Skocz do zawartości

Jaki kompilator polecacie ?


Wiedzmak2

Rekomendowane odpowiedzi

  • Filar Społeczności

Ja wiem, że Java była wzorem dla tworzenia C#, ale co z tego? Trudno żeby nowszy język był gorszy od starszego. :P Poza tym w .NET nie jestem ograniczony do jednego języka. C++, C#, Visual Basic, IronPython, J#, Jscript, .itp., itd. :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Odpowiedzi 67
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Top użytkownicy w tym temacie

Nie no to już mnie rozbiło...

 

Przykro mi, ale nie masz racji...

 

Co do najwydajniejszego: Bez większej dyskusji właśnie VC++.

 

Takim marginesem: A mnie się bardziej podoba interfejs Visual Studio niż Dev'a Jakoś taki bardziej.... ja wiem.... instynktowny? Mimo, że z deczka bardziej skomplikowany...

 

Ja rozumiem mój błąd.. przyznałem się.. żałuje.. no ale przejawianie skrajnego debilizmu to już inna sprawa.. Czemu takie coś nie jest tępione? Mój drogi kilka postów wyżej własnie przynałem, że się pomyliłem więc...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Oczywiście.. Ja bym miał jeszcze taki postulat.. Czy nie można by było jakoś bardziej zająć się działem programowania na GMC... Ciągle powstające głupie tematy.. a można by było zrobić z tego na prawdę fajny i odpowiadający na trudne pytania dział.. Dołożyć jakiej kursy.. krótkie tutki.. No i oddzielną osobę do tego.. Kogoś kto nie robi takich głupich błędów jak ja a zna się na rzeczy :P

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Filar Społeczności

W takiej formie gmclanu jak teraz nie może być więcej o językach programowania, bo zrobi się totalny bajzel. Trzeba naprawdę nowego porządnego cms'a opartego najlepiej o autorski framework (który planuję kiedyś napisać).

 

gmclan.org powinien stać się portalem informatycznym w którego skład powinny wchodzić wortale:

- gamemaker (dostęp poprzez gm.gmclan.org / gamemaker.pl )

- języki programowania ( cpp.gmclan.org, php.gmclan.org, dotnet.gmclan.org )

- serwis o grach indie ( gry.gmclan.org / games.gmclan.org / indie.gmclan.org )

- serwis ogólnie o grach komputerów lub coś jak yoyogames

- serwis o gear studio ( gs.gmclan.org / gear-studio.com ) :]

- totalnie offtopowym serwisem o WSZYSTKIM :D ( valhalla.gmclan.org )

 

I teraz każdy podserwis byłby z jednej strony niezależny, z drugiej funkcjonował jako część większej całości (wspólna baza danych użytkowników itd. odnośniki do serwisów na stronie głównej gmclan.org)

 

No i dzięki valhalla.gmclan.org skónczyłyby się kłopoty z syfieniem tematyki serwisu, bo byłby wydzielony od tego podserwis.

 

Niestety na takie coś aktualnie brakuje czasu oraz ludzi, redaktorów, będących w stanie pomóc. A przypominam, że do biznesu to aktualnie dopłacam, więc żadnych profitów nie będzie.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

W takiej formie gmclanu jak teraz nie może być więcej o językach programowania, bo zrobi się totalny bajzel. Trzeba naprawdę nowego porządnego cms'a opartego najlepiej o autorski framework (który planuję kiedyś napisać).

 

gmclan.org powinien stać się portalem informatycznym w którego skład powinny wchodzić wortale:

- gamemaker (dostęp poprzez gm.gmclan.org / gamemaker.pl )

- języki programowania ( cpp.gmclan.org, php.gmclan.org, dotnet.gmclan.org )

- serwisem o grach indie ( gry.gmclan.org / games.gmclan.org / indie.gmclan.org )

- serwisem ogólnie o grach komputerów lub coś jak yoyogames

- serwisem o gear studio ( gs.gmclan.org / gear-studio.com )

- totalnie offtopowym serwisem o WSZYSTKIM biggrin.gif ( valhalla.gmclan.org )

 

I teraz każdy podserwis byłby z jednej strony niezależny, z drugiej funkcjonował jako część większej całości (wspólna baza danych użytkowników itd.)

