Skocz do zawartości
PsichiX

Soulland Sybille

Rekomendowane odpowiedzi

Tytuł: Soulland: Sybille

 

Gatunek: MMO action/rpg

 

Opis: Nie moge zdradzać zbyt dużo o fabule, więc będzie to mocno okrojony opis względem rozbudowanej fabuły która myślę będzie atutem gry.

Dawno, dawno temu, na planecie zwanej Ziemia, żyła cywilizacja... Zaczyna sie jak bajka, heh, to inaczej: Soulland to dziedzictwo pracywilizacji ziemskiej, to planeta Ziemia (tak, nasza wlasna Ziemia), lecz opisująca historię z zupełnie innej perspektywy, jak jeden mały wypadek ukazał przyszłość Ziemi która potoczyła się innym torem niż znamy ją dziś. Za czasów wielkiej atlantydy spokojna cywilizacja żyła nie bojąc się o zagładę swojego kraju będącego w posiadaniu nowoczesnej technologii, jaką podarowali im przybysze z gwiazd. Jednak wszystko co się narodzi, kiedyś musi umrzeć, tak też było z mieszkańcami ówczesnej Ziemi. Atlantydzi nie dostrzegli nadchodzącego niebezpieczeństwa jakim była fala szczątków powstałych w wyniku zniszczenia jedynego księżyca Marsa, pedzacych na drodze Ziemi. Na tym księżycu stacjonowała baza innej wielkiej pozaziemskiej cywilizacji, która spowodowała wybuch tego księżyca, kilkanastu statkom udało się uciec tuż przed wybuchem, zmierzając ku schronieniu na naszej Ziemi, jednak tylko jeden przetrwał drogę, reszta została zniszczona przez szczątki księżyca. Przetrwał drogę, lądowania niestety nie, uderzył we wschodnią część Atlantydy, fala uderzeniowa spowodowała powolne zatopienie wyspy, zaś meteoryty wyginięcie większości reszty ludzi. Kilkaset Atlantydów jak i kilku Przybyszów zdążyło uratować się i udało się na najbliższy ląd. Uderzenie statku spowodowało ruchy tektoniczne, w wyniku których planeta zmieniła swój wygląd, uformowało się 6 kontynentów w dość krótkim czasie kilkunastu tygodni. Obie ocalałe cywilizacje zaczęły wędrówkę, z czego Atlantydzi zbudowali Wielkie Miasto. Od tąd Ziemię nazywali Soulland a siebie Soullandami, potomkami Atlantydów. Stworzyli nową historię, a o starej Ziemi postanowili zapomnieć. W kilka tygodni jednak większość Przybyszów zginęła w wyniku chorób wirusowych, nie byli dostosowani do warunków panujących na Ziemi, jeden z nich rozpoczą samodzielną podróż w poszukiwaniu szczątków księżyca, zawierały one rudę wysoce elektromagnetycznieenergetycznych kryształów będących źródłem energii w technologii tych istot. Po odnalezieniu wykonał z rudy kryształy, wzbogacone stopem Ziemskich pierwiastków. Miały one moc oddziaływania na otoczenie, zwłaszcza jeden kryształ, wzmacniał on siłę umysłu, Przybysz zachował go dla siebie, przy jego pomocy przemierzył świat i odnalazł miejsce które nazwał Miastem Niebios, po drugiej stronie globu w głębi ziemi zbudował Miasto Podziemi. Uznał że światem musi panować porządek i wybrał dwóch ludzi, każdemu podarował kamień, jednemu Kamień Światła i wysłał do Miasta Niebios, drugiemu Kamień Ciemności i odesłał do Miasta Podziemi, obu nakazał panować zarówno nad swoimi miastami jak i nad całym Soullandem, gdyż przeczuwał że Wielkie Miasto zniszczy pozostała ludzkość Ziemi. Wkrótce stało się co zapowiedział - ci Ziemianie którzy nie byli z narodu Atlantydów wyszli z ukrycia i zapragneli zniszczyć Soulland i Wielkie Miasto. Wojna spowodowała wysiedlenie i wędrówkę ludu Soullandów na inne ziemie, te, które wskazał im Przybysz, wędrówka trwała dziesiątki lat, przez co nowe pokolenia nie pamiętały już Wielkiego Miasta, nazwanego teraz Zaginionym Miastem, czy inaczej Sybille. Wszystko po to by Soullandzi nie próbowali go odnalesc i znów przystąpić do walki z rdzennymi Ziemianami. Po dotarciu do tego miejsca zbudowali tam miasto Sythia. Ziemianie dowiedzieli się że Soullandzi przetrwali i postanowili odnalesć ich i zniszczyć, by zapanowała nowa Ziemia. W tym celu Przybysz stworzył i ukrył w Mieście Niebios Ośrodki Zdarzeń (budowle, którą każdy z 6 Tytanów będzie mógł odkryć i uaktywnić. same zdarzenia pozostają tajemnicą, lecz mają one zakres globalny) oraz obiecał podarować pozostałe 6 Kamieni Żywiołów dla 6 najlepszych mieszkańców Sythii, tych, którzy będą bronić swego ludu, jak i całego Soullandu. Nasz udział w świecie Soullanda zaczyna się właśnie od momentu gdy Przybysz proponuje 6 kamieni dla 6 najsilniejszych Soullandów. Naszym zadaniem jest doskonalić swoją duszę i ciało, gdyż z dnia na dzień miasto będzie próbowało atakować coraz więcej i coraz sielniejszych Ziemian.

