Skocz do zawartości

Mateusz Nejman

Użytkownicy
  • Postów

    350
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

  • Wygrane w rankingu

    1

Ostatnia wygrana Mateusz Nejman w dniu 23 Listopada 2019

Użytkownicy przyznają Mateusz Nejman punkty reputacji!

O Mateusz Nejman

  • Urodziny 26.05.1998

Informacje

  • Team
    Freelancer
  • Użytkownik GameMaker Studio 2
    Nie
  • Użytkownik GameMaker Studio
    Tak
  • Użytkownik GameMaker 8
    Tak
  • Użytkownik GameMaker 7 i wcześniejszych wersji
    Tak
  • Użytkownik Unity
    Tak
  • Użytkownik Godot
    Nie
  • Steam
    KonserwaTurystyczna

O mnie

Osiągnięcia Mateusz Nejman

Forum Veteran

Forum Veteran (6/13)

1

Reputacja

  1. Oczywiście, że można image_speed = ileś tam
  2. W linijkach 31,32,33,37 wstawiasz średniki w miejscach, w których one znajdować się nie powinny.
  3. Możesz to zrobić na kilka sposobów: Zrobić funkcje statyczną i po prostu w tych klasach robisz funkcję która używa tej statycznej funkcji public static int FunkcjaZkodem(int argument) { /* Jakiś kod */ return coś tam; } i w jakiejś tam klasie np. private int Funkcja(int argument) { return Blabla.FunkcjaZkodem(argument) } dopisać do nazwy klasy inną klasę po dwukropku(nie pamiętam jak to się nazywało :D) public class KlasaZFunkcja { public int FunkcjaZkodem(int argument) { /* Jakiś tam kod */ return coś tam; } } public class Klasa : KlasaZFunkcja { /* Coś tam */ } i wtedy używasz tej funkcji jakby była w tej klasie :D
  4. Jaka byłaby dobra i prosta biblioteka do 3D? Oprócz Unity(nie potrzebuję tak zaawansowanych opcji) i XNA/Monogame
  5. I jak mi idzie? Starałem się jak mogłem, korzystałem z poradników i coś takiego wyszło
  6. Jeśli myślimy o tym samym to ustawienie dla kolizyjnych obiektów ten sam parent i potem sprawdzanie kolizji z tym parentem powinno pomóc
  7. W menadżerze pakietów musisz dościągnąć jakąś paczkę z supportem(nie powiem dokładnie którą bo nie mam android SDK na lapku)
  8. Witajcie wszyscy! Mam problem z którym nie mogę sobie poradzić od kilku dni. Rysuję sobie mapę takim kodem: Rectangle destinationRectangle = new Rectangle(0, 0, 128, 64); for (int y = 0; y < map.MapDimensions.Y; y++) { for (int x = 0; x < map.MapDimensions.X; x++) { int poprawkaX = x * v1 - y * v2 + TileOffset; int poprawkaY = x * v3 + y * v4; destinationRectangle.X = (int)mapOriginPosition.X + poprawkaX; destinationRectangle.Y = (int)mapOriginPosition.Y + poprawkaY; if (CheckVisibility(destinationRectangle)) { Point mapPosition = new Point(x, y); if (drawBase) { Rectangle sourceRectangle = new Rectangle(64*(map.BaseLayerMulti[x,y]-(int)(Math.Floor((double)(map.BaseLayerMulti[x,y]/10))*10)),(64* (int)(Math.Floor((double)(map.BaseLayerMulti[x, y] / 10)))) +32,64,32); spriteBatch.Draw(map.Texture, destinationRectangle, sourceRectangle, Color.White); } } } } I problem mam z przekonwertowaniem współrzędnych(destinationRectangle) do mapy w rzucie izometrycznym(0;0, 1;2...)
  9. Wiem że to nie miejsce(myślę że jak na razie), ale polskie forum Unity to jakaś pomyłka. Ale do rzeczy :D Pracuję nad jakimś tam ai i chciałbym żeby wybrana postać chodziła nawet po blokach stawianych poza edytorem(przez instantiate). Czy jest możliwość zrobienia takiego czegoś?
  10. Dla edukacji? Też kiedyś byłem taki napalony na własny język programowania. Wyszedł prosty język skryptowy ale byłem spełniony i mi przeszło :D
  11. Niekoniecznie rozumiem. Ty chcesz się pochwalić swoim językiem programowania czy chcesz go dopiero robić?
  12. Udało mi się 11m przepłynąć :D
  13. Ale że co? Że ty chcesz pomoc w zrobieniu własnego języka programowania, który będzie swojską nakładką na c++?
×
×
  • Dodaj nową pozycję...