Skocz do zawartości

Dimer


Dawidds

Ankieta  

16 użytkowników zagłosowało

  1. 1. W ilu FPS'ach powinna działać gra (czyli co wolisz: 60FPS-płynnośc ruchu bohatera; 30FPS-mniejsze wymagania gry) ?

    • 60FPS
      12
    • 30FPS
      4
  2. 2. Ile powino być wyświetlanych najepszych wyników dla danego levelu (online) ?

    • 3
      0
    • 10
      8
    • 20
      1
    • 50
      1
    • 100
      2


Rekomendowane odpowiedzi

Tytuł: Dimer

Gatunek: zręcznościowa/platformówka

Opis: A taka se gierka, pisana w sumie dla rozluźnienia :P . Chodzimy ziomkiem, który posiada umiejętność podwójnego skoku. Umie także odbijać się od ścian. Za każdy level będzie liczony czas, można będzie zdobywać... medale :D . Trzeba będzie odszukiwać tajne przejścia, aby znajdować bonusy (odpowiednia liczba bonusów - sekretny level (kilka sekretnych leveli)).

Autorzy:

Programowanie:
Dawidds,
Eddy's platform engine

Grafika:
KubaGM, Dawidds
//Niektóre grafiki tymczasowe

Muzyka:
Na razie brak...

Screeny:

Przewidywana data dema: 15 października //Oczywiście takie jako-takie demo ;P Chyba także edytor leveli...

Pozostało do zrobienia:

1. Przeciwnicy - czekam na pomysły :)

2. Wyniki online - dla każdego levelu

3. Edytor leveli

4. Sekrety (będą ukryte przejścia, niewidzialne bloki, no i po prostu miejsca, do których ciężko się dostać, z różnych względów)

5. Tutorial - wyjaśnienie działania wszystkich przeciwników

Temat piszę głównie po to, abyście dali mi pomysły na przeciwników. Na razie mam:

1. Zwykły gościu chodzący po platformie. Jak na niego naskoczę, to ginie.

2. Lasery [na screenie]

3. Rakiety [na screenie]

4. Latarnie ( :P ) - jak skoczę po ich lewej/prawej stronie, to "rzucają" się na mnie. [na screenie]

5. Bushe ( :P ) - jak jestem pod nimi to lecą w dół. Później wracają powoli do pierwotnej pozycji

 

Czekam na dalsze propozycje dotyczące gry :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Może być ciekawa gra (choć nie widzę czegoś oryginalnego :P), ale mam pytanie... ile jest obiektów w roomie? :P Bo widzę że plansze są spore, a i platform dużo... - więc się pytam. W najgorszym przypadku wszystkie platformy są obiektami, więc jeśli już tak jest... to lepiej nie odpowiadaj. :P

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Wydajność kuleje, to prawda :P

 

Niby mam dezaktywację instancji, ale to w sumie niewiele daje. Myślałem trochę, czy by nie zrobić takiego bajeru, że jak mam powiedzmy 4 ułożone koło siebie takie same obiekty, to gra je automatycznie łączy w jeden. Albo te kocki, których nie da się dotknąć byłyby osobnym obiektem. I przy starcie gry (levela) zapisywałyby się do jakieś tablicy, i były po prostu malowane przez jeden obiekt.

Ale chyba będę musiał ustawić max fps na 30, a nie 60. Bo u mnie na komputerze, na niezbyt skomplikowanych levelach gra wyrabia zaledwie 150-110 FPS :|

Choć z drugiej strony, chyba po to jest ta rypana dezaktywacja instancji, żeby ilość obiektów nie była różnicą. Prawda...? O, dam ankietę :P

 

Co do połączenia Jumpera i N: Z N masz rację, pomysły na przeciwników podrypałem. Ale Jumpera nie znałem, jak miałem pomysł na tą grę :P

 

Swoją drogą to to był mój pierwszy "poważny" projekt. Ale jak postanowiłem ją kontynuować, i zobaczyłem kod, to... :P Stwierdziłem, że szybciej będzie, jak napisze ją prawie od nowa.

 

OK, możecie dawać pomysły na cokolwiek, najlepiej na przeciwników :P

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...