Skocz do zawartości

Galeria Grafik


Patrysław

Rekomendowane odpowiedzi

  • Odpowiedzi 16,7 tys.
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

  • Filar Społeczności

ja bym chciał zrobić coś na kształt gothica, ######sty klimat i design świata

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Filar Społeczności

Najpierw miałem problem z lustrzanym odbiciem, czy mirror w blenderze czy symetria w 3dsie powoduje ze unity czyta połowę normalmapy normalnie a połowę jakby odwroconą. W końcu zrobiłem pełen model ale nadal mam problemy krawędziami normal mapy, unity tez jakoś inaczej traktuje to co po jednej stronie i to co po drugiej.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...