Skocz do zawartości

Jarkoz94pl

Użytkownicy
  • Zawartość

    28
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

Reputacja

0 Neutralny

O Jarkoz94pl

  • Tytuł
    Chicken
  • Urodziny 02/22/1994

Contact Methods

  • Website URL
    http://

Previous Fields

  • Steam
    Jarkozpl
  • Użytkownik GameMaker Studio 2
    Nie
  • Użytkownik GameMaker Studio
    Tak
  • Użytkownik GameMaker 8
    Tak
  • Użytkownik GameMaker 7 i wcześniejszych wersji
    Nie
  • Użytkownik Unity
    Nie
  • Uytkownik Godot
    Nie

Profile Fields

  • Płeć
    Male

Ostatnie wizyty

388 wyświetleń profilu
  1. Zabezpieczenie programu

    no tak ale przecież jeżeli nie będzie połączenia z internetem to jeden klucz będzie można aktywować na kilku kopiach bo program nie będzie mógł sprawdzić czy gdzieś już nie został użyty.
  2. Zabezpieczenie programu

    no tak, tyle że tego się nie instaluje (: (działa jako aplikacja).
  3. Zabezpieczenie programu

    A może dało by radę zrobić jakiś keygen który tworzył by klucze a program odczytywł by go tylko w określonym czasie np. 15 min od wygenerowania?
  4. Zabezpieczenie programu

    Nie chcę tego sprzedawać ale ten program oblicza rzeczy potrzebne do większości prac licencjackich (badawczy rozdział) i chciałbym to udostępnić tylko wybranym osobą (znajomym których lubię) ale boje się, że udostępnią to dalej. Nie chcę stracić nad tym kontroli bo kiedyś może to sprzedam.
  5. Witam Stworzyłem program w GM (obliczający różne żmudne rzeczy) ale nie chciałbym aby ktoś niepożądany go używał. Jak w takim razie zabezpieczyć ten program koniecznością logowania się lub wpisania jakiegoś klucza tak jak w normalnych programach? Zależy mi na prostym rozwiązaniu (raczej nikt tego crack-ować nie będzie, bez przesady (: ).
  6. ruch jednostek do celu

    No tak, wystarczy zapytać się innych i wszystko zdaje się być takie oczywiste (:. Dzięki edit: Po zaimplementowaniu kodu do gry oznajmiam, że kompletnie nic się nie zmieniło ale spróbuje jesze robiąc zmienną tymczasową. edit2: dałem funkcję zmiennej do eventu create i zdziała.
  7. Może mi ktoś wytłumaczyć, czemu jednostki ZAWSZE wybierają jedne punkt do którego się udają? obiekt który wykonuje ten ruch to obj_enemyParent dodam że tym punktem jest (900, 500) (no y to około 500, tak +-30) var randy1 randy1=choose(100,200,300,400,500,600,700,800,900) if x > 900 { mp_potential_step_object(900,randy1,speed,obj_enemyParent) } else { speed = 0; }
  8. Multiplayer, od czego zacząć?

    Kiedyś usłyszałem takie powiedzenie, że 10min planowania zaoszczędza godzinę działania. Trzymam się tego sumiennie i już w poprzednich projektach zauważyłem, że dopuki nie obmyśli się całego projektu, nie ma co zaczynać. Moje projekty zawsze ograniczam do minimum, działa, to upgrade-uje o kolejne funkcje.
  9. Multiplayer, od czego zacząć?

    Spoko w tym miesiącu będę miał dużo czasu to może się wyrobię. Dzięki za rady.
  10. Multiplayer, od czego zacząć?

    No to do usłyszenia za 12lat (: A tak na serio to na wypadek, gdybym otrzymał taką odpowiedź, że nie da się najpierw zrobić singla a dopiero później multi, nie zaczynałem jej jeszcze i właśnie planowałem spisać dokładnie cały ten szkielet gry. Na razie nie mam czasu ale ciągle myślę o różnych aspektach i tym jak je rozwiązać a jak go stworzę to chętnie się z wami nim podzielę (: Człowiek rzadko kiedy widzi jakie błędy popełnia a wy tu macie ogromne doświadczenie i cenię sobie wasze rady. PS: Może znajdę sobie kogoś od pomocy.
  11. Multiplayer, od czego zacząć?

