Skocz do zawartości
  • Ogłoszenia

    • Uzjel

      GMClan wrócił!   12.08.2017

      GMClan.org już działa, więc jeżeli ktoś wchodził przez adres forum.gmclan.org to może już wrócić do starych zwyczajów. Jeżeli strona wam się nie wyświetla to wyczyście cache i ciasteczka.
    • gnysek

      Świętujemy urodziny GMCLANu ?   16.08.2017

      Wypowiedzcie się! http://forum.gmclan.org/index.php?/topic/34002-15-lat-gmclanu-świętujemy  

hgter

Użytkownicy
  • Zawartość

    92
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

Reputacja

3 Neutralny

O hgter

  • Tytuł
    Smart Newbie

Previous Fields

  • Użytkownik GameMaker Studio 2
  • Użytkownik GameMaker Studio
  • Użytkownik GameMaker 8
  • Użytkownik GameMaker 7 i wcześniejszych wersji
  • Użytkownik Unity
  • Uytkownik Godot
  1. Co tu się dzieje?!

    Trzy błędy odnośnie strony głównej i forum: 1) Gdy po otwarciu przeglądarki wchodzę po raz pierwszy na główną stronę, w sekcji ostatnich postów z forum nie działa poprawnie otwieranie linków w nowej karcie. Otwiera się główna strona forum. Dopiero, gdy zamiast otwierać w nowej karcie kliknę w link to się naprawia i działa aż do zamknięcia przeglądarki. 2) Po drugie jak się wylogowałem i zalogowałem jeszcze raz na forum to mi zablokowało konto na 30 minut i dostałem maila, że logowałem się 3 razy źle. 3) Przy wejściu na stronę zawsze jestem wylogowany dopiero f5 naprawia to.
  2. Co tu się dzieje?!

    No tylko, że w Nieprzeczytanych jest chyba opóźnienie spore w aktualizacji pogrubienie i nadal mam wrażenie, że nie oddaje w 100% prawdziwej sytuacji.
  3. Co tu się dzieje?!

    Całość mi się podoba, ale powiedzcie mi jak są wyróżnione tematy, w których mam coś nieprzeczytanego? Bo w poprzedniej wersji po lewej było małe okno z ostatnimi tematami a te nieprzeczytane miały pogrubione tytuły. Teraz też jest sekcja najnowsze wpisy, ale pogrubienie nie wydaje się wprost związane z nieprzeczytaniem. Jak jakiś czas temu wszedłem to wszystko miałem bez pogrubienia, teraz w części czcionka jest pogrubiona, ale nie pojawiły się nowe posty. Wchodzę w taki temat wracam do głównej forum a pogrubienie jak było tak jest (ale jak po napisaniu tego posta - po kilku minutach - testowo wszedłem na główną to pogrubiony był tylko temat gdzie coś doszło, ale po przeczytaniu pogrubienie nie znikło...) . Jakieś opóźnienie tu jest? O co chodzi? Mogę teraz oczywiście wejść w sekcję Aktywność, ale tam jednak chaos jest (albo będzie po dłuższej nieobecności przysiądę), wolałem poprzednie rozwiązanie szczerze mówiąc. EDYCJA - jakieś opóźnienie jest chyba w aktualizacji "Najnowsze posty" bo nie wyświetlało się, że dodałem mojego posta (ale przy wejściu ręcznie w temat post jest). Dość męcząca sprawa szczerze mówiąc.
  4. Promocja na GM na humblebundle

    Najzabawniejsze, że na tym filmie są screeny z 2.0. Trochę bez sensu skoro do kupienia jest 1.4. Tak czy siak za te pieniądze, jak ktoś nie ma, naprawdę warto.
  5. Kompilacja pod androida nie działa

    No to cytując sam siebie :)
  6. Kompilacja pod androida nie działa

    Czyli jak rozumiem udało się naprawić kłopot przez czyszczenie cache? I działa wszystko?
  7. Kompilacja pod androida nie działa

    Myślę, że musisz wywalić ręcznie cache w dawnych projektach - clean build nie czyści wszystkiego (zobacz: http://forum.gmclan.org/index.php?showtopi...p;#entry445036) podobnie było tu (choć błąd inny): https://forum.yoyogames.com/index.php?threa...ithjavac.29139/ (tu jeszcze jest rada odnośnie wywalenia rozszerzeń i zmiany jednej z opcji (to może być odpowiedź na ten lint)) PS Możesz testowo, zamiast czyścić cache, zapisać projekt pod nową nazwą i spróbować skompilować. Albo to: https://stackoverflow.com/questions/2517200...522098#27522098 Może masz w starym kodzie wpisane złe Target SDK, min SDK itp. w Global Game Settings (ustaw takie jak masz w pustym projekcie)
  8. Kompilacja pod androida nie działa

