Skocz do zawartości

Game Framework


g-Enjoy

Rekomendowane odpowiedzi

  • Odpowiedzi 99
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Top użytkownicy w tym temacie

Nie.

 

Delphi tak? biggrin.gif A to powodzenia. myslalem ze bedzie to na serio cos innego niz ten GM ktorego znamy, a tak to sie domyslam ze pojdziesz podobna droga co Mark i sorzystasz zapewne z podobnych narzedzi co za tym idzie wypuscisz GM w wersji 3.0. Bo on jak widzisz po rezultacie, poszedl nie do konca sluszna droga smile2.gif Daj boze abym sie mylil ^^
To samo mu mówilem. Ale on stwierdził, że to nie wina języka, a twórców - no i w sumie trochę racji też ma. :P

 

I jeszcze jedno:

W sieci jest wiele frameworkow skryptowych / programow do robienia gier, lepszych niz GM i jakos yoyogames nie splajtowalo.
Proszę, wymień mi 3 interpretery i 3 programy do robienia gier, które są lepsze niż GM :P
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Cóż, tu moge się zgodzić z kolegą powyżej :)(konkretnie ostatnie zdanie:P) Gm jest dopracowany i dopięty na ostatni guzik ;p Bo przecież nikt sie tu nie spotkał z jakimkolwiek bugiem w gm. (Przynajmniej ja;P) a po za tym myślę iż Mark nie miał w planach jakiegoś super, ekstra dużego projektu tylko program pozwalający stworzenie gry nawet najmłodszym w miłym i przyjaznym interfejscie ;>

 

Kolegom życzę powodzenia w tworzeniu :)

 

nie rozumiem PO KIEGO GRZYBA dawać zapowiedź w tak gównianym stopniu rozwoju. szczególnie jeśli chodzi o taki rozbudowany projekt thumbsup.gif

 

Łat? To ma być program rozbudowany a nie projekt 5 minutowy.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

@Lechu

No comment. Przy większych projektach procenty idą wolno.W Pacmanie zrobisz poruszanie sie i już masz 20 % ;D

No co skoro jest kolorowanie składni to znaczy że jest język, jakby GM miał GML to by był zrobiony przynajmniej w 5%, a tu jest jeszcze interface zrobiony i na pewno 5% już jest jeszcze doliczając do tego co zrobiło PB Studio dziś to będzie 6%

 

PS: Wiem że jak szalony bronie swojej racji ale nie chce wyjść na nooba.

 

E. Ja też nie chce klocków lepiej by było jak by ktoś zrobił jakąś bibliotekę do gm w której poprawiłby pewne funkcje byłoby szybciej. Sorry że tak chaotycznie bo mówię o klockach i zaraz zmieniam temat w jednym zdaniu

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Filar Społeczności
Proszę, wymień mi 3 interpretery i 3 programy do robienia gier, które są lepsze niż GM

Proszę bardzo:

1) Torque Game Builder & Engine

2) 3D Game Studio

3) Unity 3D

 

Ale to już bardziej profesjonalne edytory niż GM.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

No co skoro jest kolorowanie składni to znaczy że jest język, jakby GM miał GML to by był zrobiony przynajmniej w 5%, a tu jest jeszcze interface zrobiony i na pewno 5% już jest jeszcze doliczając do tego co zrobiło PB Studio dziś to będzie 6%

 

PS: Wiem że jak szalony bronie swojej racji ale nie chce wyjść na nooba.

 

E. Ja też nie chce klocków lepiej by było jak by ktoś zrobił jakąś bibliotekę do gm w której poprawiłby pewne funkcje byłoby szybciej. Sorry że tak chaotycznie bo mówię o klockach i zaraz zmieniam temat w jednym zdaniu

 

Synedit + C# Highlighter, do i need to say more? Jeszcze mi powiedz, że mam spierniczyć tak jak Mark i zrobić kolorowanie na TRichEdit xD

Dzisiaj to ja robiłem przemeblowanie w swoim pokoju, czasu na kodzenie nie było :P

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Administratorzy

Teraz GM robią na Lazaurusie, tam jest SynEdit od razu jako standardowa biblioteka, więc może pójdą po rozum do głowy i będzie lepsze kolorowanie.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ja proponuję, abyście póki jeszcze prace są w początkowej fazie zamienić DirectXa na OpenGLa. Wtedy łatwiej by było przekompilować program i tworzyć gry na linuchu :D

Umm... Nie. Zależy mi na shaderach.

Kofel i reszta: Gdy pisałem ten kod byłem niewyspany, nvm ;p

 

Also:

"Z własnym językiem skryptowym podobnym do C#."

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Filar Społeczności

Aleś wymyślił wymówkę przed wytłumaczeniem, po prostu strzeliłeś głupotę i teraz zwalasz na zmęczenie. Poza tym ten kod jest póki co bardziej podobny do zwykłego c++ aniżeli c#.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...