Skocz do zawartości

SimianVirus7

Użytkownicy
  • Zawartość

    81
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

  • Wygrane w rankingu

    1

Ostatnia wygrana SimianVirus7 w Rankingu w dniu 16 Listopad

SimianVirus7 posiada najczęściej lubianą zawartość!

Reputacja

3 Neutralny

O SimianVirus7

  • Tytuł
    Smart Newbie
  • Urodziny 11/15/97

Contact Methods

  • Website URL
    http://

Previous Fields

  • Użytkownik GameMaker Studio 2
    Nie
  • Użytkownik GameMaker Studio
    Tak
  • Użytkownik GameMaker 8
    Tak
  • Użytkownik GameMaker 7 i wcześniejszych wersji
    Nie
  • Użytkownik Unity
    Nie
  • Uytkownik Godot
    Nie

Profile Fields

  • Skąd
    Leszno
  • Płeć
    Male

Ostatnie wizyty

829 wyświetleń profilu
  1. Temat zbiorczy na drobnostki

    Zawsze wiedziałem, że programiści są nienormalni ale pisanie ekwipunku tylko to potwierdziło dzięki za odpowiedź
  2. Temat zbiorczy na drobnostki

    Czy siatki ds_grid są globalne czy lokalne? Chodzi mi o to, że jeśli w: object1 - create grid = ds_grid_create(width, height); object2 - create grid = ds_grid_create(width, height); To będą się one w jakiś sposób gryzły? czy po prostu jak są w oddzielnych obiektach to siebie nie widzą.
  3. Obrońcy Głogowa, odcinek 1

    Jak się już obejrzy pierwsze 2 minuty to nie idzie wyłączyć. Naprawdę przyjemnie się ogląda, a i zaśmiać można się nie raz ("kupsko jeszcze świeże" - tak, mam 20lat ale żarty o kupie wciąż śmieszą).
  4. Nad czym aktualnie pracujesz?

    Raczej nie chodzi o jakość grafiki tylko o rodzaj. Masz fotorealizm, pixelart, typu borderlands (tak, nie wiem jak się nazywa). Niedawno wyszedł cuphead i pierwsze co słychać o tej grze, to o grafice właśnie, że jest jedyna w swoim rodzaju i to także przyciąga ciekawość ludzi.
  5. Temat zbiorczy na drobnostki

    Jak dołączyć float do int? Zmienić int w float, ale tak, żeby ten int było po przecinku. Coś takiego: zmienna = 0.hspeed zmienna = 0. && hspeed zmienna = 0. and hspeed zmienna = 0.+hspeed (tak wiem, to jest bez sensu, bo to zwykłe dodawanie dwóch liczb) Chodzi mi o to, żeby liczba przed przecinkiem zawsze wynosiła 0
  6. Animacje postaci

    Mistrzu, to wygląda przepięknie. Ja nie zrobiłbym czegoś takiego w tydzień a zgaduje, że zajęło Ci to mniej więcej 30 minut. Widzę, że trygonometria ma ogromny potencjał, więc czas na powtórki z książką od matematyki. Jedno mnie tylko zastanawia. Jak uporać sobie z maską, np tej piłki co skacze. Jej maska ciągle jest na jednej wysokości, gdy sprite hula w górę i w dół. Ale z tym mam nadzieje jakoś sobie poradzę
  7. Animacje postaci

    Niestety przykładu nie mogłem pobrać, bo moje konto nie jest do tego upoważnione ( Kod błędu: 2C171/1 ) Ale ogarnąłem mniej więcej o co chodzi Jeśli postać ma chodzić po sinusoidzie, to taki efekt osiągnąłem. Za chwile zacznę się z tym bawić i pewnie dojdę do jakiegoś ciekawszego efektu. Dziękuje za rady EDIT: Połączyłem jeszcze pomysł od Threefa z nogami i to wygląda naprawdę nieźle. Podoba mi się! Dziękuje PS: Tak, jestem 97 ale mam troszkę trudności z matmą. Na maturze zabrakło mi tylko jednego punktu, żeby ją zdać
  8. Animacje postaci

    @Threef O tak, stany są wspaniałe. Dopóki ich nie odkryłem, zawsze miałem problem z określeniem kiedy grasz został trafiony. W sumie, kodowanie animacji w ten sposób wydaje się dość fajnym sposobem. @Czołg Krymski Po raz kolejny niestety muszę powiedzieć, że jestem bucem z matmy (dlatego też nie daje sobie wielkich nadziei w programowaniu) ale to animowanie z wykorzystaniem trygonometrii bardzo mnie intryguje. Mam wyobrażenie tego jako "najtańszy" sposób na najlepszą animacje postaci. Mały wysiłek = wielki efekt. Mogę gdzieś zobaczyć wykorzystanie Twojego pomysłu? Chodzi mi o efekt końcowy ale i malutkim kodem, albo jakimś krótkim wytłumaczeniem bym nie pogardził. Czekam z niecierpliwością na odpowiedź
  9. Animacje postaci

