Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Zrobiłem ten przykład kiedyś może komuś się przyda więc go tu daje.

W przykładzie po posadzeniu roślin czekamy aż dorosną, a gdy to nastąpi zbieramy je.

Informacje o sterowaniu itp po odpaleniu przykładu.

Download: https://gmclan.org/up4385_4_zboze.html

 

Edit:

Zapomniałem dodać że na wyrośnięcie zboża trzeba trochę poczekać!

 

Edit2:

Już poprawiłem buga można już zasiewać raz po razie zboże!

 

Edit3:

Wszystko jest już w kodzie no może prawie wszystko i nie ma błędu orto!

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Bo gry o oraniu pola nie są w modzie? xD

 

Przykład bez sensu, jeśli ktoś by czegoś takiego potrzebował, to sam by se zrobił, ruch nawet na klockach można zrobić w dwa razy mniejszej ilości klocków nisz jest teraz, ale i tak jest bez sensu, że jest na klockach, niby umiesz posługiwać się zmiennymi, alarmami, obsługą spritów z kodu, a nie umiesz zrobić kodu na ruch, dość dziwne i podejrzane :huh:, ale nie jest tak źle, a jeśli zamierzasz rozwijać ten przykład to może komuś się przyda, ale nie z powodu pokazania jak zrobić coś czego się nie umiało, tylko zaoszczędzić sobie roboty w pisaniu kodu, który już jest tu.

 

Moja ocena to 2/5.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...