Skocz do zawartości

propaganja

Użytkownicy
  • Zawartość

    3509
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

Reputacja

3 Neutralny

O propaganja

  • Tytuł
    zawodowy rozkminiacz
  • Urodziny 07/25/87

Contact Methods

  • Website URL
    http://www.google.com

Previous Fields

  • Team
    Zielone przymierze w atmosferze
  • Nagrody
    Najlepszy Film (CA 2014) Najlepszy Film (CA 2013) Najlepsza Gra (Tymony 2008)

Profile Fields

  • Skąd
    nie pytaj...
  • Płeć
    Male
  • Interests
    Ja po prostu lubie zap******ć

Ostatnie wizyty

35749 wyświetleń profilu
  1. Obrońcy Głogowa, odcinek 1

    dzięki! odcinek 5:
  2. Obrońcy Głogowa, odcinek 1

    Odcinek 4:
  3. Obrońcy Głogowa, odcinek 1

  4. Obrońcy Głogowa, odcinek 1

    ODcinek 2:
  5. Obrońcy Głogowa, odcinek 1

    Celowałem w tak zwany humor bardziej wyrafinowany, ale znalazło się miejsce i na "kupsko" i na drobne złośliwości. Więc 30 lat to też pewnie mało
  6. "Obrońc Głogowa" film pełnometrażowy

    Film trzeci, ale pełen metraż drugi (choć mówiąc szczerze mam jeszcze jeden niepublikowany krótki metraż na dysku, czekający na lepsze czasy). Pierwszy odcinek Obrońców:
  7. Zapraszam do oglądania:
  8. "Obrońc Głogowa" film pełnometrażowy

    Najnowszy zwiastun, jeszcze ciepły:
  9. Patronite

    Chciał nie chciał, musiałem założyć Patronite. Film Obrońcy Głogowa niemal skończony, ale ciągle brakuje paru tysięcy na sfinalizowanie projektu. Oprócz tego na horyzoncie majaczy kolejny film (o latach 1918-1921) - ale o tym więcej niebawem. Jeśli ktoś chciałby wesprzeć produkcję filmów o Polskiej historii zapraszam tutaj: https://patronite.pl/amorpatriae Jeśli ktoś chciałby pomóc w mniej wymierny ale równie ważny sposób prosze o udostępnianie gdzie się da. Tutaj zwiastun produkcji:
  10. Galeria Grafik

    bardziej pracochłonny plakat filmu: i dwa stosunkowo szybkie portrety:
  11. Koszmar Sarmaty

    z tripem to jest długa historia, w wielkim skrócie to się w czasie produkcji Tripa nawróciłem, przez co nie bardzo mogłem i chciałem później brnąć w fabułę nawiązującą w dziwny, opaczny sposób do Biblii, i zacząłem nawet tą fabułę zmieniać..ale generalnie etap produkcji tak zaawansowany (w końcu cztery lata produkcji) że nie było już sensu. Potem wciągnęły mnie już filmy. A filmy poznikały bo mi sie po "Ludobójstwie" ukrainiec wkradł na konto youtube i kasował jak leci.
  12. Koszmar Sarmaty

    a to oczywiste i jasne że postarania i pracy trzeba, pytanie czy kwestia warta zachodu :) powiedzmy że "badam rynek" jak narazie, po tripie mam taką traumę że nie wiem czy kiedykolwiek wrócę do robienia gier na pełen etat i na pełnym zaangażowaniu, w filmach czuję się dobrze, namalowanie pełnego metrażu nie wydaje mi się niczym ponad siły, wręcz wydaje się czymś miłym prostym i przyjemnym w porównaniu do tego z czym mierzyłem się dawniej, ponadto daje mi to jakąś radość i uciechę z robienia czegoś w większym lub mniejszym stopniu ważnego, a gra.. fajnie jak komuś godzinkę radości sprawi, i chwilowo tyle starczy. Żaden comeback tylko mini skok w bok, i maks na co mogę sobię przy obecnym stanie rzeczy pozwolić.
  13. Koszmar Sarmaty

    rozwijam się przecie, co myślę widać jak ktoś śledzi moje filmy - ale co innego być coraz lepszym w jakimś charakterystycznym stylu który już mam, a co innego zmieniać kreskę, styl, na coś zupełnie innego, na to już chyba jestem za stary
  14. Koszmar Sarmaty

    hehe jak robiłem gry też ciągle było że każda gra taka sama. Ja tam nie widzę podobieństw między projektami, historia tak bogata ze można zrobić sto pindziesiąt filmów i każdy będzie inny. co ma wspólnego "ludobójstwo", "Obrońcy Głogowa" "UB Kwadrans" i "Bitwa pod Połonką?" - chyba tylko to że opowiadają i o wojnie i o Polskiej historii.. myślę że każdy kto obejrzy chociaż kwadrans z każdego z ww. filmów znajdzie milion różnic, w fabule, prezentacji, klimacie, wydźwięku, itp itd. nie wnikając nawet w różnice wynikające z różnych epok historycznych Ale pamiętam ten sam zarzut jak z SoulJah przerzuciłem się na Tripa. Nie wiem, może to przez tą kreskę, ale tego nie zmienię
  15. Koszmar Sarmaty

    Nie można, przede wszystkim trzeba nauczyć się ruchów przeciwników, no i kontrola staminy to podstawa :D To jest drugi boss, przednajłatwiejszy, powodzenia z "szwedem z muszkietem" i dwoma turkami :D Ale jeszcze raz, głupio mi się bronić bo wiem i nie mówię że to arcydzieło, prawdopodobnie najszybciej przeze mnie zrobiona gra co już wiele świadczy. Ogólnie to taki niby early access, zobaczymy czy w ogóle będzie zainteresowanie, jak będzie to się coś doda/poprawi, jak nie to będzie w takim stanie w jakim jest, ogólnie jestem na ostatnim odcinku żeby skończyć drugi pełnometrażowy film - dziewięćdziesiąt trzy minuty animacji za mną - do zrobienia jeszcze z pięć - więc nie pora teraz i nie miejsce by spędzać kolejne miesiące nad gierką w którą nikt nie zagra :)
×