Skocz do zawartości

Zablokowane The Lord of Ikaria


cysior

Rekomendowane odpowiedzi

do_logo2.png

Tytuł: The Lord of Ikaria (TLOI)

Strona WWW gry.

obrazek.png

Gatunek: Strategia(turowa)

 

Opis: The Lord of Ikaria jest to strategia turowa. Akcja gry rozgrywa się w pięknej krainie "Ikari". W grze wcielamy się w władce owej krainy. Musimy bronić ją przed najeźdźcami. W grze znajdzie się wiele jednostek róznego typu, wiele czarów i magicznych przedmiotów.

 

 

Autorzy:

Programowanie: Cysior

Fabuła: - Cysior & Adriann

Grafika: Cysior & Adriann

Muzyka: -

 

 

Screeny:

 

Zamek:

SS_1

SS_2

SS_3

Świat:

SS_4

Inne(nie koniecznie SS):

Miecznik-topdown(walka)

Przykład ulepszania jednostek(graficzny)

Stare:

OLD_SS

 

Podziękowania:

Chciałbym podziękować Wojzax'owi za wykonanie tła do zamku :) -https://forum.gmclan.org/index.php?showtopic=21645

Chciałbym podziękować także Markowi.S za objaśnienie mi paru rzeczy związanych z pathami.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Odpowiedzi 160
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Top użytkownicy w tym temacie

  • Filar Społeczności

To chyba ma być coś jak heroses, zobaczymy jak to wyjdzie,ale popraw grafike poza miastem.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

super, widzialem to wszystko w epickich "Heroes of Might and Magic II" w slicznej pixelartowej grafice... no coz... kto chce wiecej herosow siadzie do wbudowanego edytora.

 

a tak na powaznie ta gra bedzie miala cos czego herosi nie maja czy tworzysz ja tak dla przyjemnosci i dla wprawy?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 3 tygodnie później...

no duzo tam nie ma :P

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

To trochę jak Heroes... ;]

Ale zapowiada się nieźle :P

Ja nie wiem co złego jest w tym że gra podobna jest do jakiejś kultowej gry przecież jak gra jest dobra to po co wymyślać nie stworzone rzeczy żeby gra pobiła asassin creed 2 prawda...

 

Co do Tymona to pewnie dostanie Almora wersja 0.8.1 albo Aliensy ;) jeśli wyjdą w tym roku ale widzę że projekt idzie pełną parą wiec pewnie jesienią będziemy mieli przynajmniej jakąś betę.

 

Co do gry to dodaj jakieś elementy upiększające otoczenie typu kamyki nad stawem jakiś krzaczek koło drzewka. Możesz też dodać jakieś tereny łowieckie z których można by było wydobywać żywność, która była by potrzebna do zwerbowania woja wraz z złotem. Ale ja nie chce Ci źle podpowiedzieć żeby potem nie było na mnie ale postaw też żeby można było stawiać na ekonimie typu nie wiem jak znajdziesz jakąś kopalnie to co tura można z nie wydobyć ileś surowców ale jeśli ulepszysz kopalnie to będziesz mógł tego surowca wydobywać więcej. Albo przykład że co 5 tur płacisz żołd swoim żołnierzom i możesz teraz zwiększyć im żołd przez co zwiększą się morale, a żołnierze będą szybciej poruszać się po mapce lub zmniejszyć przez co zmniejszą się ich morale i będą się poruszać wolniej

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Postanowiłem zrobić tak jak mi sugerował Lech4444. W grze będą rozbudowywane kopalnie, tartaki oraz rozne warsztaty.

 

Wygląda to mniej wiecej tak:

 

Poz. I - 1 surowce na ture

Poz. II - 2 surowce na ture

Poz. III(max) - 4 surowce na ture

 

No i moja wstępna grafika trzech najważniejszych surowców(potem dodam inne):

pokazv.png

Drewno, zelazo i złoto

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Filar Społeczności

Mam fajny pomysł. Zamiast kupować żołnierzy będzie się płacić im żołd co tydzień, co by oznaczało, że można w szybkim czasie zdobyć duże wojsko, ale już utrzymywanie go byłoby trudniejsze. No i byłoby ograniczenie, że w danym miejscu można wynająć tylko ileśtam żołnierzy. Ale tak byłoby w ludzkich frakcjach, a mogłaby być jeszcze taka z jakimiś bestiami itp. gdzie nie płaciłoby się wojownikom, ale uciekaliby kiedy przez powiedzmy 3 dni nie odbyliśmy żadnej walki.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość
Ten temat został zamknięty. Brak możliwości dodania odpowiedzi.
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...