Skocz do zawartości

eMplatill v0.2.2 Test Version


Easeful

Rekomendowane odpowiedzi

Tytuł: eMplatill v0.2.2 Test Version

 

Gatunek: Multiplayer

 

Opis: eMplatill to gra, którą robię już prawie półtora miesiąca. Polega - jak większość gier - na zabiciu swojego przeciwnika. Do wyboru w tej wersji są tylko pistolet i karabin, a przewiduję w następnych wersjach jeszcze szotgana, strzelbę, snajperkę, granaty dymne i wybuchowe, bonusy oraz magie ochronne etc. Grafika jest BARDZO MARNA (nie specjalizuję się w tworzeniu grafiki) i między innymi zakładam ten temat, by jakiegoś grafika zachęcić. Potrzebny jest mi też muzyk oraz tester.

 

Ważne: Co do testowania - jest w tej grze jeden mały lub duży problem - łączenie.. Wydawało mi się, że to banał, ale nagle okazuje się, że kod jest prawidłowy, połączyć na localhoście się można na każdym prawie porcie, ale za to przez sieć już nie :( Nie mam pojęcia co jest tego przyczyną, dlatego też proszę abyście sprawdzili, czy wam działa na localhoście, czy też nie, czy może z innymi działa itd.

 

Download: https://gmclan.org/up6160_4_eMplatill_0_2_2_TestV.html Działa na 98, XP i Vista

Rozmiar pliku: 964KB

 

 

Autorzy:

Programowanie:
Easeful

Fabuła:
Skradziona od tysięcy tego typu gier :P

Grafika:
Easeful

Muzyka:
Brak niestety

Screeny: http://www.youtube.com/watch?v=ssCVsLhhPV8 Filmik z gameplayem, szybko się ładuje, lecz marna jakość

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

w sieci nie dziala jesli ktoras z osob nie ma zewnetrznego IP, wtedy pozostaje hamachi lub usluga no-ip.

Zmienic grafiki i moze wyjsc calkiem przyjemny ubijacz czasu :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

PsichiX to to ja wiem, ale taka sytuacja:

 

Ja: 192.168.1.99

Siostra: 192.168.1.102

 

Jesteśmy rutkiem połączeni w lokalną sieć. No i sie nie da połączyć.

Ba, u siostry nie szło nawet na locahoście :S

 

ps. - przez hamachi z innymi też próbowałem to lipa.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

firewall blokuje porty

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

może i tak, potem sprawdzę bez firewall'a

 

 

E:

nawet ciekawa gra by wyszła , gdybyś troszeczkę to urozmaicił smile.gif chodzi o poprawienie grafiki , i dodanie np. czatu itp.

smile.gif

 

Czat - nie ma sprawy

Grafika - nie ma szans, właśnie potrzebuję jakiegoś grafika

 

no i muzyka by się przydała

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

wszystko działa ok (przynajmniej na jednym kompie), ale jest jedno zastrzeżenie: to jest cholernie nudne. żadnych urozmaiconych plansz, broni. do tego brak tarczy przy odrodzeniu. daję 6/10 -> 3/5

Grafika - nie ma szans, właśnie potrzebuję jakiegoś grafika

estetyczną grafikę można zrobić i bez grafika. wystarczy odrobina cierpliwości i już np. ekran startowy nie wygląda jak maziaje 4-latka

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

no wiem, ale ja nie mam jako takiej wyobraźni do grafiki...

jestem TOTALNYM BEZTALENCIEM PLASTYCZNYM.. ledwo co tróje z plastyki wycisnąłem, z techniki tak samo

 

a co do "to jest cholernie nudne [...]"

wiem że jak narazie jest nudne, cholernie to raczej nie bo jakbyś z kimś grał to fajniej, skaczesz, chowasz się, jak oberwiesz to wszystko jest czerwone, taki fajny efekt wstrząsu, a więcej broni, tarcza na początku, inne czary i coś tam to będzie w następnych wersjach. nie mam tez pewnosci czy mam te następne wersje robić, bo nie wiem czy to w ogole dziala bo sie cos nie chce laczyc...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

no wiem, ale ja nie mam jako takiej wyobraźni do grafiki...

jestem TOTALNYM BEZTALENCIEM PLASTYCZNYM.. ledwo co tróje z plastyki wycisnąłem, z techniki tak samo

 

a co do "to jest cholernie nudne [...]"

wiem że jak narazie jest nudne, cholernie to raczej nie bo jakbyś z kimś grał to fajniej, skaczesz, chowasz się, jak oberwiesz to wszystko jest czerwone, taki fajny efekt wstrząsu, a więcej broni, tarcza na początku, inne czary i coś tam to będzie w następnych wersjach. nie mam tez pewnosci czy mam te następne wersje robić, bo nie wiem czy to w ogole dziala bo sie cos nie chce laczyc...

tłumaczenie, dlaczego nie chcesz się łączyć, zostało podane (sprawdź te porady), a jako "totalne beztalencie plastyczne" zrezygnuj z rzeczy takich jak intro lub duże sprajty.

a gra na pewno miałaby więcej miodu z innym graczem, ale zwróć też uwagę na to, że tu naprawdę nie ma nic, co mogłoby przyciągnąć kogoś na dłużej niż 5-10 minut, a same czary i bronie nie dadzą zbyt wiele (ja bym postawił na ciekawsze plansze i przeszkody na nich)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

ano tak o planszach zapomniałem - jak dobrze pójdzie, to zrobię edytor plansz, gotowe obiekty no i obsługę tych map, no ale tu z kolei nie mam jakiś spritów do tła, do platformy, do trawy, do skrzynki, do beczki wybuchowej itp itd

 

e: zaraz podam kod na hostowanie i łączenie, może jednak coś tam wyłapiecie

 

 

e2:

 

o_wait

GML
//Create:

listen=tcplisten(global.port,2,1);

msg='';

if listen<=0

{

msg+='Port: '+string(global.port)+'#Status: Stop#Error: Failed to host on port '+string(global.port)+'!##Just go back to menu...';

}

else

{

msg+='Port: '+string(global.port)+'#Status: Waiting#Error: None##Wait for other player.';

}

 

 

//Step:

if listen

{

var new;

new=tcpaccept(listen,1);

if new

{

room_goto(rm_play);

global.joiner=new;

}

}

 

//Draw:

if listen<=0 draw_set_color(c_red) else draw_set_color(c_green);

draw_set_font(mainfont);

draw_text(320-(string_width(msg)/2),50,msg);

 

 

o_join

GML
//Step:

if mouse_x>=x-64 && mouse_x<=x+64 && mouse_y>=y && mouse_y<=y+32

{

checked=1;

}

else

{

checked=0;

}

if checked && mouse_check_button_pressed(mb_left)

{

if show_question('Want to join the game on port '+string(global.port)+' and ip '+global.ip+'?')

{

global.master=0;

global.hoster=tcpconnect(global.ip,global.port,1);

if global.hoster<=0

{

show_message('Failed to join the game!');

closesocket(global.hoster);

}

else

{

room_goto(rm_play);

}

}

}

 

//Draw:

draw_set_alpha(1);

if checked

{

draw_set_color(c_blue);

draw_rectangle(x-(65+random(5)),y-(1+random(5)),x+64+random(5),y+32+random(5),0);

}

draw_sprite(s_join,-1,x,y);

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

ale portów nie sprawdziłeś na firewallu (oba kompy)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...