Skocz do zawartości
  • Ogłoszenia

    • Uzjel

      GMClan wrócił!   12.08.2017

      GMClan.org już działa, więc jeżeli ktoś wchodził przez adres forum.gmclan.org to może już wrócić do starych zwyczajów. Jeżeli strona wam się nie wyświetla to wyczyście cache i ciasteczka.
    • gnysek

      Świętujemy urodziny GMCLANu ?   16.08.2017

      Wypowiedzcie się! http://forum.gmclan.org/index.php?/topic/34002-15-lat-gmclanu-świętujemy  

HamsterMan

Użytkownicy
  • Zawartość

    35
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

Reputacja

0 Neutralny

O HamsterMan

  • Tytuł
    Chicken
  • Urodziny 04.03.1995

Contact Methods

  • Website URL
    http://

Profile Fields

  • Skąd
    Kraków
  • Płeć
    Male
  1. Nad czym aktualnie pracujesz?

    Badu The Sheep - SNES i Mode 7 zawsze spoko :D
  2. Nad czym aktualnie pracujesz?

    Faktycznie, przepraszam za menu. Przyznaję, że robiłem je na skróty, więc dzwoneczek z Gry o Tron i wszyscy razem krzyczymy "shame" :). Anty to będzię coś w stylu Fruit Ninja? Chell: oficjalnie na razie nie, czasu i miejsca nie ma, ale mam się nie zniechęcać. Takie małe pytanie, ma ktoś z was do polecenia jakiś poradnik lub progam dot. animacji i pixel artu? Dotychczas robiłem to w PSie korzystając z osi czasu, ale nie jest to wygodne, ani szybkie, a wprowadzanie drobnych zmian może być na prawdę uciążliwe (nie, żebym uważał, że robienie animacji to proces szybki i łatwy, ale na pewno da się to jakoś usprawnić).
  3. Nad czym aktualnie pracujesz?

    Adriann na prawdę genialne, a zwłaszcza ta animacja. Nikas - tak na razie robię wszystko sam, ale jest przynajmniej łatwiej, bo mam na czym się wzorować :D Ignatus - zręcznościowa, system namierzania, uniki i wyprowadzanie ciosów, ale to jeszcze jest w powijakach, ale jako tako działa. EDIT: Pracuję aktualnie nad oświetleniem dalej, co powiecie na taką noc:
  4. Nad czym aktualnie pracujesz?

    Intro oraz menu: Jeśli się Wam to podoba, to pomóżcie i dajcie like&share.
  5. Nad czym aktualnie pracujesz?

    Aktualnie tyle już mam w tym projekcie zaprogramowane, więc pasuje się pochwalić :) Właśnie zabiłem pierwszego Ghoula :)
  6. Galeria Grafik

    Kilka dni przerwy ale w zamian już trochę kodu mam, czyli cały czas pracuję nad tym i popycham ten projekt do przodu - niezależnie co z tego wyjdzie. Co tu dużo mówić, pierwszy budynek i 8-kierunków już za mną :D
  7. Galeria Grafik

    @Wojzax: epickie, przepraszam za ignorancje (że nie sprawdziłem kto jest dokładnie autorem), ale chyba Ty publikowałeś rok temu te grafiki złożone z sześciokątów foremnych (coś ala mapa do Osadników z Catany), wiecej detali ale czuć klimat. :D @Ignatus: Heh, bardzo chciałbym byc, ale niestety nie jestem profesjonalnym twórca gier, mam tylko 21 lat i świadomość, że najwyższy czas, żeby coś zrobić ze sobą :D @I am Vader oczywiście masz racje, wiadomo że cała ta akcja płynie na fali epickości Wiedźmina 3 i ja tylko jako pokorny fan oddaje tej grze hołd. Ale jesteśmy na forum o tworzeniu gier/indyków, więc mogę tylko powiedzieć, że równolegle rozwijam prototyp. Można by wiele słów powiedzieć teraz na ten temat, ale moze lepiej byłoby posłuchać pewnej firmy produkującej obuwie i "JUST DO IT". Zdaje sobię sprawę, że jeśli chodzi o projekty itd. to jestem tu nowy, ale to nie zmienia faktu, że ten cały projekt jest do zrobienia i myślę, że możemy to zrobić, jeśli jesteście chętni! Kto jest ZA!?
  8. Galeria Grafik