 

A tak dla większej szczegółowości:

* Każdy z Tytanów będzie miał całkowitą kontrolę nad jednym z 6 żywiołów (ogień, woda, ziemia, wiatr, błyskawice, lód).

* Każdy z Bogów ma władzę nad duszami umarłych ludzi i wysyłania ich do miast Niebios lub Podziemi zależnie jak przebiegało ich życie lub pozostawienie ich dusz na ziemi (system złych i dobrych uczynków).

* Dla ludzi nie będzie nieśmiertelności - każdy rodzi się jako dziecko, a umiera jako starzec, po śmierci jego dusza trafia pod osąd Bogów, a po odsiedzeniu tam swojego czasu trafia spowrotem na ziemię jako nowy człowiek. Czyli w skrócie reinkarnacja. Tylko ci którzy posiadają któryś z kryształów są nieśmiertelni.

* Każdy człowiek może starać się o zajęcie miejsca któregoś z władających Tytanów, wystarczy że weźmie udział w walce z danym Tytanem i go pokona. Wygrany zyskuje Kamień, zaś przegrany traci wszystko.

* Bogowie mieszkają w światyniach w Mieście Niebios, do którego nie mają dostępu zwykli ludzie, a w Ogrodzie Niebios mogą odnaleść Ośrodki Zdarzeń, po uruchomieniu których wywołują zdarzenie globalne zależne od tego jaka to budowla.

* Ludzie (a raczej ich dusze) będące w czyśćcu (pozostające na ziemi) będą mogły opanowywać ciała ludzi słabszych od nich (czyli opętanie; do tego dojdą egzorcyzmy :D )

 

To tylko część tego co oferuje Soulland, resztę poznacie na beta-testach ;D

 

Autorzy:

Programowanie:
PsichiX

Fabuła:
Native Studio

Grafika:
KubaGM (gra); copoconaco (silnik)

Muzyka:
Jakim

Screeny/Film:

 

Treść archiwalna:

Witam. Pewnie zdziwi Was, że to ja daję ten filmik, a nie główny autor gry. Już się tłumaczę: Otóż do niedawna było wiadomo, że niejaki PabloooGM robi grę online, ale ta gra zdecydowanie potrzebowała porządnego silnika, a XenoN Core potrzebował konkretnej reklamy, tak więc po dostarczeniu podstawowych materialów przez PabloooGM, weszliśmy w spółpracę i postanowiliśmy razem stworzyć dobrą grę online. Póki co mówicie, że on nie robi nic, no i tu sie mylicie, bo silnik zostal dostosowany do jego bazy gry, którą on będzie kontynuował dalej przy mojej dalszej już skromnej pomocy.

Co prawda, trailer pokazuje mało, bo to początki prac nad grą, ale widać, że naszym zamierzeniem jest by gra stała na wysokim poziomie.

Co do samej gry, to fabuła została ściśle określona, reszta jest w toku, ale na więcej informacji trzeba będzie poczekać, bo nie chcemy zapeszać, by nie skończyło się jak z Almorą I :)

 

No to koniec treści czytanej, czas na treść wizualną, voila:

Download: Soulland: Sybille - Trailer

YouTube:

 

Oczekuję dużej ilości komentarzy ;)

 

Aktualnie w projekcie biorą udział:

PsichiX - programista silnika, współprogramista gry, współautor fabuły

PabloooGM - współprogramista gry, leveldesigner, współautor fabuły

KubaGM - grafik gry, współautor fabuły

copoconaco - zacny grafik silnika

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na innych stronach

Nadal nie rozumiem sensu współpracy z Pableeeem xD. Nie wolałbyś z kimś bardziej doświadczonym? =)

 

I nazwa brzmi nieco hmm... podobnie do chaosLAND? :P

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na innych stronach
Nadal nie rozumiem sensu współpracy z Pableeeem xD. Nie wolałbyś z kimś bardziej doświadczonym? =)

 

I nazwa brzmi nieco hmm... podobnie do chaosLAND? :P

Nazwa nawet podobna racja :)

Co do trailera no to już mowilem na gg xD

Pozdrawiam

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na innych stronach

Whoah, dobrze się zapowiada :) Ale dodajcie bohaterowi ręce bo to głupio wygląda :D Przypomina mi chrono sworda tym polem ochronnym :)

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na innych stronach

Eh... jak zwykle zapomnieli o mnie... <_< ... jestem grafikiem w tej grze, więc robią ją 3 osoby.. odnoszę wrażenie że jestem dyskryminowany... wkurza mnie to :angry: .

