filmik ma tutaj macie lepszy:

:3

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Wiedziałem że grałeś w to i czekałem na twój komentarz :P

Zastanawiam się czy zrobić by gracz ginął jak dotknie potworka jak w Time Slip czy dać graczowi hp i by trochę jej tracił.

 

EDIT: o lol to twój filmik teraz to dopiero zauważyłem xD

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Czekam ze zniecierpliwieniem na tę grę! Sam kiedyś nawet miałem w planach taką robić.

Time Slip było genialne. Uwielbiałem tę grę. Chociaż potrafiła naprawdę ostro człowieka wkurzyć jak się po kilkadziesiąt razy powtarzało poziom, albo było od cholery przycisków i nie wiadomo było który które drzwi otwiera i trzeba było spamiętywać tę kolejność :D I te unoszące kropki potrafiły być denerwujące :)

Ale ostatni poziom za to był bardzo pomysłowy jak kilka ślimaczków na raz napiernicza w tę roślinkę :D

 

Dobrze by było jakbyś wymyślił jakieś ciekawe urozmaicenia, bo w Time Slip były właściwie tylko drzwi i wrogowie.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 3 tygodnie później...

Żeby nie było że spoczywam na laurach, jak można się po mnie spodziewać to mam dla was mały update informacji. Edytowałem pierwszy post.

 

6 październik 2010:

Ważniejsze różnice pomiędzy moją grą a Time Slip, które już zostały wprowadzone lub mam taki zamiar:

- różni się czas klonowania, u mnie jest dłuższy to oznacza że będzie mniej mniej klonów na mapie niż w Time Slip

- gracz posiada HP, niektóre potworki zabijają od razu gdy się w nie wejdzie a niektóre tylko ranią.

- przyciski i drzwi mogą mieć podpięte bramki AND lub OR to oznacza większe możliwości/kłopoty :P przy otwieraniu drzwi.

- są tilesy które potrafią zakrywać instancje, umożliwi mi to później stworzenie sekretów.

- będzie dostępny edytor światów to znaczy że graczę będą mogli tworzyć nie tylko własne mapy ale także całą kampanię. Nad edytorem jeszcze pracuję, już sporo go zrobiłem, brakuje porządnego interfaceu i opcji robienia kampani przez graczy.

- planuję zrobić jeszcze pułapki, których brakowało Time Slipowi, jakieś kolce, zapadnie.

 

Screeny z edytora:

 

Test połączeń bramek logicznych z przyciskami.

https://gmclan.org/up539_6_edytor_test_pola...ramek_z_pr.html

Edytor - edycja tabliczki z tekstem

https://gmclan.org/up539_6_edytor_edycja_ta...i_znapisem.html

Edytor - stawianie ruchomej platformy

https://gmclan.org/up539_6_edytor_stawianie...mej_platfo.html

Edytor - stawianie Tilesów

https://gmclan.org/up539_6_edytor_stawianie_tilesow.html

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

owocom daj jakiś jasną albo migającą obwódkę bo zlewają się z tłem (ocena daltonisty)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...