 

I dzięki valhalla.gmclan.org skónczyłyby się kłopoty z syfieniem tematyki serwisu, bo byłby wydzielony od tego podserwis.

No to dajesz, Ranmuś B)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 1 miesiąc temu...

Visual. Dev jest krótko mówiąc przestarzały, a jak chcesz uniknąć produktu Microsoftu, chociażby z powodu sprawdzania legalności systemu, to wtedy polecam Code::Blocks, wciąż rozwijane IDE podobne do Dev-C++ i do tego wg znawców lepsze od niego, ja się na tym nie znam zbyt ;p .

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Mam pytanko. No to w końcu co lepsze visual c++ czy dev-c++ ?

Nie było mowy o tym czy dev czy visual.. Chodziło o to, że dla początkujących według mnie lepszym wyborem jest dev.. Co to "lepszosci" to Visual jest o niebo lepszy i jeśli znasz już podstawy warto z nim pracować.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

W takiej formie gmclanu jak teraz nie może być więcej o językach programowania, bo zrobi się totalny bajzel. Trzeba naprawdę nowego porządnego cms'a opartego najlepiej o autorski framework (który planuję kiedyś napisać).

 

gmclan.org powinien stać się portalem informatycznym w którego skład powinny wchodzić wortale:

- gamemaker (dostęp poprzez gm.gmclan.org / gamemaker.pl )

- języki programowania ( cpp.gmclan.org, php.gmclan.org, dotnet.gmclan.org )

- serwis o grach indie ( gry.gmclan.org / games.gmclan.org / indie.gmclan.org )

- serwis ogólnie o grach komputerów lub coś jak yoyogames

- serwis o gear studio ( gs.gmclan.org / gear-studio.com ) :]

- totalnie offtopowym serwisem o WSZYSTKIM :D ( valhalla.gmclan.org )

 

I teraz każdy podserwis byłby z jednej strony niezależny, z drugiej funkcjonował jako część większej całości (wspólna baza danych użytkowników itd. odnośniki do serwisów na stronie głównej gmclan.org)

 

No i dzięki valhalla.gmclan.org skónczyłyby się kłopoty z syfieniem tematyki serwisu, bo byłby wydzielony od tego podserwis.

 

Niestety na takie coś aktualnie brakuje czasu oraz ludzi, redaktorów, będących w stanie pomóc. A przypominam, że do biznesu to aktualnie dopłacam, więc żadnych profitów nie będzie.

 

Ranma, to jak z tym pomysłem? ;x

Siła GM'a słabnie... ;F

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ja na początek polecam Dev-Cpp (wręcz instynktowny interface), a potem

przerzucić się na Code::Blocks ... ;D

 

Jednym z większych minusów Deva jest brak możliwości pisania w DirectX.

Dev potrzebuje specjalnych plików. Z tego co wiem, pliki DirectXa pod Dev'a

są tylko do wersji 8 (DirectX).

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Filar Społeczności
Ja na początek polecam Dev-Cpp (wręcz instynktowny interface), a potem

przerzucić się na Code::Blocks ... ;D

A co mu to da, że najpierw pouczy się programować na gorszym IDE, a potem będzie musiał przerzucić się na lepsze i zerwać ze starymi przyzwyczajeniami, które zmarnują mu czas?
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

@up(Will):

 

Oo... xD

W każdym razie w Devie zazwyczaj jest z tym więcej zabawy.

 

EDIT:

 

@Ranmus:

 

Moim zdaniem z Devem łatwiej jest zacząć... ;f

Sam go używam do pisania aplikacji w WinApi i pisania dlla... ;)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...