Skocz do zawartości

Sutikku

Użytkownicy
  • Zawartość

    716
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

Reputacja

0 Neutralny

O Sutikku

  • Tytuł
    Forum Infiltrator
  • Urodziny 07.04.2001

Contact Methods

  • Website URL
    http://

Previous Fields

  • Nagrody
    Najlepsza zapowiedz (CA 2015)
  • Użytkownik GameMaker Studio
    Nie
  • Użytkownik GameMaker 8
    Nie
  • Użytkownik GameMaker 7 i wcześniejszych wersji
    Nie
  • Użytkownik Unity
    Nie
  • Uytkownik Godot
    Nie

Profile Fields

  • Płeć
    Male
  • Interests
    Anime&Manga

Ostatnie wizyty

15054 wyświetleń profilu
  1. Pewnie kojarzycie temat figur 4D i jeśli macie jakieś doświadczenia związane z tym w kwestiach tworzenia gry z chęcią posłucham. I dodaję linka gdzie gość robi taki bajer właśnie. Daje to na pewno duże pole do popisu. Zapraszam do dyskusji :twisted:
  2. Plik się tworzy w innym miejscu niż folder z grą i jest to chyba %localappdata%/folder_z_nazwa_twojej_gry
  3. Nad czym aktualnie pracujesz?

    bez mi się bardziej podoba, tak jakoś. Ale z obwódką wcale nie wygląda źle.
  4. Galeria Grafik

    Może mi się wydaje ale chyba oczy nie są na tej samej wysokości nawet jeśli weźmiemy poprawkę na przechylenie?
  5. SUPERHOT 8-bit

    Dla mnie też nieco trudne, ale takie ma być. Super giera.
  6. Broken

    Zgadzam się z wojo, teraz to nie wygląda dobrze.
  7. coś z instance_find() może. Albo w necie jest taki skrypt instance_nearest_nth(); http://www.gmlscripts.com/script/instance_nth_nearest
  8. Tura #157 - Seria z nagrodami #2

    może wieczorkiem coś wykminię, nie martw się
  9. Tura #156 - Seria z nagrodami #1

    Głos na grę Hamtarena, miałem trochę podobny pomysł ale zbyt leniwy żeby go dobrze zrobić
  10. Tura #156 - Seria z nagrodami #1

    Ale okropną gierkę zrobiłem, ale wrzucę żebyście widzieli jaki miałem pomysł na nią https://www.dropbox.com/s/dejggpdt93mq7wy/T...loscia.zip?dl=1
  11. Tura #156 - Seria z nagrodami #1

    Hah, świetny pomysł, 40 sekund xd
  12. Nasze strony

    Jak jest na tej stronce Taping to niektóre literki źle wyświetla.
  13. Temat zbiorczy na drobnostki

    Rysuj go może trochę wcześniej (x-500, y-500)
  14. Temat zbiorczy na drobnostki

    to już sam ustaliłem, źle napisałem na początku. A co do reszty, jakiś pomysł?
  15. Temat zbiorczy na drobnostki

    Chciałem żeby obiekt się niszczył po skończonej animacji. Myślałem, że jak każda instancja będzie miała ten sam speed i image_speed to powinny pokonywać ten sam dystans, ale jak sprawdzam przez distance_to_point(xstart,ystart), to okazuje się, że dla każdego innego kierunku ruchu jest inny pokonany dystans. Skoro speed oznacza ile pixeli pokonuje obiekt w trakcie 1stepu, to skąd różne wartości? I druga sprawa, do której rozwiązania potrzebuję rozwiązać pierwszy problem. Chcę znając liczbę klatek animacji, speed i dystans który chce żeby obiekt pokonał, wyliczyć jaki musi być dla niego image_speed. Jak to zrobić?
×