Skocz do zawartości

Ignatus

Użytkownicy
  • Zawartość

    619
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

  • Wygrane w rankingu

    4

Ostatnia wygrana Ignatus w Rankingu w dniu 9 Kwiecień

Ignatus posiada najczęściej lubianą zawartość!

Reputacja

21 Mała Cegła Społeczności

O Ignatus

  • Tytuł
    Elder Veteran
  • Urodziny 10/23/1984

Contact Methods

  • Website URL
    http://

Previous Fields

  • Team
    7Bones

Profile Fields

  • Skąd
    POZ
  • Płeć
    Male

Ostatnie wizyty

12752 wyświetleń profilu
  1. Ships Unite

    Czekając u dentysty spędziłem trochę czasu w grze (po aktualizacji oczywiście) Niestety, jak dla mnie ta gra jest całkowicie pozbawiona grywalności :/ Próbując kilkadziesiąt razy z rzędu nie osiągnąłem całkowicie nic poza znudzeniem i frustracją Naprawdę szkoda potencjału wizualnego.Może użyj tych grafik do jakiejś spokojnej gry eksploracyjnej (z widokiem i sterowaniem nie side scrollera tylko troche jak w Pirates!)?
  2. Ships Unite

    Tego dokładnie nie wiem ale myślę że gdyby aktualizowana gra pojawiała się na górze listy tak jak zupełnie nowe to 99% gier byłaby aktualizowana kilka razy dziennie z tego powodu .. ;p
  3. Ships Unite

    A jaką reklamę planujesz i dlaczego tak późno? Wiesz że tak długo po premierze promocja jest utrudniona bo gra już jest zakopana w odmętach gowno-gier..Szkoda trochę bo chyba sporo pracy w to weszło..Oprawa jest boska..
  4. Ships Unite

    I jak tam? Ile użytkowników udało się zdobyć?
  5. Ignis

    Super graficzka! Ale ten jego "czar" chyba powinien jednak trochę się odróżniać kolorystycznie od reszty (wiem że to krew/magia krwii - ale teraz wygląda jakby sobie własne flaki wyciągał;p)
  6. Ships Unite

    A może jakąś poziomicę wstaw pomiędzy strzałkami do zmiany kąta statku?I będzie się robiła pomarańczowa->czerwona jak zacznie się robić nieciekawie
  7. Ships Unite

    Grafika 11/10 jak dla mnie ideał , wręcz arcydzieło w tej kategorii Muzyka 9/10 - skąd te nuty i fx?Super to Gameplay 2/10 niestety mimo kilkunastu zagranych partii nie odczułem nawet symbolicznej przyjemności z grania.Co chwile syreny albo wysoka fala mnie niszczy, nie wiem tak naprawdę co mam robić żeby zajść dalej,nie czuć też potrzeby żeby próbować jeszcze raz.Niestety dla mnie prawie niegrywalne :/ I koniecznie zmieniłbym ikonkę bo ta jest taka jakaś smutna i odstraszająca (to opinia moja,żony i dzieci) - poszedłbym raczej w coś w stylu
  8. Nad czym aktualnie pracujesz?

    Drzewko jak narysowane przez 3 latka ale chatka i ogólne wrażenie bardzo pozytywne
  9. Galeria Grafik

    Co robiłeś za planszówkę?
  10. Mega Mountain: The Return

    Właśnie jestem ciekaw jak to z opłacalnością dla Yoyo wygląda tak naprawdę, ilu jest ludzi komercyjnie tworzących gry którzy siedzą w GM i są gotowi wydać 6000zł za rok żeby mieć eksport na wszystkie platformy, bo nie wierzę że jakiś hobbysta (a ponownie to zaznaczam-rekreacyjni twórcy to ponad 90% użytkowników co najmniej) wyrzuci takie siano -do tego porównując z konkurencją...Same GM2 na winde w sumie cały czas rozważam ale exportów sobie nie wyobrażam-tym bardziej że już kiedyś ciułałem złotówki żeby androida i iosa kupić do 1.4.
  11. Mega Mountain: The Return

    I to niestety tylko argument aby nie kupić :/ Wydasz kuuupę kasy na licencję a YoYo Ci za 3 lata wyskoczy z akcją "Nowy GM nowe licencje- stare ssą dawać $ frajerzy".Warto zauważyć że to nadal produkt skierowany do twórców indie- tutaj robiona po godzinach duża produkcja z małym budżetem(i takich właśnie jest co najmniej 95%) potrafi trwać i z 5-7lat .Co to za perspektywy jak Cie oleją w trakcie produkcji..
  12. Mega Mountain: The Return

    Ale nie support użytkowników:P Zresztą ile osób tu na przykład przeszło na 2? Ktokolwiek kupił nową licencję by mieć z grubsza to samo ale z supportem?Za połowę tej ceny pewnie bym się zastanowił co najwyżej.Podejrzewam że mnóstwo jest użytkowników 1.4 którzy nie pójdą w 2
  13. Ignis

    10/10
  14. Temat zbiorczy na drobnostki

    ^ Tak waśnie to wygląda,użycie zwykłego audio_play_sound() rozwiązało problem.Thx
  15. Temat zbiorczy na drobnostki

    Nie rozumiem za bardzo pytania.. Mam np sytuację taką trafiam wroga i mam w evencie kolizji audio_play_sound_at(snd_hit,x,y,0,100,600,1,0,10) audio_play_sound_at(snd_pain,x,y,0,100,600,1,0,20) I odtwarza sie to losowo - raz oba,raz jeden z nich,raz żaden - a powinny zawsze oba naraz edit:dodatkowo po pewnym czasie przestaja grac jakiekolwiek dzwieki,gra staje sie niema :/
×