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na innych stronach
biggrin.gif Przypomina mi chrono sworda tym polem ochronnym smile.gif

Właśnie, co z nim? ;(

 

@up: no właśnie. przecież ta piękna grafika to z ręki Kuby =P

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na innych stronach

Yoda: Do wyboru było: Sythia lub Soulland, więc jasne od razu co wybrać. Poza tym Soulland odnosi się w dużej mierze do fabuły.

Nadal nie rozumiem sensu współpracy z Pableeeem xD. Nie wolałbyś z kimś bardziej doświadczonym? =)

I masz - bo nikt taki tego nie chciał. A ja staram sie pomoc kazdemu kto o taka pomoc prosi ;)

 

hm, czemu bohater gry jest weteranem wojny Wietnamskiej i nie ma rąk?

Bo aktualnie trwa doskonalenie animacji szkieletowej.

 

PS. Przepraszam ze nie dopisalem, grafikiem jest KubaGM (grafik gry) oraz copoconaco (grafik silnika) - z pospiechu Was chlopaki nie dodalem, nie zlosccie sie ;P

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na innych stronach

filmik też widziałem jako 1 a co do współpracy to poracha bo psichix potrafi dużo jak nie więcej a pabloo nic chyba to współpraca jakby ogiera z ślepą szkapą,ogier idzie do przodu a szkapa wszystko zwalnia,psichix mógł ze mną coś zrobić hehe

 

no a efekty dobre

 

edit:

aha ps ten cały pablo to chyba u każdego o grafikę żebrze więc co on robi,może okładkę gry albo plakat?

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na innych stronach
filmik też widziałem jako 1 a co do współpracy to poracha bo psichix potrafi dużo jak nie więcej a pabloo nic chyba to współpraca jakby ogiera z ślepą szkapą,ogier idzie do przodu a szkapa wszystko zwalnia,psichix mógł ze mną coś zrobić hehe

Nom, niestety muszę się zgodzić =P

 

Kurde, głupio wyszło z tymi nazwami ;/

 

@up: omg, a teraz przeczytaj 100 razy pierwszy post.

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na innych stronach
edit:

aha ps ten cały pablo to chyba u każdego o grafikę żebrze więc co on robi,może okładkę gry albo plakat?

Widze, że czytać się nie potrafi brawo

 

SLy różnica gustu :jezor:

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na innych stronach
Póki co mówicie, że on nie robi nic, no i tu sie mylicie, bo silnik zostal dostosowany do jego bazy gry, którą on będzie kontynuował dalej przy mojej dalszej już skromnej pomocy.

Hmmm czyli co dokładnie robił :mellow: ? Układał levele i dodawał itemy? :P

 

No bo sorry, najcięższa rzecz czyli silnik Online na pewno ty napisałeś calutki, EcoSystem też... Hm animacja szkieletowa jest "udoskonalana" - to mi śmierdzi kolejnym PsichiXowym silnikiem :hitler:

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na innych stronach
Nie pytałeś =P

Wiesz, jakbym sie mial kazdego pytac o to czy mu pomoc to.. wiesz co ;P A tak to nikomu sie nie narzucam, kto prosi, temu Bog da :)

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na innych stronach

Obejrzałem trailerek i niezły... :]

Też myślę że tytuł jest bardzo bliski "chaosland'owi" chociaż... yoda, nie martw sie, albo nawet się ciesz... gdy gra stanie się popularną możliwe że ujrzy światło dzienne... na przykład, ktoś źle usłyszy.. :jezor:

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na innych stronach

Damn, co to za syberyjskie palmy, które przeskakują tak cholernie, że przeszkadza to w grze, hipnoza =D

Ale gra ładna, tylko te ręce... :sp_ike:

W ogóle nie podobają mi sie przeciwnicy. Bohater - żołnierz wieku XX, przeciwnicy - magowie ze zbroją z magicznymi mieczami.

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na innych stronach
W ogóle nie podobają mi sie przeciwnicy. Bohater - żołnierz wieku XX, przeciwnicy - magowie ze zbroją z magicznymi mieczami.

Tak sie składa, że ten "zolnierz XX wieku" jest bogiem, ale wyglad taki, bo tego fabula wymaga niestety..

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na innych stronach

@UP: Tak, jesteś najlepszy.

Na końcu traileru jest błąd. Pisze się coming a nie comming ;p

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na innych stronach
Na końcu traileru jest błąd. Pisze się coming a nie comming ;p

Angol nie jest moja najlepsza strona xD

A dlaczego w czasie tego używania czarów to gdzieś drzewa se "poszły"? O.o

Taki efekt wymuszony, cos na wzor psychokinezy ;P

Hm animacja szkieletowa jest "udoskonalana" - to mi śmierdzi kolejnym PsichiXowym silnikiem

A zebys sie nie zdziwil :P clothwave i inne - wszystko dzieki XenoN'owi ^^

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się tutaj.

Zaloguj się tutaj

  • Przeglądający   0 użytkowników

    Brak zarejestrowanych użytkowników, przeglądających tę stronę.

×