    Przed sekundą skończyłem, zapraszam do mojej galerii na DeviantArt, jest kilka nowych i niepublikowanych wczesniej screenów pikselowego Wiedźmina :D Zapraszam!
  9. Wasze pulpity

    Dawno nikt się nie chwalił pulpitem, ja pochwalę się swoim (i tapetą przy okazji :) )
  10. Galeria Grafik

    @Wojzax haha, no i tak ma być :D . @Chell: narazie siedzę i zapier*** z portfolio, więc robie wszystko, żeby to wypaliło. Jeszcze raz dziękuję wszystkim, którzy opublikowali tego mockupa w Internecie - mam nadzieję, że śmiało można stwierdzić, że "coś się kończy, coś się zaczyna". Teraz w 2h wystrugałem takie coś, Papa Vesemir:
  11. Galeria Grafik

    Dzięki wszystkim, cieszę się, że się Wam podoba :) . Z grą byłoby chyba ciężko, bo prawa autorskie, a weź tu jeszcze animacje zrób :P. Fakt, paskudnie to podłoże wygląda, matryca w laptopach... Przy okazji, myślicie, że jakby W3 wyszedł w żółtym kartridżu na Pegazusa to intro by wyglądało tak (screen z W3, tylko je przerobiłem): I tak na szybko to podłoże poprawiłem, chyba lepiej? @I am the Lord rogala, takiego do jedzenia? Tak czy siak, zapraszam na priv, może coś się uda :).
  12. Galeria Grafik

    To nie jest żaden projekt, tylko i wyłącznie zabawa na nudnych zajęciach. Na początku chciałem to zrobić zgodnie z możliwościami technicznymi NESa, ale jednak zabrakło mi cierpliwości do jego ograniczeń :P. Publikuję, bo myślę, że chyba ciekawe :)
  13. Spaace v09

    Tytuł: Spaace Gatunek: Shooter, Schootermap, Action, 2D side scroller Opis: Moje imię jest nieistotne. Powód dla którego tu jestem też nie należy do istotnych. Co jest istotne to fakt, że osłony twojego statku nie wytrzymały i zaaplikowany został wirus. Do opracowania antidotum, system potrzebuje 180 sekund, w tym czasie twoim obowiązkiem jest dotrwać do tej chwili w jednym kawałku. Krótka instrukcja: - strzelamy klawiszem Z - są 2 bossy, - są 3 rodzaje bonusów: 2 typy laserów i nielimitowane strzelanie, - w prawym lewym rogu podawany jest czas (rzeczywisty i najlepszy), gra kończy się, jeśli dojdzie do 180, - pasek u góry wskazuje na przegrzewanie się lasera, jeśli dojdzie do końca to, dopóki nie spadnie do zera, nie możemy strzelać. Download (Windows) Download (Android) Rozmiar pliku: Windows(8,6MB), Android(17,1MB). Autorzy: Hamsterman Programowanie: Hamsterman + shadery modyfikowane z forum GMC Fabuła: Hamsterman Grafika: Hamsterman Muzyka: W tej wersji nic nie jest moje, objaśnienie: intro jest zgrane z efektami w rytm muzyki a muzyka i string z "nutami" zaciągnięty z projektu 0x40 Hues. Dla ciekawych: link do mojej muzyki z poprzedniej wersji: Press any key Screeny:
  14. Nad czym aktualnie pracujesz?

    Hej, dawno mnie tu nie było, w tamtym roku pokazywałem w tym temacie projekt Hamstermania. Projekt żyje i ma się dobrze, tylko trochę nazwę zmieniłem: Hamstervania (wiecie: transylvania - zamki, wampiry). A tu screen z menu, bo od tego przecież się zawsze zaczyna :thumbsup: (szkic, tylko jeszcze do tego jest animacja z piorunem) I taki screen po szybkiej implementacji: Może kiedyś skończę i nie będzie jak z projektami Japanastache #yolo .
  15. Foto-galeria

    Impreza w stylu lat 90. Był pegazusa i Windows 98 na laptopie z 1999. http://cl.ly/1m340W0J3a1r/o
×