Skocz do zawartości

PatrykPlayingPOLSKA

Użytkownicy
  • Zawartość

    196
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

Reputacja

2 Neutralny

O PatrykPlayingPOLSKA

  • Tytuł
    Minor User
  • Urodziny 10/18/2000

Contact Methods

  • Website URL
    http://

Previous Fields

  • Team
    Pop3Games
  • Steam
    kuncu
  • Użytkownik GameMaker Studio 2
    Nie
  • Użytkownik GameMaker Studio
    Tak
  • Użytkownik GameMaker 8
    Tak
  • Użytkownik GameMaker 7 i wcześniejszych wersji
    Nie
  • Użytkownik Unity
    Nie
  • Uytkownik Godot
    Nie

Profile Fields

  • Skąd
    Gdańsk
  • Płeć
    Male
  • Interests
    Moje zainteresowania to gry moba,tworzenie gier 2d oraz strony HTML i trolowanie ludzi Rickiem Astleyem

Ostatnie wizyty

15887 wyświetleń profilu
  1. instance_activate/deactivate

    Wyślij najlepiej lub projekt,bo działamy na ślepo.
  2. instance_activate/deactivate

    instance_activate_region(x-10,y-10,x+5,y+5,true) ; Dlaczego tak ? Ponieważ z (x-5,y-5,x+5,y+5,true) wychodziło 0 i aktywowało gdzieś w innym miejscu,a tak z (x-10,y-10,x+5,y+5,true) wychodzi-5,czyli twój zasięg. Jeżeli to nie zadziała to się poddaję.
  3. instance_activate/deactivate

    Masz trochę dziwnie podstawione atrybuty w tej funkcji https://docs.yoyogames.com/source/dadiospice/002_reference/objects and instances/instances/deactivating instances/instance_activate_region.html Tu taka mała poprawka,te drzewa zostały stworzone a nie narysowane,byłby narysowane gdybyś użył np draw_sprite.
  4. Pytanie dotyczące tworzenia sprites

    Nasz administrator Uzjel bardzo fajnie wytłumaczył to w tym filmiku.
  5. Galeria Grafik

    Pierwsze co mi przyszło na myśl gdy to zobaczyłem to Taco Hemingway Bardzo ładne.
  6. Javascript inkrementacja

    Ahh dzięki,wiedziałem że to jakiś banalny problem.
  7. Javascript inkrementacja

    Hejka,ostatnio bawię się w js,chcę zrobić takiego prościutkiego clickera Mam sobie taki kod. <!DOCTYPE html> <html> <body> <button type="button"> <center> <p id="demo" onclick="myFunction()">Klikaj</p> </center> </button> <script type="text/javascript"> function myFunction() { var a=0; a++; document.getElementById("demo").innerHTML=a; } </script> <b> </body> </html> Jak po kodzie widać przycisk "Klikaj" po wciśnięciu zmienia się na "1",a następne wciśnięcia już nic nie robią.Czemu tak się dzieje ?
  8. Darmowe-Płatne Gry

    Assassin's Creed Black Flag za darmo. https://freetrial.ubisoft.com/promotions/assassins-creed-black-flag/16/
  9. Nad czym aktualnie pracujesz?

    Podczas wakacji jakoś nie mogłem się zabrać do nauki C# a podczas szkoły już jakoś tak. Coś tam skrobię w unity.
  10. Galeria Grafik

    @Penguin Nope,to miał być carl z the walking dead.
  11. Galeria Grafik

    Natchnęło mnie coś narysować.Ktoś może rozpoznaje ?
  12. Jak zmienić grawitacje podczas ruchu?

    Witaj na GMC ! Przydałoby się wiedzieć jakiej wersji gamemaker'a używasz.Nie wiemy ile wynoszą twoje zmienne,ciężko stwierdzić dlaczego tak się dzieje,podaj nam swój kod.Na początek upewnij się że nie masz w innych eventach wpisanej zmiennej gravity,bardzo możliwe że inny event ustawia Ci ciągle gravitacje na taką jakiej byś nie chciał. Pozdrawiam.
  13. Jakiej muzy sluchasz w tym momencie?

    Fallout 4 jakoś mnie przyciągnął do tego utworu.
  14. system niszczenia struktur

    Hey ,twój problem polega na tym że zmienna "health" jest zmienna globalną ,to znaczy że wartość 200 obowiązuje dla każdego o_wall,tak samo działają zmienne"lives","score". Tu jest więcej napisane na temat tych zmiennych. LINK Zmień zmienną globalną "health" na jakąś inną zmienną,tylko pamiętaj by zmienić nazwę wszędzie gdzie twoje "health" było napisane. A twojego drugiego problemu nie potrafię rozwiązać,musisz bardziej go opisać.
  15. Uuuu,ładnie,nowy wygląd bardzo miły dla oka.GJ 

×