Skocz do zawartości
  • Ogłoszenia

    • Uzjel

      GMClan wrócił!   12.08.2017

      GMClan.org już działa, więc jeżeli ktoś wchodził przez adres forum.gmclan.org to może już wrócić do starych zwyczajów. Jeżeli strona wam się nie wyświetla to wyczyście cache i ciasteczka.
    • gnysek

      Świętujemy urodziny GMCLANu ?   16.08.2017

      Wypowiedzcie się! http://forum.gmclan.org/index.php?/topic/34002-15-lat-gmclanu-świętujemy  

PatrykPlayingPOLSKA

Użytkownicy
  • Zawartość

    185
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

Reputacja

1 Neutralny

O PatrykPlayingPOLSKA

  • Tytuł
    Minor User
  • Urodziny 18.10.2000

Contact Methods

  • Website URL
    http://

Previous Fields

  • Team
    Pop3Games
  • Steam
    kuncu
  • Użytkownik GameMaker Studio 2
    Nie
  • Użytkownik GameMaker Studio
    Tak
  • Użytkownik GameMaker 8
    Tak
  • Użytkownik GameMaker 7 i wcześniejszych wersji
    Nie
  • Użytkownik Unity
    Nie
  • Uytkownik Godot
    Nie

Profile Fields

  • Skąd
    Gdańsk
  • Płeć
    Male
  • Interests
    Moje zainteresowania to gry moba,tworzenie gier 2d oraz strony HTML i trolowanie ludzi Rickiem Astleyem

Ostatnie wizyty

15499 wyświetleń profilu
  1. Jakiej muzy sluchasz w tym momencie?

    Fallout 4 jakoś mnie przyciągnął do tego utworu.
  2. system niszczenia struktur

    Hey ,twój problem polega na tym że zmienna "health" jest zmienna globalną ,to znaczy że wartość 200 obowiązuje dla każdego o_wall,tak samo działają zmienne"lives","score". Tu jest więcej napisane na temat tych zmiennych. LINK Zmień zmienną globalną "health" na jakąś inną zmienną,tylko pamiętaj by zmienić nazwę wszędzie gdzie twoje "health" było napisane. A twojego drugiego problemu nie potrafię rozwiązać,musisz bardziej go opisać.
  3. Uuuu,ładnie,nowy wygląd bardzo miły dla oka.GJ 

  4. Boring Cubes

    Co tu powiedzieć,za dużo tu nie ma,grafika jest taka sobie,muzyka nawet pasuje tylko szkoda że nie twoja,mogłeś dać więcej tych utrudnień,fajnie by było gdyby był licznik czasu,wtedy gracz miałby jakieś poczucie pośpiechu,gdyby gracz miał określoną liczbę żyć to też było by ciekawiej,no i niestety muszę przyznać że nazwa się zgadza. daję 3/5. Wychwyciłem parę bugów.
  5. nie lata ani nie opada

    Zobacz jego warna :D
  6. Załamanie światła

    Po co,gdy można mieć lepsze za darmo.
  7. Światła, Depth

    By zaciemnić obiekt, to ja zrobiłbym to tak. Wyczytałem z dokumentacji że w GMS musisz to dać do draw'u GML draw_self(); image_blend=c_gray; a jeżeli używasz starego GM'a to pewnie możesz to dać do create lub step GML image_blend=c_gray;
  8. Błąd przy włączaniu GMa Studio (1)

    A skąd pobrałeś instalkę GM:S ? Steam,yoyogames czy jeszcze coś innego. Also zawsze możesz sobie skopiować projekty i zreinstalować GM'a,a potem skopiowane projekty wrzucić do folderu Projects.
  9. Blokowanie się na pikselach

    Już zmieniłem na taką wartość że nie zatrzymuje się na ścianie. GML lengthdir_x(1, direction) i tak w każdym lengthdir
  10. Blokowanie się na pikselach

    GML if(collision_circle(x + lengthdir_x(1, direction) + hspeed, y + lengthdir_y(1, direction) - vspeed, 16, obj_block, 1, 1)) { // There's a horizontal collision hspeed = 0; // Cancel horizontal movement } if(collision_circle(x + lengthdir_x(1, direction) - hspeed, y + lengthdir_y(1, direction) + vspeed, 16, obj_block, 1, 1)) { // There's a vertical collision vspeed = 0; // Cancel vertical movement }
  11. Galeria Grafik

    Nie no,mi tam prace Nikasa się podobają,mają to coś,mają fajny klimacik i zawsze przedstawiają coś fajnego. ^_^
  12. Strzelanie z dwóch luf

    Problem jest w kierunku twojego lasera. Laser zawsze będzie się ustawiał w kierunku myszy,musisz zrobić sobie 2 zmienne które będą trzymały informacje o miejscu twojej myszy,i musisz do nich coś dodać by laser nie był na laserze. A tu znalazłem u siebie kod na wiązkę lasera która podąża za myszką,możesz to łatwo przerobić na tworzenie lasera w stepie. (draw) GML draw_self(); var x_ms=mouse_x var y_ms=mouse_y direction=point_direction(x,y,x_ms,y_ms); var max_length = 600; for(var i = 0; i < max_length; i++) { var lx = x + lengthdir_x(i, dir); var ly = y + lengthdir_y(i, dir); } draw_line_width_colour(x,y,lx,ly,2,c_red,c_red);
  13. Temat zbiorczy na drobnostki

    Możesz sobie zrobić obiekt który jednocześnie będzie kursorem i będzie miał kolizje.Bo szczerze to wątpię że dałoby radę pierwszemu sposobowi.
  14. Temat zbiorczy na drobnostki

    Hey,czy jest jakaś funkcja,która zaokrągla liczby,przykładowo jest 564.934 i po użyciu funkcji liczba wygląda tak 564.9 , Czy muszę samemu to jakoś napisać,na pewno by się dało,ale myślę że jest na to szybszy sposób.
  15. Kursy tworzenia gier na silniku Game Maker 8.

    Co prawda to prawda,ale ludzie chyba chętniej sięgają po filmik z youtuba,niż pół martwe forum. Also dzięki twoim tutorialom dostałem 6 z infy na koniec 1 gimbazy,pokazałem babce gierkę,którą zrobiłem za pomocą tuta xD
×