Skocz do zawartości

Ignatus

Użytkownicy
  • Zawartość

    532
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

Reputacja

7 Neutralny

O Ignatus

  • Tytuł
    Elder Veteran
  • Urodziny 23.10.1984

Contact Methods

  • Website URL
    http://

Previous Fields

  • Team
    7Bones

Profile Fields

  • Skąd
    POZ
  • Płeć
    Male

Ostatnie wizyty

12143 wyświetleń profilu
  1. Nad czym aktualnie pracujesz?

    Rewelacja.Ale ile dajesz % szans że to zostanie ukończone?
  2. Nad czym aktualnie pracujesz?

    To chętnie przyjmę ten przykład, bo dokładnie efekt uwięzienia na linie w top down mi potrzebny
  3. Nad czym aktualnie pracujesz?

    Panie to arcy-genialne!! Jak mogę stać się posiadaczem przykładu użycia tego dokładnie tak jak na filmie? Już doczytałem.Kupuje
  4. Bonfire

    Rewelacja! Efekt z mapą mega mi się podoba
  5. Co tu się dzieje?!

    Prawie za każdym razem (8/10) jak wchodzę na gmclan.org jestem z jakiegos powodu nie zalogowany (mimo ze nie wylogowywuje sie-kiedys tak nie bylo).Jak chce sie zalogowac to wyskakuje mi komunikat "konto zablokowane spróbuj za 30minut" w co drugiej próbie - haslo jest oczywiscie zapamietane i automatycznie sie loguje wiec nie ma mowy o błędzie
  6. Co tu się dzieje?!

    Jest poprawa ale nadal co druga próbla logowania kończy się czekaniem 30minut za kare
  7. Nad czym aktualnie pracujesz?

    A nie dałoby się stopniować odcienia koloru w zależności od wysokości? Tak żeby gleba miała inny odcień niż górka- bo teraz to nic nie widać i mgła tego nie zmienia
  8. Temat zbiorczy na drobnostki

    Działa idealnie.Wstawiłem z 200 drzew i zerowa ścina.Teraz pytanie- czy lepiej zrobić te var r,px,py w każdym obiekcie drzewo, zrobić to tylko np w obj control czy walnąć z tego global? Co najlepsze dla optymalizacji (teraz mam w obj_tree_parent i dziala dobrze ale może da się lepiej;p?)
  9. Temat zbiorczy na drobnostki

    Jakoś nie potrafię tego skutecznie ogarnąć, zapewne dlatego że view obraca się razem z graczem i zawsze jakiś fragment widoku jest w innej pozycji niż zakładałem -a drzewa pojawiają sie i znikają z kosmosu.. Stąd kolejne pytanie jak zrobić pole większe od view np o połowę? jak testowo zrobię draw_rectangle(view_xview[0], view_yview[0], view_xview[0] + view_wview[0], view_yview[0] + view_hview[0],0) to widzę wyraźnie że jest mnóstwo miejsca poza obrazem zaznaczonym-jak zaznaczyć pole większe o połowę od aktualnego view?
  10. Temat zbiorczy na drobnostki

    Mam do narysowania setki drzew.Tzn dokładnie każde drzewo w top-down jest "fake 3d" rysuje się kilka razy w zależności od pozycji gracza-wygląda to spoko ale x100 to zaczyna zamulać.Teraz pytanie jak to najskutczniej zoptymalizować? Próbowałem w draw drzew: if (distance_to_object(obj_Player<900)){ // Draw } - nic to nie dało albo if (rectangle_in_rectangle(bbox_left, bbox_top, bbox_right, bbox_bottom, bview_xview[0], view_yview[0], view_xview[0] + view_wview[0], view_yview[0] + view_hview[0])) { // Do something } Trochę lepiej ale niewiele i do tego drzewa pojawiają sie na skraju view co jest widoczne Jakieś pomysły?
  11. Bonfire

  12. Kolor do koloru

    A co to jest?O co w tym chodzi?
  13. Temat zbiorczy na drobnostki

    I teraz jest idealnie.Dzięki
  14. Temat zbiorczy na drobnostki

    No i nie jest inna.Tylko że albo jest cały czas 4 alb w pewnym momencie nagle zmienia się na 0, skokowo,żadnych wartości pośrednich
  15. Warlocks 2: God Slayers

    Ciężko mi znaleźć przykład ale biorąc pod uwagę klimat gry ja bym widział lektora w stylu "Stary indianin opowiadający legendę przy ognisku" A tak w ogóle to pod filmikiem wyskoczyła mi bezczelnie reklama gry (a raczej kanału z jakąś recenzją czy gameplayem) "Warlock II: The Exiled" z 2014r
×