Skocz do zawartości

Wiedźmin: Klątwa Erengardu


Nirvan

Rekomendowane odpowiedzi

  • Odpowiedzi 88
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Top użytkownicy w tym temacie

W sumie mógłbym się znowu przyczepić do poziomu aktorstwa, ale wiem że domowymi sposobami i bez doświadczonych ludzi nie da się tego zrobić na poziomie komercyjnych gier, poza tym doceniam fakt że w ogóle pofatygowałeś się żeby nagrać te dialogi :). Zastanawiam się tylko ile ta gra będzie przez to zajmować :P. Muzyka może i nie zapadnie nikomu w pamięć ale bardzo dobrze podkreśla atmosferę gry, i o to chodzi :). Ogólnie projekt mi się bardzo podoba i z niecierpliwością czekam na jakąkolwiek grywalną wersję :).

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

może dam dzisiaj wersję testową , z treningiem w kaer morchen i 1 misje w lesie Caravisty ...

Ile zajmować będzie to nie bardzo mnie obchodzi , bardziej martwią mnie wymagania sprzętowe ... Te dźwięki lektora spowolnią ją gdzieś o 5 - 14ram(malutko) , narazie mam nagrane wszystkie podkłady potrzebne do wersji testowej i zajmują razem 8 mb :P

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dobra , to jutro dam wam tę wersję testową .

Dłużej by to trwało jakbym zbyt mocno dopieszczał próbę ostrza , ale w wersji testowej będzie ona

krótka i jeszcze nie będę zminiał systemu walki bo mam pomysł by ją troszkę urozmaicić ...

 

(spakowana wersja będzie ważyła od 20 do 25 mb bo już sprawdzałem ile teraz waży i było 21 mb :P )

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nie , nie będę jej dłużej robił w 2D , dodałem 6 nowych animacji o niskich rozmiarach (jedna 40 kb) a alikacja już zziera 50 więcej ramu .

Razem dla 2 obiektów z otoczeniem wszystko zziera 450 ramu .

 

Będę robił to w ultimate 3d ale muszę znaleść dobre tutoriale(najlepiej po polsku ale mogą być też eng).

 

Nie wiem czy dodańczać wam tę wersję testową ...

Mogę dać source , ale było robione strasznie dziwnie .

 

(albo może jeszcze pierwszą część o moim wiedźminie jeszcze zrobie w 2D...).

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dobrze, że postanowiłeś robić grę w 3d teraz o wiele lepiej wygląda nie mogę doczekać się tej gry :) Kiedy wyjdzie demko albo pełna ?

Nie tak prędko , testowa pierwsza wersja może za miesiąc . :P

 

Jak tak prosicie to dam zaraz tę wersję w 2D , ale są tam tam tylko 3 zadania w kaer morchen .

Przysłać ? (mogę się szisiaj nie wyrobić z uploadem więc będzie na Esnips)

 

Mimek , ale to było odświeżenie tematu , jak bym znowu po edytowaniu wysłał to nikt by nie wiedział zę jest coś nowego napisane w temacie ...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

http://www.gamedev.pl/screens.php?x=view&id=3160

Twoje grafiki są genialne. Wszystko jest tak wspaniale powykręcane i dotknięte niewyobrażalnym szaleństwem, nie wiem jak Ty to robisz ale wydaje mi się, jakby wszystko pokryte było cieniutką warstwą śluzu istot których jeszcze nie poznaliśmy. Gdyby nie w miarę normalne niebo, powiedziałbym, że widziałeś i potrafiłeś oddać w grafice, czeluście piekielne.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

ostatnia wersja w 2D : http://www.esnips.com/doc/4db0f036-aa92-44...Witcher-COE-old

 

Na tej wersji jestesmy na treningu w Kaer Morchen .

