Skocz do zawartości

Husky7

Użytkownicy
  • Postów

    19
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

O Husky7

  • Urodziny 05.07.1996

Informacje

  • Użytkownik GameMaker Studio 2
    Nie
  • Użytkownik GameMaker Studio
    Tak
  • Użytkownik GameMaker 8
    Nie
  • Użytkownik GameMaker 7 i wcześniejszych wersji
    Nie
  • Użytkownik Unity
    Nie
  • Użytkownik Godot
    Nie

O mnie

Osiągnięcia Husky7

Chicken

Chicken (1/13)

0

Reputacja

  1. Husky7

    BMO project

    @PsichiX Okej, rozumiem. Poczytam w takim razie i ogarnę bardziej temat. Wielkie dzięki Jeszcze a propos konkretów właśnie, jakby ktoś chciał pomóc. Grafikę ja tworzę (ale jestem otwarty na propozycje bo jeszcze jest sporo pracy nad nią), głównie potrzebuję pomocy w aspektach technicznych i programowaniu w GameMakerze.
  2. Husky7

    BMO project

    Ogólnie, kiedy projekt nabrałby już jakiegoś konkretnego kształtu, myślałem żeby własnie udostępnić pliki źródłowe. @PsichiX W jaki sposób Twoim zdaniem powinienem to zrobić? W sensie, nie mam doświadczenia z takimi rzeczami i nie wiem na jakich zasadach się to odbywa :/
  3. Husky7

    BMO project

    Hej! Piszę do Was z zapytaniem odnośnie mojego dość leciwego projektu. BMO project to fanowski odpowiednik Beemo - Adventure Time z ios - https://itunes.apple.com/us/app/beemo-adventure-time/id402791902?mt=8 tworzony na windowsa, być może na androida. Nie mam już na niego tyle czasu co kiedyś, ale bardzo chciałbym go dokończyć. Wiem, że sam nie dam rady, mam problem również z kilkoma technicznymi rzeczami. I tutaj pytanie do Was. Czy znalazł by się ktoś chętny do pomocy? Niestety nie oferuję żadnego wynagrodzenia, jest to projekt tworzony po godzinach, na luzie, żeby również nauczyć się czegoś nowego i dla przyjemności. Mam jednak nadzieję, że ktoś chętny się znajdzie Więcej informacji o BMO project znajdziecie tutaj na blogu: https://bmoproject.tumblr.com/
  4. Zrobiłem tak i faktycznie nic się nie zmieniło :/ O co dokładniej chodzi?
  5. Ok nadrobię zaległości :) Pozamieniałem kod i działa :D ale gdy postać ma kolizję z innym obiektem, przyciski przesuwają się o tą wartość "5". Jak to można zniwelować?
  6. View ustawiam od razu w roomie. Najpierw próbowałem przestawić kod z GML with(P1) P1.x=P1.view_xview+120 P1.y=P1.view_yview+572; np. przed ruchem postaci, lub po, w stepie. próbowałem też go przekształcić na draw_sprite ale przyciski się animują i nie umie tego zrobić :( Aktualnie dałem to do ruchu postaci: (np. ruch w prawo) GML if global.right = 1 { { sprite_index = spr_KKplayerR; image_speed = 0.2; x = x+5; with(P1) P1.x=P1.view_xview+120 P1.y=P1.view_yview+572; with(P2) P2.x=P2.view_xview+326 P2.y=P2.view_yview+548; with(P3) P3.x=P3.view_xview+348 P3.y=P3.view_yview+649; with(P4) P4.x=P4.view_xview+418 P4.y=P4.view_yview+579; with(P5) P5.x=P5.view_xview+420 P5.y=P5.view_yview+456; with(P6) P6.x=P6.view_xview+172 P6.y=P6.view_yview+458; with(P7) P7.x=P7.view_xview+126 P7.y=P7.view_yview+686; with(kkPlay) kkPlay.x=P6.x kkPlay.y=P6.y; } } else if global.left != 1 {image_index = 0; image_speed = 0;} Ale też nie działa. Cały dzień nad tym siedze i nic :/
  7. Aha... ok to popróbuje w takim razie :) Dzięki wielkie :)
  8. Cześć :) , mam problem z poruszającymi się przyciskami: W roomie "narysowałem" jakby pokrywę konsoli nad obiektami głównymi gry, a całkowicie na wierzchu umieściłem przyciski ale już nie komendą draw_sprite, tylko po ich stworzeniu, wyznaczam pozycję: GML if room = roomKK { x = view_xview+120; y = view_yview+572; } próbowałem również z: GML if room = roomKK { mp_linear_step(view_xview+120, view_yview+572, 100, false); } ale za każdym razem gdy postać się porusza (na zasadzie gdy przycisnę odpowiedni przycisk to x = x+5) one również. Nie wiem jak pozbyć sie tego efektu :/ Byłbym wdzięczny za pomoc :)
  9. Z Java to nie wiedziałem. Postaram się czegoś poszukać :) dzięki ;)
  10. Mógłbyś bardziej rozwinąć? :) bo nie do końca wiem o co Ci chodzi. Ogólnie wysokość i wysokość rooma jest dokładnie taka sama jak w tym drugim. Miałem włączone w tych obydwóch roomach opcje "Enable to use of Views" oraz "Visible when room starts". Odznaczyłem je na próbę, ale to nic nie zmieniło. Dalej się tak dzieje :(
  11. Właśnie jak szukałem jakiejkolwiek wzmianki o klawiaturze, znalazłem tylko ten post z Twojego pierwszego linka. Jeżeli chodzi o ten drugi to wydaje mi się, że on ją rysuje. Ogólnie dzieki za pomoc :) będę musiał posiedzeć nad tym przez weekend. Może coś się uda wykombinować. Ale jakby ktoś coś znalazł lub wiedział to niech pisze :D
  12. Cześć! Niedawno wziąłem się za przeniesienie gry na androida. Wyskoczyły mi 2 błędy z którymi nie umiem sobie dać rady :( (posiadam GM:S) W pierwszym, kiedy przyciskam w ikonkę oka, zapisuje ona aktualny stan gry, przenosi mnie do innego roomu. Gdy już w nim jestem, klikam powrót który wczytuje zapis gry a gdy wracam pokazuje mi się coś takiego jak na drugim zdjęciu. Nie mam pojęcia z czego może to wynikać. 2. Czy moglibyście mi doradzić w jaki sposób mogę wywołać klawiaturę z androida? Czy muszę coś wgrywać? Byłbym bardzo wdzięczny za pomoc :)
  13. Ok, wielkie dzięki :) biorę się w takim razie za czytanie.
  14. Witam, Chciałbym stworzyć bardzo prostą "rozmowę" z npc. Ale na zasadzie zadawania przeze mnie pytań i odpowiedzi przez niego. Zależało by mi również na tym żeby nie wyświetlało się wbudowane w GM okno z polem tekstowym, tylko jakieś własne, proste. Nie wiem jak się do tego zabrać. Szukałem przykładów, ale jak już coś znalazłem to były przeznaczone na starsze wersje GM (mam GM Studio). Moglibyście mi jakoś pomóc?
  15. Ooo dzięki wielkie :D Szukałem tego ale nie umiałem właśnie znaleźć :blink:
×
×
  • Dodaj nową pozycję...