Skocz do zawartości

Tank Mayhem


ZeroXbot

Rekomendowane odpowiedzi

Tytuł: Tank Mayhem

 

Gatunek: wyścigówka, rozwalanka

 

Opis: Tank Mayhem jak sama nazwa wskazuje to gra o "rozwałce" czołgów, ale nie tylko. Będziemy mieli także do dsypozycji wozy opancerzone (pośrednik między czołgiem, a następnym) i samochody sportowe. Akcja będzie się toczyć na duzych mapkach. Przewidziane będą cztery tryby rozgrywki:

1.Race-nie musze omawiać...

2.Mayhem-też raczej... (dla nie kapujących - rozwałka)

3.Battle-połączenie tych dwóch ww.

4.Domination-tryb, który polega na niszczeniu "baz". Takowe bazy po zniszczeniu są nasze i produkują nam punkciki decydujące o zwyciętwie. Kto ma najwięcej, wygrywa.

 

Głównie gra będzie opierać się na karierze (mapka w screenach), w której będziemy mogli uczestniczyć w zawodach takich klas jak: Junk (złom), Desert (pustynia), Metal, Elite (elita) oraz extreme. Oprócz tego będzie mozna sobie pograć "od tak" dla zabicia czasu (lub jeśli naprawde was wciągnie to właściwie też dla zabicia czasu). Proszę o dawanie jakichś pomysłów na bronie ofensywne, defensywne, może pojazdy (i przedstawienie mniej więcej parametrów) i o krytkę :)

 

Autorzy:

Programowanie:
Najprawdopodbniej ja ;)

Fabuła:
ZX

Grafika:
ZX

Muzyka:
ZX

Screeny:

BG.jpg

Mapka naszej kariery

Untitled.png

Początki jazdy i HUD (mapki nie jako tako jeszcze nie ma :P)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

bronie? Zacznij od standardu - rakiety, karabiny, granatniki. Defensywne - przede wszystkim pole magnetyczne.
Rakiety i karabinki mam już w planach. Granatniki? Coś wykombinuję, ale co do pola magnetycznego to nie jestem pewien o co Ci chodzi, bo może np. być pole "w czołgu" albo może chodzi Ci o taki bajer, co zostawia się na ziemi i przyciąga? Żeby nie było napiszę wam uzbrojenie jakie już mam w planach:

Ofensywne: Działa (tylko czołgi), Karabiny, Wyrzutnie rakiet, Miotacze ognia, Parę broni futurystycznych (laser, blaster, pulse)

Defensywne: Napalm, Klej, Kolce, Miny, i mój pomysł "B-spike" (back spike) :P wystrzeliwywany z tyłu pojazdu kolec :D

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Mam kilka pomysłów :

 

kamikadze -boom :jezor:

 

turbbo - dopalacz

 

pole siłowe - uderzenie odejmuje życie

 

pole lustrzane - odbija pociski

kamikadze - hmmm... to zbyt drastyczne, nawet jak na walkę.

turbo - ok, może zrobię nawet coś a'la nitro.

pole siłowe i lustrzane - to pierwsze według Ciebie ma odejmować życie? Sądzę, że lepiej by było jakby działało na zasadzie tymczasowej nieśmiertelności. Co do lustrzanego to nie wiem, czy bym coś takiego potrafił zrobić...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

yhym

 

może:

 

hm rocket - goni najbliższego przeciwnika

 

łopata- kopie dół i przykrywa go, takie zatrzymanie przeciwnika

 

pojazdy:

 

Błysk- szybki mały pancerz

 

terminator - wolny duży pancerz

 

qwer- mały pacerz mała szybkość

 

monster - duży pancerz i szybkość

 

medium - zrównowarzony pojazd

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Heh bajer wreście ktoś się pokusił o zrobienie drugiego "vigilante 8" z psxa.

Nie wiedziałem, że była taka gra :D

 

hm rocket - goni najbliższego przeciwnika

 

łopata- kopie dół i przykrywa go, takie zatrzymanie przeciwnika

 

pojazdy:

 

Błysk- szybki mały pancerz

 

terminator - wolny duży pancerz

 

qwer- mały pacerz mała szybkość

 

monster - duży pancerz i szybkość

 

medium - zrównowarzony pojazd

Namierzane rakiety, spróbuję. Łopata = klej (patrz mój drugi post) = odpada. Co do pojazdów to bedzie można polepszać ich opancerzenie i osiągi (w niedużym stopniu), ale wezmę je pod uwagę no i zmienię nazwy, bo te są dziwne (no może prócz terminatora i monstera)

 

EDIT: Nie powiedziałem jak idą prace... otóż pracuję nad sklepem i nieco nad grafikami do mapek. Niedługo może ujrzycie pierwszą trasę.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

W vigilante 8 były jeszcze kombosy np.

 

w dziaku obrotowym ( które zawsze było umieszczone na dachu pojazdu ) przy normalnym strzale leciał zwykły pocisk w kierunku nacelowanego przeciwnika, w tym działku można było zrobić kombosa wklepując w szybkim tempie kombinację ( prawo, lewo, hamulec, gaz, przycisk strzelenia ) wtedy działko wystrzeliwuje nie jeden pocisk a 5 na raz w postaci shotguna.

Istniała jeszcze jedna kombinacja do tego działka ( prawo, lewo, gaz, gaz , przycisk strzalu ) wtedy z lufy wylatuje zielony pocisk który nie zadaje przeciwnikowi obrażeń ale go odpycha na pokaźną odległość.