 

Sterowanie :

 

strzalki + shift - skok z rozbiegu

shift - chwytanie krawędzi

shift - pierwszy atak sekfencji a potem strzalkami

strzalka w jakimś kierunku + góra/dół - turlanie się/salto i wtedy nadusić shift to zrobi dodatkowy atak .

ctrl - użycie znaku

1-4 - znaki aard,quen,igni,yrden

enter - rozmowa (czasami nie działa ale w końcu zadziała)

R - powrót do kaer morchen

 

mówcie jeszcze czy wam działa płynnie czy nie ...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 3 miesiące temu...

Odświerzenie . :D

 

Tak dla info :

 

Jeśli GM8 będzie zzierał mniej ramu od wczytywania animacji w BMP to będę robił dalej tę grę .

Tym bardziej ze znalazłem mały sposob na kontakt z Sapkowskim .

Czemu jest możliwość przerwania pracy nad Kronikami Równowagi ?

Bo jeśli wiedźmin się uda i go wydam to będzie kasa na programistę do Kronik ...

 

Teraz w gierce będzie sporo zmian , jeśli chcecie posłuchać to przynajmniej odpiszcie ... :jezor:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Filar Społeczności

Wyłapałem literówki w rodzaju "pruby", no i dubbing niepotrzebny - nieprofesjonalny i psuje cały klimat. Myślę że możesz go sobie spokojnie odpuścić. W miarę udane animacje i fajna grafika. Przede wszystkim wszystko w jednym, fajnym stylu. Gra już teraz wygląda na bardzo zaawansowaną i mam nadzieję że jej nie odpuścisz. Ale mów co tam masz zamiar nowego dać. :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Będę robił od nowa animacje , inne modele postaci , no i gra będzie nawet przed Vesemirem , wcielimy się w nowego wiedźmina (to chyba będzie Kruk , ten którego sarkofag znaleść można w gierce CD projektu , muszę się ich spytać o pozwolenie) , fabuła jak była za wiele się nie zmieni i gra rozpocznie się w szkole kota , bo niby istaniały 3 szkoły : wilka , gryfa , kota .

Możliwe że Maestro Rage zrobi muzykę na potrzeby projektu , ale to dopiero jak będę coś miał .

A i może już odryli gdzieś sposob na oszczędne wczytywanie długich animacji w gifie , albo jeszcze tych z alphy GM8

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

jak dla mnie najlepiej jakbys zrobil że glowna bohaterką jest Ciri, w końcu ona też jest wiedźminką, orginalnie będzie i najciekawiej bo pod koniec to ona miala najkonkretniejsze przygody/możliwości ze wszystkich :Dno chyab ze jak piszesz nowy wiedzmin i zupelnie inna historia. ogolnie to trzymam kciuki za tą gre

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

No tak , historia Ciri naprawde jest ciekawa , niemniej od Geralta , ale wole nie mieszac fabule bo mam juz 70 % zrobione , no i przecie pod koniec Ciri zostala w swiecie normalnym bez potworow , jechala do Króla Artura chyba , nie ? :jezor:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

ERROR in

action number 1

of Step Event

for object motion_blur_large:

 

Trying to use non-existing surface.

Tylko mi się to pokazuje??

I czemu na filmikach wiedźmin nie jest białowłosy?? To jest przecież najważniejsza część jego aparycji

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

I czemu na filmikach wiedźmin nie jest białowłosy?? To jest przecież najważniejsza część jego aparycji

 

Ech... Nie znasz się ...

Po primo - to nie jest Geralt .

Secundo - wiedźmini mieli normalne włosy ,

poza Geraltem który nie do końca został zmutowany na wiedźmina ,

przy okazji stracił pigment koloru włosów .

 

Zastanawiam się , jak ty robisz tą piękną grafikę :D

 

To jest właśnie jeszcze kiepska grafika . Ładną postaram się zrobić do następnego projektu strategi platformowej .

Odpowiedzi , czy będę mogł zrobić tą grę z pozwoleniem od autora raczej nie dostanę.

Zrobie przez wakację tę strategię platformową , aby uzyskać finanse na programistę do kronik .

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...