Skocz do zawartości

Mateusz Nejman

Użytkownicy
  • Zawartość

    348
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

Reputacja

0 Neutralny

O Mateusz Nejman

  • Tytuł
    Forum Veteran
  • Urodziny 05/26/98

Contact Methods

  • Website URL
    http://

Previous Fields

  • Team
    z tym trudno
  • Steam
    mateusz98nejman
  • Użytkownik GameMaker Studio 2
    Nie
  • Użytkownik GameMaker Studio
    Tak
  • Użytkownik GameMaker 8
    Tak
  • Użytkownik GameMaker 7 i wcześniejszych wersji
    Tak
  • Użytkownik Unity
    Tak
  • Uytkownik Godot
    Nie

Profile Fields

  • Skąd
    Ustka/Darłowo(internat)
  • Płeć
    Male
  • Interests
    C#<br />Zona<br />Inkwizycja<br />Technologie
  1. [C#] Jedna funkcja dla kilku klas?

    Możesz to zrobić na kilka sposobów: Zrobić funkcje statyczną i po prostu w tych klasach robisz funkcję która używa tej statycznej funkcji public static int FunkcjaZkodem(int argument) { /* Jakiś kod */ return coś tam; } i w jakiejś tam klasie np. private int Funkcja(int argument) { return Blabla.FunkcjaZkodem(argument) } dopisać do nazwy klasy inną klasę po dwukropku(nie pamiętam jak to się nazywało :D) public class KlasaZFunkcja { public int FunkcjaZkodem(int argument) { /* Jakiś tam kod */ return coś tam; } } public class Klasa : KlasaZFunkcja { /* Coś tam */ } i wtedy używasz tej funkcji jakby była w tej klasie :D
  2. C# i 3D

    Jaka byłaby dobra i prosta biblioteka do 3D? Oprócz Unity(nie potrzebuję tak zaawansowanych opcji) i XNA/Monogame
  3. Galeria Grafik

    I jak mi idzie? Starałem się jak mogłem, korzystałem z poradników i coś takiego wyszło
  4. Inżynierka

    Jeśli myślimy o tym samym to ustawienie dla kolizyjnych obiektów ten sam parent i potem sprawdzanie kolizji z tym parentem powinno pomóc
  5. Błąd w Buildzie

    W menadżerze pakietów musisz dościągnąć jakąś paczkę z supportem(nie powiem dokładnie którą bo nie mam android SDK na lapku)
  6. Witajcie wszyscy! Mam problem z którym nie mogę sobie poradzić od kilku dni. Rysuję sobie mapę takim kodem: Rectangle destinationRectangle = new Rectangle(0, 0, 128, 64); for (int y = 0; y < map.MapDimensions.Y; y++) { for (int x = 0; x < map.MapDimensions.X; x++) { int poprawkaX = x * v1 - y * v2 + TileOffset; int poprawkaY = x * v3 + y * v4; destinationRectangle.X = (int)mapOriginPosition.X + poprawkaX; destinationRectangle.Y = (int)mapOriginPosition.Y + poprawkaY; if (CheckVisibility(destinationRectangle)) { Point mapPosition = new Point(x, y); if (drawBase) { Rectangle sourceRectangle = new Rectangle(64*(map.BaseLayerMulti[x,y]-(int)(Math.Floor((double)(map.BaseLayerMulti[x,y]/10))*10)),(64* (int)(Math.Floor((double)(map.BaseLayerMulti[x, y] / 10)))) +32,64,32); spriteBatch.Draw(map.Texture, destinationRectangle, sourceRectangle, Color.White); } } } } I problem mam z przekonwertowaniem współrzędnych(destinationRectangle) do mapy w rzucie izometrycznym(0;0, 1;2...)
  7. Almora Darkosen (mobile)

    A co z Almorą na WP?
  8. Wiem że to nie miejsce(myślę że jak na razie), ale polskie forum Unity to jakaś pomyłka. Ale do rzeczy :D Pracuję nad jakimś tam ai i chciałbym żeby wybrana postać chodziła nawet po blokach stawianych poza edytorem(przez instantiate). Czy jest możliwość zrobienia takiego czegoś?
  9. Pytanie o życie, wszechświat i całą resztę.

    Dla edukacji? Też kiedyś byłem taki napalony na własny język programowania. Wyszedł prosty język skryptowy ale byłem spełniony i mi przeszło :D
  10. Almora Darkosen (mobile)

    Czekam na wersję wp :D
  11. Pytanie o życie, wszechświat i całą resztę.

    Niekoniecznie rozumiem. Ty chcesz się pochwalić swoim językiem programowania czy chcesz go dopiero robić?
  12. Wiggly

    Udało mi się 11m przepłynąć :D
  13. Pytanie o życie, wszechświat i całą resztę.

    Ale że co? Że ty chcesz pomoc w zrobieniu własnego języka programowania, który będzie swojską nakładką na c++?
  14. Zmienna liczbowa a liczba to nie to samo. roznica to miała być zmienna liczbowa. Ja też zawodowcem nie jestem. Proste operacje na zmiennych to podstawa. Jak nie masz takich podstaw ogarniętych to za co ty się bierzesz. http://gmclan.org/index.php?wiki tutaj masz link do dokumentacji.
  15. instance_number to fukcja licząca ilość danych obiektów w roomie a nie ilość zebranych itemów
×