    No dzięki, nie ma to jak dobra motywacja ): ale czemu nie mogę po prostu stopniowo dochodzić do idealnego RTS-a. W teorii wiem jak co ma działać ( i to nie na zasadzie że ma strzelać a drugi ma otrzymywać obrażenia tylko bardziej programistycznie) a jeżeli nie wiem to dociekam tego wszędzie. Raczej się nie poddam jeżeli coś przez długi czas nie będzie wychodzić bo to mnie tylko bardziej determinuje do działania. (nie znoszę zostawiać czegoś zepsutego). A i w moim mniemaniu nie da się zrobić RTS-a w singlu więc nie widzę sensu w jego tworzeniu, nawet w celach naukowych. Wolałbym już w multi stopniowo naprawiać błędy lub rozwiązywać problemy.
  12. Multiplayer, od czego zacząć?

    A więc się da (: To dla mnie najważniejsze. A co do tego czy robiłem już RTS to nie, nie robiłem a jak dotąd zajmowałem się naprawde prostymi projektami na które nie miałem tak na prawdę pomysłu (: więc szybko je porzucałem, ale chociaż nauczyłem się trochę jak działa GM. Ten projekt też nie będzie zbyt skomplikowany (z początku) zwykły RTS 2d widziany z góry w celu oszczędzenia sobie projektów 3d obiektów. I tak na prawdę przeraża mnie tylko programowanie tego multiplayera.
  13. Witam, Od jakiegoś czasu bawię się w pisanie prostych gier ale w końcu przyszedł czas na coś bardziej skomplikowanego. Chciałbym stworzyć grę typu RTS. Wszystkie plany, założenia jak, co i gdzie, już mam. Problem w tym, że nigdy jeszcze nie robiłem gry wieloosobowej (do grania przez internet a nie na jednym kompie), i nie wiem dokładnie jak to ma wyglądać od strony programowania. Znalazłem 400minutory poradnik jak robić połączenie serwerowe w GM ale mam obawy co do pewnych rzeczy. Poradnik ten jest stworzony pod platformówkę a nie grę strategiczną. Może nie przedłużając opiszę w kilku punktach moje obawy, i pytania. 1-na co powinienem uważać przy tworzeniu jednostek tak by nie było jakiś głupich błędów w multi np. że bym mógł zaznaczać wrogie albo i sojusznicze ale nie moje jednostki. (mianowicie jak uniknąć tworzenia identycznych jednostek ale przypisanych innym graczom) 2- jak zrobić by do gry mógł dołączyć każdy kto ma kopię klienta a nie tylko osoby z ip. wpisanym ręcznie w serwer? 3-co robić bym widział tylko jednostki swoje i sojuszników a wrogie tylko na radarze w postaci kropek? 4- czy system GM udźwignie bez zacinania, grę w której będzie np. 300 jednostek na raz (czyli jakieś 500 obiektów wyświetlanych w jednym momencie)? 5- da się stworzyć taką grę dla jednego gracza a następnie w prosty sposób przenieść ją do multi czy prościej będzie jednocześnie wszystko wprowadzać w multi? Oczywiście jeżeli coś w moich pytaniach jest nie jasne albo wymagają skonkretyzowania to postaram się to naprawić i jestem otwarty na propozycje, gdyż gry jeszcze nie zacząłem (również ze względu na to, że chciałbym sobie uprościć zadanie i nie musieć po miesiącach pracy czegoś poprawiać bo się okaże, że do multi trzeba było coś robić inaczej). Za wszelką pomoc z góry dziękuje.
  14. szukam programisty

    A gdzie mam to pisać jak nie ma takiego działu? Widziałem, że pojawiły się tutaj podobne wpisy to dałem. A i zaraz jakiś frajer no dajcie spokój, męczę się z czymś od ponad tygodnia co dla kogoś zajęło by z godzinę. No nie mogę pojąć tych kodów potrzebnych do tej walonej tabeli a nie chce używać wbudowanej w gm no ale chyba będę musiał.
  15. szukam programisty

    Potrzebuję osoby która zaprogramowała by mi tabele wyników do gry wyścigowej. Musi być w niej jedynie nick(do wpisania) i punkty. Oczywiście udostępniłbym projekt zainteresowanej osobie.
×