 

a np w rakiecie samonaprowadzającej było coś takiego:

normalny strzał: rakieta zostaje wystrzelona i leci do celu

kombinacja: ( gaz, gaz, gaz, przycisk strzelania ) powodowała uruchomienie rakiety ale się nie odczepiała od naszego pojazdu przez co nasz pojazd zyskuje błyskawiczne przyśpieszenie bo rakieta go napędza.

 

Były jeszcze inne bronie z kombinacjami ale nie będę ich wymieniał.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Wiecie gdzie jest kopalnia broni!!!?

 

w pocket tanks deluxe

 

a oto kilka pomysłów:

 

tommy gun - wystrzeliwuje przez 3 sekundy serie czas ładowania : 2 sek

 

minigun - to samo tylko większe obrażenia czas serii : 5 sek ładowanie 10

 

atomic bomb - duża rakieta powoli niscząca pojazdy czas ładowania 20 sek

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

dobra mam kilka pomysłów na broń:

 

rakieta zdalnie sterowana- w momencie wystrzału nasz pojazd się zatrzymuje a my kierujemy rakietą (wielkość: około 1/6 wielkości pojazdu), rakieta jest dość szybka, mało skrętliwa i oczywiście nie da się jej zatrzymać, dlatego sterowanie nią nie jest za łatwe, jednak wyrządza spore szkody.

 

broń odłamkowa- wersja jeden: wystrzeliwuje pocisk, który po uderzeniu w ścianę, lub w pojazd wybucha tworząc kilka odłamków raniących pojazdy dookoła (oczywiście główny pocisk zabiera wiele więcej HP, niż jego odłamki). wersja druga: wystrzeliwuje kilka, kilka naście odłamków o dużej możliwości rykoszetowania się od ścin, które po zetknięciu z pojazdem wybuchają.

 

działo jonowe- ma bardzo długi okres ładowania, a po wystrzeleniu tworzy linię/smugę utrzymującą się przez bardzo krótki czas, która po trafieniu w cel odrzuca go i zadaje spore obrażenia.

 

broń ogłuszająca- wystrzeliwuje kulkę energii (najlepiej niebieską :jezor:), która po zetknięciu się z celem zmniejsza jego pole widzenia, blokuje minimape, osłony zewnętrzne(które opisałem poniżej) może nawet możliwość wykorzystywania broni (przynajmniej energetycznej).

 

i systemów obronnych(w jednej chwili może być włączony tylko jeden rodzaj pola, ponieważ razem się niwelują, można też ulepszyć, lub kupić lepsze ich rodzaje, np. poziom1: 30% skuteczności, poziom2:50% skuteczności, poziom3:70% skuteczności):

 

pole siłowe- ulegają mu tylko duże, ciężkie bronie (rakiety, granaty, pociski), jednak nie jest w stanie wychwycić małych ataków (karabiny, małe odłamki).

 

pole kinetyczne- jest przeciwieństwem poprzednika skupia się na mniejszych atakach (karabiny, małe odłamki), zupełnie nie zwracając uwagi na bronie cięższego kalibru (rakiety, granaty, pociski).

 

pole elektromagnetyczne- to pole w pewnym stopniu niweluje bronie elektromagnetyczne, laserowe, ogłuszające (np. fale uderzeniowe).

 

i jak ci się podoba ^_^ ?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ok, tym razem bez cytatów.

4xUP: Widzę, że się bardzo "napaliłeś" na tą grę :D . Niestety będę musiał zrobić AI (a dla mnie to nie jest prosta sprawa, bo nigdy w życiu tego nie robiłem), bo chyba jeżdżenie w kółko nie da Ci dużej rozrywki.

3xUP: Przeczytałem o tym na wikipedii, ale nie będę tego planował w TM.

2xUP: 3 razy NIE.

UP:Rakieta zdalnie sterowana, niemiałaby sensu w "battle", bo powodowałaby za duże straty. Może będzie dostępna w pozostałych trybach. Broń odłamkowa, podoba mi się 2 wersja. Działo jonowe, tak. Broń ogłuszająca, raczej nie. Co do osłon to zobaczę.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Głównie gra będzie opierać się na karierze (mapka w screenach), w której będziemy mogli uczestniczyć w zawodach takich klas jak: Junk (złom), Desert (pustynia), Metal, Elite (elita) oraz extreme.
Kariere zaczynamy na małej wysepce (tej zielonej w kształcie zęba), jako nowy w tym sporcie. Następnie tak jak wcześniej napisałem, będziemy kolejno uczstniczyć w zawodach (każde po kilka wyścigów). Każda klasa dostarcza nam lepsze pojazdy, broń i ulepszenia. Oprócz utrudnień ze strony AI, będą oczywiście trudniejsze trasy z licznymi przeszkodami. W końcu docieramy do klasy extreme (jasno-zielona wyspa), a gdy ją wygramy przystępujemy do zawodów Ultimate Mayhem (niebieska wyspa), w której będziemy musieli zebrać wszystkie swoje umiejętności "do kupy" i pokazać kto tu rządzi.
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Myślałem nad tym i sądzę, że to na razie przerasta moje siły (chodzi mi tu o lakier, naklejki itp.). Oczywiście będę się starał , by moja gra nie nudziła, a nawet zachęcała do dalszego grania, ale co z tego wyjdzie zobaczymy. Jestem pewien, że nawet po wydaniu pełnej wersji, byłaby masa rzeczy do poprawiania (chociażby same bugi). Pewnie zmieni sie także grafika, bo czołg, który widzicie na screenie w pierwszym poście jest już trzecia jego wersją (zarazem największą) i zastanawiam sie, czy by tu go jeszcze bardziej powiększyć. Pozatym dzieki wszystkim za zainteresowanie moim projektem, bo sam nie wiele bym wymyślił. :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...