    Hej tam po drugiej stronie monitora Pytanie raczej luźne, czysto informacyjne, które pomoże mi nieco znaleźć drogę do łatwiejszego programowania^^ Jak radzicie sobie z animacją postaci? Ostatnio myślałem, czy zrobienie czegoś na podobiznę animowania postaci z Unity byłoby dobrym pomysłem w GM. Dotychczas robiłem to na dwa sposoby. Animacje postaci wkładałem razem z kodem sterowania i to jest pierwszy sposób, od którego chyba każdy zaczynał. Później próbowałem to robić bardziej przejrzyście i animacje postaci wkładałem do osobnego skryptu z podpisem "animacje". A co gdyby zrobić taki "animator controller" jak jest w Unity. Zrobić prowizoryczne, tekstowe drzewko w skrypcie. Strata czasu czy dobry pomysł? Chciałbym poznać wasze sposoby, gdzie umieszczanie kod na animacje postaci. Pozdrawiam i gratuluje ładnej szaty graficznej forum (chociaż sentyment do starej pozostaje).
  10. Boring Cubes

    No cóż, dla mnie ta gra pasowałaby na androida. Nie gram już w gierki na smartfonie, bo są zbyt rozbudowane (tak wiem, to brzmi dziwnie), a ta pewnie by mi przypadła do gustu. Sam tworzyłem malutkie gry i tylko w nie grałem na telefonie, bo były bardzo proste. Dodać menu, wybór map, tak żeby było widać progres i wyszła by fajna gra na andka, a przynajmniej miałbyś jednego pewnego gracza (mnie :jezor: ).
  11. c# - część nazwy pliku

    Faktycznie, ustawienie domyślnie wyświetlania jako "nie zainstalowano" jest rozsądnym pomysłem ale często piszę program bez uprzedniego planowania dlatego często wychodzą mi takie utrudnienia. Pętlę zastosowałem dlatego, że to była moja jedyna opcja, z którą udało mi się wyszukiwanie folderu, którego znam tylko część nazwy. Przy następnym tworzeniu jakiegokolwiek programu, będę kierował się Twoimi podpowiedziami :thumbsup:
  12. [CSS] Odjeżdzający DIV

    GML #footer { min-width: 840px; background-color: #696969; padding: 0px; font-size: 1em; width: 100%; color: white; padding-top: 1.5em; padding-bottom: 1.5em; bottom: Calc((3em + 1em + 0.85em * 3) * -1); /* padding-top + padding-bottom + font-size*lines */ clear:both; } #content > article { padding-bottom: 0.75em; padding-left: 4em; padding-right: 4em; text-align: left; float: left; } Footer - zmiany: Usuń position: absolute - daje ono rozmieszczenie div'ów jakby na nowej powierzchni, bez brania pod uwagę jakichkolwiek innych obieków content: Usuń clear: both - jeśli masz to w jakimś div'ie to staje się on samotnikiem i nie może mieć koło siebie innych obiektów Dodaj float: left - przyjmuje do siebie div po swojej lewej stronie Tak wiem, moje tłumaczenie nie jest za dobre, ale działa :thumbsup:
  13. [CSS] Odjeżdzający DIV

    Dodaj może do css tego DIV'a poniżej "float: left"
  14. Kompilacja pod androida nie działa

    A w Android Studio w ustawieniach nie masz możliwości pobrania SDK?
  15. Kompilacja pod androida nie działa

    Ustawienia pod GM androida to czysta udręka, sam z tym spędzałem kilka godzin. Moim zdaniem to jakiś problem z javą. Może zapomniałeś ustawić do niej ścieżki w global settingu w GM. Reinstalacja może też pomoże, moja wersja javy to jdk 8. Podsyłam Ci wgląd w moje ustawienia, może czegoś się dowiesz. Ogólnie ja konfigurując to ostatnim razem, musiałem zrobić mniej więcej coś takiego. Pobrać Android SDK i NDK osobno, przy czym NDK tylko wrzuciłem do tego samego folderu, żeby mi się to nie walało gdzieś na dysku. Wiem, że wchodziłem w ustawienia w android studio, po to, aby pobrać platforme android 6.0, bo domyślnie pobrała się jakaś wyższa. Później jeszcze jakiś Build Tools 23.0.1, ale widze, że to masz. Natomiast nie wiem co z tym Support 23.1.1, bo nie przypominam sobie, abym miał jakąkolwiek styczność z tym (moge też nie pamiętać)
×