Skocz do zawartości

Ignatus

Użytkownicy
  • Zawartość

    585
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

  • Wygrane w rankingu

    3

Ostatnia wygrana Ignatus w Rankingu w dniu 12 Październik 2017

Ignatus posiada najczęściej lubianą zawartość!

Reputacja

19 Dobry człowiek

O Ignatus

  • Tytuł
    Elder Veteran
  • Urodziny 10/23/1984

Contact Methods

  • Website URL
    http://

Previous Fields

  • Team
    7Bones

Profile Fields

  • Skąd
    POZ
  • Płeć
    Male

Ostatnie wizyty

12477 wyświetleń profilu
  1. Warlocks: God Slayers

    Spoko,podoba mi się ale dlaczego wstawiliście animacje z błędami?Grimbo the sloth ma jakąś dziadowską ramkę wokół siebie która się mocno rzuca w oczy w spotkaniu z tłem a Trovy w jednej z ostatnich klatek animacji ma jakiś dziadowski prostokąt... Ktoś naprawdę to przeoczył czy to specjalnie?
  2. Planuje pomóc sobie w używaniu GM na moim 10 letnim laptopie który ledwo zipie.Z tego co się zorientowałem to największą korzyść osiągnę poprzez zmianę dysku na SDD.Tak więc nabyłem 240gb SSD i mam zamiar jutro go podłączyć i postawić system (dokładnie to nie ja tylko w jakimś serwisie bo systemu nie mam swojego).Początkowo zamierzałem użyć go jako jedynego dysku ale ze wzgledu na to że i tak w lapku jest nie działający napęd DVD to zaproponowali mi umieszczenie nowego dysku w miejscu DVD i zostawienie starego dysku.I tutaj pojawia się pytanie Windows (7) będzie postawiony na nowym dysku.GM używam tylko za pośrednictwem Steam.Rozumiem że po uruchomieniu kompa steam nie będzie działał bo żaden program na nowym systemie nie będzie zainstalowany. Co mam zrobić żeby używać GM? Odinstalować steam przed podłączeniem dysku i potem na nowym (i stamtąd zaistnalować przez steam GM) czy to bez znaczenia i prostu zainstalować ponownie steam bo to co będzie na starym dysku i tak będzie 'nieaktywne'??? Czy nie będzie jakiegoś konfliktu?
  3. Enigma-dev - Poszukiwani deweloperzy?

    ^ Ale to się chyba tyczy każdego silnika na rynku?
  4. Enigma-dev - Poszukiwani deweloperzy?

    Czyli jakbym zrobił remake Civilization 2 w GM to w dalszym ciągu byłaby to prosta gra bo GM prosty? A jak zrobie ponga na CryEngine to juz od razu utopia programistyczna? Wytłumacz bo nie ogarniam takiego z dupy pierd*lenia
  5. zmienne w instancji nie dzialaja

    Zroibłem projekt w którym wszystko jest tak jak u Ciebie tylko zamiast sound_play(snd_1) mam show_message i zadnego bledu nie ma..
  6. Enigma-dev - Poszukiwani deweloperzy?

    No to rzeczywiście cała biblioteka mocnych tytułów
  7. Enigma-dev - Poszukiwani deweloperzy?

    Podaj przykład gier na Enigme bo nic nie moge znalezc
  8. Seid-Chronicles

    Czy to jest wilk na wózku inwalidzkim czy raczej ma coś wsadzone w tyłek?Nie ogarniam tej postaci
  9. Galeria Grafik

    10/10
  10. Warlocks: God Slayers

    Szału nie ma,poprawnie.Dlaczego ten pierwszy rośnie i maleje w trakcie animacji?
  11. Galeria Grafik

    Czołg 10/10 Nikas nie ocenie bo jak dla mnie nope totalnie , ale szanuje ogólny talent więc milczę
  12. Próba użycia tego w innym projekcie niż oryginalny wyrzuca mnóstwo ABSTRAKCYJNYCH błędów- obstawiam debilne błędy w Game Makerze bo od pewnego czasu na podobne trafiam,zupełnie bez sensu i powodu. Czyli np. tworzę nowy projekt i kopiuje absolutnie wszystko z oryginalnego projektu - przy czym skrypty i shadery trzeba potem manualnie kopiować bo najnowsza aktualizacja sprawia że GM nie widzi importowanych (PARANOJA).Projekt wygląda jeżeli chodzi o zawartość 1:1 identycznie jak projekt oryginalny ale uruchomić się nie da.. Najpierw takie coś do każdego obiektu w grze po kolei (oczywiście opisany sprite jak najbardziej jest na swoim miejscu) ERROR!!! :: ############################################################################################ ERROR in action number 1 of Draw Event for object obj_fire: Trying to draw non-existing sprite. at gml_Object_obj_fire_DrawEvent_1 (line 6) - draw_self(); A na koniec ERROR!!! :: ############################################################################################ FATAL ERROR in action number 1 of Draw Event for object obj_distortion_multipass_renderer: Variable obj_distortion_multipass_renderer.sh_distortion(100009, -2147483648) not set before reading it. at gml_Object_obj_distortion_multipass_renderer_DrawGUI_1 (line 6) - var sampler_mask = shader_get_sampler_index(sh_distortion, "s_Mask"); ############################################################################################ I co z tym zrobić? To ewidentnie wina GM a nie projektu PhysX... edit.Już ogarnąłem - błąd tego crapa jakim jest w tej chwili GM.Musiałem stworzyć sprite,nazwać identycznie i wstawić w nim daną grafikę- importowany dla GM nie istnieje..Boże co za g$#no edit.2 Przy próbie importu docelowo do mojej gry mam kilka problemów -żaden inny shader nie działa który był wcześniej -napisy są mocno rozpikselowane i ogólnie jakoś inaczej wszystko wygląda (gorzej) -mam zablokowany view. Tzn normalnie ekran obracał sie razem z image_angle postaci- teraz mam stały kąt co uniemożliwia grę
  13. Warlocks: God Slayers

    Klimatem jak z zupełnie innej gry ale bardzo mi się to podoba
  14. Warlocks: God Slayers

    Czyli Wasza umowa nie pokrywa się całkowicie z tą z ich strony? Bo to co zacytowałem pozostawia ogrooomną bramkę do kreatywnej księgowości;p Gra może osiągnąć całkiem spory sukces a autor może nie dostać złotówki..
  15. Warlocks: God Slayers

    Ładne lokacje,podziwiam Waszego grafika. W sumie nigdy nie sprawdzałem jak wyglądają umowy z wydawcami,poczytałem o FDG Tak to mniej więcej zawsze wygląda?Załóżmy że gra zarobi 110k na czysto- to Wy dostaniecie całe 4k z tego ?? "W pierwszej kolejności 100% kwoty ze sprzedaży trafia do nas do czasu całkowitego zwrotu z inwestycji. W praktyce oznacza to, że pieniądze ze sprzedaży będą musiały pokryć 100 tys. złotych finansowania oraz powstałe koszty marketingowe." "Zyski dla twórców różnią się oczywiście w zależności od projektu. Standardowo, ze względu na inwestycję oraz działania wydawnicze, zakładamy podział zysków na poziomie 60% i wzwyż dla Fat Dog Games, przy modelowym działaniu oraz po zwrocie poniesionych przez nas i przez Was kosztów."
×