    Super, że wszystko działa. :)
  9. Kompilacja pod androida nie działa

    Właśnie w tym rzecz, że ten problem o którym wspominałem pojawiał się w dawnych instalacjach. Przy którejś z aktualizacji nie aktualizował się poprawnie eksport do androida i trzeba było to wymusić ręcznie przez updatowanie licencji jak się nie mylę - wtedy nagle GM zaczynał pobierać kupę danych. W nowych instalacjach ta kwestia się nie pojawiała. Ale to raczej nie jest prawdopodobny strzał. U mnie wersja Gm to właśnie 1763 i działa bez problemu.
  10. Kompilacja pod androida nie działa

    Tylko, że aktualnie Vader chyba nie używa sdk z Android Studio tylko od Treefa, czyli wersji o której wiemy, że działa.
  11. Kompilacja pod androida nie działa

    1) Jest to mało prawdopodobne, ale jeżeli bardzo dawno nie korzystałeś z eksportu na androida to może i mogłoby się zdarzyć: przy którejś aktualizacji GM yoyo przeniosło część z funkcji z eksportu do rozszerzeń (mogę się tu mylić, ale efekt podobny). Efekt był taki, że niby się wszystko zaktualizowało a eksport nie działał. Pamiętam, że wtedy jedyne co dawało radę to aktualizacja licencji, która wymuszała dociągnięcie odpowiednich poprawek - albo po prostu ponowna instalacja gm. Jest bardzo prawdopodobne, że to głupi strzał, ale dla pewności piszę. 2) Jeżeli chodzi o jdk to mam w GM wpisane jdk1.8.0_20 a w katalogu jest jre1.8.0_141 (czemu jre nie wiem, ale tylko to jest tam). A ndk - ndk-r10b - tu pamiętam, że też były jazdy bo tych ndk było kilka (z różnymi literkami - i trzeba było konkretne wybrać bo inaczej się sypało - ale pewnie poprawili już). Czy próbowałeś dać nowe ndk? 3) W związku z podobnymi błędami pojawia się info o źle ustawionej zmiennej systemowej JAVA_HOME. Może spróbuj ją ustawić na wszelki wypadek: https://confluence.atlassian.com/doc/settin...ndows-8895.html Albo upewnij się w GM, że Preferences masz "ok" przy sdk, ndk, jdk i keystore. Najlepiej kliknij check ndk i sdk.
  12. Kompilacja pod androida nie działa

    Czyli minęły 2 godziny i udało się najprawdopodobniej rozwiązać pierwszy z potrzebnych kroków: :lol:
  13. Kompilacja pod androida nie działa

    Żeby Ci nie uciekła edycja z poprzedniego mojego posta: "I wreszcie Święty Gral - ostatnia wersja sdk w zipie z gui to SDK Tools, Revision 25.2.5 (January 2017). Mam link do 25.2.3 Tylko to nie jest z serwerów googla. https://www.techspot.com/downloads/5425-android-sdk.html Dajesz android.bat i działa (sprawdzałem)"
  14. Kompilacja pod androida nie działa

    Chyba rzeczywiście najlepiej będzie skorzystać z tego co Treef wrzuca - w razie czego mogę też moje gdzieś dać - dość stare to mam tylko. Czekając możesz sprawdzić: https://developer.android.com/studio/intro/update.html I tam w akapicie Update Your Tools with the SDK Manager jest jak wejść w Manager (ichniejszy, ale na dole okna w AS powinien być link do standalone - może to ta stara wersja) A tu masz jak przywrócić ekran Welcome w AS https://stackoverflow.com/questions/2118184...-welcome-screen EDYCJA: I wreszcie Święty Gral - ostatnia wersja sdk w zipie z gui to SDK Tools, Revision 25.2.5 (January 2017). Mam link do 25.2.3 Tylko to nie jest z serwerów googla. https://www.techspot.com/downloads/5425-android-sdk.html Dajesz android.bat i działa (sprawdzałem)
  15. Kompilacja pod androida nie działa

    https://stackoverflow.com/questions/4140739...dk-manager-gone Wynika z tego, że jeszcze 2 miesiące temu android.bat dawało gui. A teraz google to wywaliło (na samym dole post). Jaja jak berety. Chyba z zipa się nie uda. Czyli zostaje Android Studio. Jeszcze raz: Czy przy instalacji Android Studio zaznaczyłeś, że ma zainstalować sdk? Jeżeli tak to uruchomieniu AS powinna pojawić się szara plansza z Welcome to android studio. I tam na dole będzie configure i SDK Manager (według Yoyo)
×